Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nathalie
misboekje maken
ik zou graag ons misboekje maken maar weet ni waar ik moet beginnen natuurlijk had ik tegen de pastoor gezegt da we da niet gingen doen maar nu vind ik da toch iets speciaal. dus tegen da we volgende keer moeten gaan zou ik graag toch al wat in hande...
Locaties - Viering Reacties: 3 20-6-2011 15:57:05

Wendy
Gezocht: rode decoratie
Beste dames en heren,   Wij zijn opzoek naar rode en witte decoratie, zoals bijvoorbeeld witte tafellakens, en versieringen voor op de tafels in het rood. Heeft iemand van jullie misschien nog iets liggen dat jullie willen verkopen, of heb...
Voorbereiding Reacties: 12 20-6-2011 15:54:41

kevin
juist verloofd en trouwen volgend jaar . Dus op zoek naar zaal :-)
Hallokes, Wij zijn dus verloofd sinds vorig weekend en zoeken ons feest "waarschijnlijk" september/oktober te houden .  Daar wij woonachtig zijn in het waasland ( Beveren/Melsele ) en wij veel keuze hebben van feestzalen zijn we  onze zo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 20-6-2011 15:54:34

sanne
Bloemen gooien
Hier ben ik nog maar eens :-)   Vrijdag zijn wij bij de bloemist geweest en deze vroeg ons of ik mijn boeket zou weggooien voor de vrijgezelle dames. Ik wil dit eigenlijk wel graag doen, maar wanneer doe je dit dan? Zijn er hier nog bruidje...
Bruidsboeket Reacties: 7 20-6-2011 15:47:43

Liselotte
Nog maar 4 dagen en dan is het onze dag :)
   OMG, ik heb vannacht superslecht geslapen... ik was constant over de trouw aan het denken. Ben deze morgen opgestaan met vlinders in mijn buik en ik heb dat gevoel nog altijd, echt grappig!   Mijn vriend zegt dat hij ni...
Voorbereiding Reacties: 10 20-6-2011 15:29:29

sanne
Jullie mening aub
Hoi mede-bruidjes,   Na lang zoeken naar het geschikte bedankje voor onze gasten, heb ik (zoals wel meerdere bruidjes) ervoor gekozen om zelf cupcakes te maken. Vandaag heb ik dit eens uitgeprobeerd en ik moet zeggen, ik ben er vrij tevreden o...
Voorbereiding Reacties: 15 20-6-2011 15:22:34

celine
feestzaal
Heeft er iemand ervaring met 'het sacrament' in Rumbeke?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 20-6-2011 14:19:58

tima
help
ik zou graag mijn avatar veranderen van gast naar bruid hoe doe je dat heb ier al gezocht maar kijk er blijkbaar over want ik vind het niet
Voorbereiding Reacties: 5 20-6-2011 14:18:39

celine
feestlocatie west vlaanderen
Hoi, hoi,   wij trouwen op 24 maart 2012. We hadden ons feest graag laten doorgaan in het fabriekspand te Roeselare maar dat is helaas al bezet. Kent iemand een gelijkaardige zaal? Met of zeonder eigen traiteur maakt ons niet zoveel uit. &nbs...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 20-6-2011 14:14:53

fred
Trouwringen tattoo
Hallo iedereen,   in de krant van 20 juni staat een artikel over een koppel waarbij de man tijdens de huwelijksceremonie zijn huwelijksring laat tatoeëren. De man had tot op deze dag nog geen enkele tattoo maar zag zo'n tattoo-ring wel zi...
Ideeën Reacties: 4 20-6-2011 14:04:59

cindy
la sposa
Dag Bruidjes,     Ik heb een niet zo leuke ervaring gehad met schoenen van linea raffaelli. Ik heb deze gekocht bij la sposa in Roeselare. Eén week voor we trouwden heb ik ze 2 keer een uurtje aan gehad thuis (om wat in te lopen). ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 20-6-2011 14:01:31

Sonja
Website maken
Ik zie dat sommige mensen hier een website hebben, kan iemand me helpen door te zeggen hoe ik hieraan kan beginnen.   Bedankt iedereen   Sonja x 
Ideeën Reacties: 10 20-6-2011 13:40:17

inge
Fotolocatie Oude gebouwen regio Hasselt, Zonhoven, Zolder, genk
wij zijn nog steeds op zoek naar een buiten locatie voor onze foto's regio Hasselt, Zonhoven, Zolder, Genk. Het liefst zoeken we een prachtig kasteel of verlaten gebouwen, oude fabrieksgebouwen. Hebben jullie nog ideetjes?    
Locaties - Fotografie Reacties: 8 20-6-2011 13:08:00

fatimma
Ons droomhuwelijk 18 juni 2011
Op 18 juni heb ik een van de mooiste dagen van mijn leven beleefd. Alles is schitterend verlopen, zelfs de weergoden waren ons goedgezind. In de voormiddag naar de kapster, en toen... begon het ineens te gieten, emmers water vielen op een minuut ui...
Ceremonie Reacties: 9 20-6-2011 13:05:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...