Nu Online
Momenteel zijn er 383 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elisabeth
Voorbeeld misboekje zonder eucharistieviering
Hallo iedereen!   We werden door de deken aangeraden een dienst van woord en gebed te houden ipv een viering met eucharistieviering. Dit omdat het schema anders te overladen zal zijn en het ons een een grotere vrijheid geeft.   Tot nu ...
Ceremonie Reacties: 3 20-6-2011 20:22:19

Cindy
Proefkapsel!
Hoi bruidjes, ik was mijn kapster kwijt (heeft een operatie ondergaan en gaat wat lang moeten revalideren) en nu heb ik iemand laten komen om vandaag een proefje te doen!! Ben supercontent!! Echt waar! Veel beter dan bij de vorige kapster dus das g...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 20-6-2011 20:06:57

tima
kerk of altaarnatief ??
hoi , ik heb altijd gezegd dat ik voor de kerk wil trouwen maar sinds enkele maanden eigenlijk een beetje door het programma zo zijn wij getrouwd en bridezilla's zo typische american weddings en zeker ook door het forum lijkt me zon alternative vieri...
Ceremonie Reacties: 7 20-6-2011 20:02:15

Filipa
Rijst, zeepbelletjes, confetti's en rozenblaadjes... we komen er niet aan uit!
Hoi bruidjes en bruidegommen,   Het is de traditie om rijst te gooien op het kersverse bruidspaar bij buitenkomst aan de kerk... en hoewel dit in veel gemeenten en in veel kerken niet meer wordt toegelaten, is het bij ons (gelukkig, dachten wi...
Ceremonie Reacties: 18 20-6-2011 19:59:20

Kelly
Zalen provincie Antwerpen
Hallo bruidjes in spe,   Bij ons nog eventjes te gaan, maar kan het niet laten hoor ... En dus ben ik ook al een klein beetje begonnen aan onze voorbereidingen.   Waaronder op zoek gaan naar een leuke feestzaal, dit in de provincie Ant...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 20-6-2011 19:40:31

Valérie
Kerk Wiekevorst of Heist-op-den-berg????
Hoi hoi,   Wij zouden de kerk willen vastleggen maar twijffelen. Wij kunnen zowel in Wiekevorst (waar wij wonen) of in Heist-op-den-berg (dichtbij gemeentehuis) trouwen. Zijn er mensen die ook in één van deze kerken getrouwd zijn? Ku...
Locaties - Viering Reacties: 6 20-6-2011 19:35:08

Evelyn
DJ
Heeft er iemand ervaring met de huis DJ van Salons Ten Boogaerde? DJ Wilfried Caen?    
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 20-6-2011 19:33:22

Valérie
Domein Martinus! Proefeten????
Hey iedereen, Zijn er mensen die al getrouwd zijn of binnekort gaan trouwen in Domein Martinus? Ik heb een klein vraag. Mijn vriend vroeg of we daar een proefdinner gaan hebben. Doen ze dat daar? Zou je dat kunnen vragen? Zou dat heel graag hebben?...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 20-6-2011 19:30:42

Evi
proefdinner Kasteel van Saffelaere
Hey iedereen   Gisteren hebben we ons proefdinner gedaan bij Kasteel van Saffelaere en ik wou gewoon eens zeggen: waaw wat een organisatie! Echt het was super georganiseerd, we zijn super onthaald, super bediend... kortom alles was perfect, niet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 20-6-2011 18:18:18

evy
vervolg miniverslagje trouw 18/62011
hoi hoi,   Mijn grote dag is, zoals alle clichés bevestigd, voorbij voordat ik het wist. Eindelijk ben ik mevrouw Beuten :-). Ik geef hier al kort een verslagje. Eens er foto's zijn, kom ik ze nog wel even plaatsen. Voor diegene die het eer...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 20-6-2011 18:06:01

Carmen
San Marco Village
Hallo bruidjes (ja hier ben ik weer :p)   Heeft er iemand ervaring met een weddingparty in San Marco Village?
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 20-6-2011 17:05:48

nathalie
misboekje
zijn er mensen die mij kunnen helpen.   ik zou graag met mijn misboekje zelf maken nu maar weet niet hoe ik daar moet aan beginnen dus mogen jullie altijd eens door sturen na metalvrouw@hotmail.com is maar sa ik volgende keer al iets eens k...
Religie Reacties: 5 20-6-2011 16:23:01

nathalie
misboekje
hoeverder we komen hoe liever ik het heb voor mijn misboekje zelf te maken. ma nu weet ik ni hoe ik er moet aan beginnen dus als iemand mij kan helpen mag je het altijd eens doorsturen na metalvrouw@hotmail.com zo da ik volgende keer als we na de pa...
Religie Reacties: 0 20-6-2011 16:16:38

patricia
trouwfeest verdelen over 2 dagen hoe vermelden op uitnodiging?
Wij trouwen met een klein gezelschap op de 24e Augustus en de 26e augustus vieren we dit door een groot feest te geven voor onze vrienden etc, zijn er meer mensen die hun feest verdelen over 2 dagen en zo ja hoe zetten jullie dit op de uitnodiging? i...
Uitnodigingen Reacties: 5 20-6-2011 16:16:08

patricia
leuke ideeen voor tekst uitnodiging (door kindje) gezocht
Hallo Bruidjes,   Wij hebben een kindje en we willen de uitnodiging graag namens haar versturen maar het ontbreekt ons aan leuke ideeen, de voorkant van de kaart is af, we hebben een foto van ons meisje me onze ringen om haar pinkje en daarond...
Uitnodigingen Reacties: 6 20-6-2011 16:06:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...