Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

evelyn
vandaag onze trouwringen gekocht en mijn schoenen :)
hey, vandaag naar fdo geweest met mijn liefste ventje en onze trouwringen zijn gekozen!! zijn er helemaal weg van!!!! is echt super om achter trouwringen te gaan kijken :) heel vriendelijke mensen, echt wel een aanrader! dank u lieve mense want...
Voorbereiding Reacties: 1 18-6-2011 20:49:13

Jessica
Super happy !
Hoi allemaal,     zoals jullie zien komt onze grote dag dichter en dichter. Morgen komt de drukker de misboekjes nog leveren, maandag de laatste pas en veranderingen doen aan mijn kleed en dan mag ik het eindelijk mee naar huis nemen. Maar...
Voorbereiding Reacties: 4 18-6-2011 20:41:21

Lientje
Misboekje
Hallo iedereen,   Wij trouwen 3 september, en het is dus de hoogste tijd om eens te beginnen aan onze huwelijksviering! Alleen heb ik er geen idee van hoe, ik ben nog op zoek naar leuke tekstjes en hoe de opbouw in elkaar zit en zo.   ...
Voorbereiding Reacties: 3 18-6-2011 20:29:00

nancy
wijnrood trouwkleed.
Wij trouwen op15/10/11 en heb een wijnrood trouwkleedje. Maar welke kleur van schoenen en trouwboeket zou hier het beste bij passen. Heeft er iemand een idee? Hopelijke gaat het niet te donker zijn, heb er wel wat schrikt voor....  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 18-6-2011 20:23:10

Elien
Houdbaarheidsdatum pepermuntjes
Hallo,   Het is nog wel een tijdje voor we trouwen maar heb het ideale bedankingscadeau voor de avondgasten al gevonden, nl blikjes met pepermuntjes in.   Nu is mijn vraag hoe lang die pepermuntjes goed blijven, iemand een idee?  ...
Ideeën Reacties: 3 18-6-2011 19:47:10

Katrien
Totaal kostenplaatje
Hey bruidjes,   mijn vriend en ik waren van het begin al van plan om onze trouw redelijk simpel te houden. We nodigen 40 man uit, enkel dichte familie en de beste vrienden We hebben bewust gekozen voor een niet te dure zaal (Zuid-West in lie...
Voorbereiding Reacties: 8 18-6-2011 18:52:47

roxanna
Hoi medebruidjes, weet iemand van jullie een leuke locatie voor de fotoshoot bij slecht weer?   Mercietjes!!! 
Locaties - Fotografie Reacties: 4 18-6-2011 18:42:58

Claudia
Korset onder trouwkleed
Hey allemaal,   Ik heb vanmorgen een korset gekocht voor onder mijn trouwkleed. Er zitten enkel 2 balijnen in aan de zijkant. Aan de voorkant zit wel wat kant en wat streepjes, maar zou je dit zien onder een trouwkleed denk je? Mijn mama denkt v...
Voorbereiding Reacties: 12 18-6-2011 17:46:31

Katrien
Prijs trouwringen?
Hey bruidjes,   Vandaag ben ik met mijn vriend onze trouwringen gaan uitkiezen. Hebben jullie soms een idee van wat een "normale" prijs is? We hebben een klassieke ring gekozen, dus volledig rondom goud, zonder iets van steentje, extra's, .....
Voorbereiding Reacties: 16 18-6-2011 17:39:50

Stephan
Originele trouwlocatie rond Leuvense
Hoi allemaal,   Volgend jaar stappen mijn vriend en ik in het huwelijksbootje. Deze week zetten we onze eerste stappen richting het feest. We zouden deze speciale dag graag willen vieren op een originele locatie (wie niet? ). Liefst een romant...
Homohuwelijk Reacties: 3 18-6-2011 17:18:01

Ludo
Fotoshoot Lommel 16 en 17 juli 2011
  Beste Bruidjes,   Enige tijd terug had ik hier een oproep geplaatst met de vraag welke bruidjes er nog eens voor één dag in spotlights wilde staan en hun bruidskleed nog eens aandoen of uitlenen.  De respons was enorm, waa...
Fotografie Reacties: 3 18-6-2011 17:02:53

schapie
familieportretten
Dag allemaal,   Laten jullie geposeerde foto's maken van de hele familie? En zo ja, welke zouden dat dan zijn? Door omstandigheden kan mijn zus pas heel nipt voor de viering aanwezig zijn, en erna hebben we echt niet veel tijd meer om nog foto's...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 18-6-2011 16:04:08

Claudia
Lingerie gevonden!
Ik heb vandaag bij Marie-Fleur in Lier mijn lingerie gevonden. Het is toch een korset geworden, maar het is toch anders dan ik me had voorgesteld. Ik dacht dat een korset altijd stijf en strak zat maar dit is niet het geval. Ook zitten er maar enkel ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 18-6-2011 15:26:45

lieselot
Waar trouwkleed hangen na afhaling?????
Binnen 2 weekjes mag ik mijn trouwkleed gaan ophalen in de bruidswinkel.  Ik kijk er enorm naar uit!  Ik weet alleen nog niet goed waar ik het moet hangen.  Het is een kleed met lange sleep en ik heb hier op het forum al gelezen dat je...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 18-6-2011 14:06:59

Ellen
tip voor de bruidjes, bruidegommetjes
hey iedereen! wij zijn vorige zaterdag naar de Offerandestraat in Antwerpen geweest, de kledij van de bruidskindjes gaan zoeken en zeker en vast gevonden. Als je op zoek bent naar een MINI kostuum (broek vest en ondervest , hemdje apart te verkrijge...
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 18-6-2011 13:52:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...