Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katrien
Het weer op 2/7
Joepi Joepi, ze voorspellen beter weer van 2/7.   Groetjes, Katrien
Voorbereiding Reacties: 13 20-6-2011 9:16:50

Tine
trouwjurken jacht
Ik ben vorige week al eens op trouwjurkenjacht geweest.   Donderdag had ik een afspraak bij Youniek in Turnhout.  De service was zeer goed.  Ik heb enkele jurken zelf uitgezocht en enkele op aanraden van de winkel gepast.  Bij 2...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 20-6-2011 8:30:17

Filipa
Leuk idee gastenboek!
Hoi bruidjes en gommetjes,   Hoewel ik al een gastenboek heb en daar heel tevreden mee ben, wilde ik toch even dit ideetje met jullie delen van op de website van Martha Stewart weddings... wie weet kan iemand hier nog gebruik maken van dit ide...
Voorbereiding Reacties: 3 20-6-2011 8:19:11

Stephanie
"thank you" of "just married" parasol
hallo bruidjes,   Ik heb een heel tof ideetje gezien, namelijk een parasol waarop in grote sierlijke letter "thank you" of "just married" staat geschilderd, en die we dan op onze photoshoot zouden kunnne gebruiken voor een leuke foto voor de b...
Voorbereiding Reacties: 1 20-6-2011 2:32:31

Sonja
Uurwerk op je trouwdag als bruid
Ik heb horen zeggen in een kledingzaak voor bruidjes dat er eigenlijk op de trouwdag als bruid geen horloge gedragen wordt? Is er iemand die hier ook van gehoord heeft, of ook geen horloge heeft gedragen op de grote dag. Ik ben iemand die altijd en o...
Voorbereiding Reacties: 27 20-6-2011 2:16:03

Erent
Super origineel trouwidee!
Hallo beste trouwertjes in spé,    Zoeken jullie een super originele trouw? Jeroen & Debbie hebben een fantastisch weddingplan opgesteld met tal van originele aspecten, zowel qua zaal, eten, entertainment, souvenirs, uitnodigingen,...
Ideeën Reacties: 2 19-6-2011 23:33:31

mariska
Nog 11 dagen.....
Nog maar 11 dagen op de teller en dan is t zover. Ik heb mijn jurk van het weekend opgehaald en t totale plaatje is helemaal compleet zoals ik wilde. Mij. To do lijst wordt gelukkig ook steeds kleiner en we hebben maar zeer weinig afmeldingen. Het w...
Ceremonie Reacties: 1 19-6-2011 23:27:33

Erent
Originele Trouwertjes?
Hallo beste trouwertjes...   Zoeken jullie een super originele trouw? Jeroen & Debbie hebben een fantastisch weddingplan opgesteld met tal van originele aspecten, zowel qua zaal, eten, entertainment, souvenirs, uitnodigingen, vervoer enz... ...
Uitnodigingen Reacties: 0 19-6-2011 23:10:00

A.
Misboekje... AF!!!!
Op het inbinden met een strikje na is ons boekje AF!!!! In dit onderdeel heb ik het meeste werk gestoken.. zoveel keer nagelezen, laten nalezen, dit nog veranderd, dan dat weer,..  Maar begin vorige maand keurde onze pastoor het volledig goed! W...
Ceremonie Reacties: 16 19-6-2011 23:00:15

Kim
Foto-shoot Dadipark??
Hallo iedereen, hier ben ik weer!! We zijn aan het brainstormen naar leuke locaties voor onze trouwfoto's. Nu hebben we het idee om foto's te laten trekken in het oude vervallen dadipark. Zijn hier nog koppeltjes die met dit idee spelen of het reeds ...
Locaties - Fotografie Reacties: 8 19-6-2011 22:23:34

Sonja
Bedankjes in de feestzaal
Hey lieve bruidjes,   ik heb vandaag mijn bedankjes afgewerkt en stel me de vrag wanneer deze eigenlijk in de feestzaal gezet worden. Ik heb voor de mannen en de vrouwen iets apart en die voor de mannen staan in een houten koffer ( van doopsuike...
Ideeën Reacties: 6 19-6-2011 21:56:24

Joeri
Nog bruidegommen hier op het forum
Hallo, bruidjes maar vooral bruidegommen   ik ben nieuw hier ... mijn verloofde zit altijd op dit forum werd eens nieuwsgierig hoe het er hier aan toe gaat nu vraag ik me wel af of er hier wel bruidegommen zijn   groetjes joeri
Voorbereiding Reacties: 5 19-6-2011 21:51:41

jeff
electrische pomp
Net gezien in de folder van Kruidvat...Een electrisch pompje dat je kan gebruiken om balonnen op te blazen, slechts 6,99 euro.Kan handig zijn...denk ik-)
Voorbereiding Reacties: 4 19-6-2011 21:47:00

Kim
Suitekleed 6 maand zwanger!!
 Beste bruidjes,    Mijn getuige is op onze dag 6 maand zwanger. We hebben een probleem!! We vinden geen suitekleed voor zwangere vrouwen. Heeft er iemand van jullie zo een kleed te koop? Of weten jullie waar ze zo een kleed kan kopen/...
Kledij - Suite Reacties: 4 19-6-2011 21:45:28

Sandy
uitnodiging filmposter
Beste medebruidjes, bruidegommen,   Fier over onze uitnodigingen hadden wij deze graag met jullie gedeeld. http://www.jurgenensandy.be/wedding_final_front_upload.jpg   Veel plezier met jullie voorbereidingen. Wij tellen alvast onz...
Uitnodigingen Reacties: 11 19-6-2011 21:38:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...