Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

an
Stemmen alstublieft Xx
Beste medebruidjes, willen jullie stemmen voor ons op www.demooistekeuken.be Daar klik je op "mooiste keuken" en op pagina 8 rechts boven vind je onze keuken. (Cormier - van heule) We kunnen 12500 euro winnen en dat zou wel heel goed van pas komen m...
Ideeën Reacties: 8 18-6-2011 12:58:41

Eszi
Vrijgezellenavond:niet al mijn vriendinnen vinden dit even leuk
Hallo,   Ik zit met een dilemma betreft mijn vrijgezellenavond. Deze zal doorgaan op de foute party wat dus wil zeggen foute kleding! Super leuk allemaal maar ik weet van enkele van mijn vriendinnen dat zij dit echt niet leuk vinden, maar ka...
Ideeën Reacties: 7 18-6-2011 12:26:48

Sara
Regen... Regen... Regen...
Als ik naar buiten kijk, denk ik spontaan aan alle bruidjes en gommekes die vandaag in het bootje stappen...  Laat het weer jullie pret niet bederven en maak er iets moois van!   Begin er toch fameus aan te denken om die eieren naar de cla...
Voorbereiding Reacties: 8 18-6-2011 11:58:52

Baci
versiering
Hey   Voor de trouw zijn wij nog op zoek naar paarse budgetvriendelijke attributen...  Paarse strikken, linten, doeken de grote van een tafelloper of gewoon paarse stof... Voile of van dat crêpe-gedoe...   Iemand ideetjes? Hoe lo...
Voorbereiding Reacties: 5 18-6-2011 11:51:29

nathalie
de grote stove zuienkerke
hallo,   Wij zijn op zoek naar een feestzaal. Onlangs bezochten we de grote stove in Zuienkerke. Iemand ervaring met deze zaal?    
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 18-6-2011 11:45:55

Evelien
Vrijgezellen van mijn verloofde is bezig!
Mijn ventje zit momenteel al een aantal uur in de Ardennen voor zijn vrijgezellen! Ze zijn hem gisteren op zijn werk gaan ontvoeren (hij wist van niks hahaha! En naar het schijnt is hij toch twee keer ontsnapt... Typisch!) en zijn naar de Ardennen ...
Ideeën Reacties: 1 18-6-2011 11:22:33

A.
Vrijgezellig
Vandaag onze vrijgezelle namiddag/avond!!!  Pffff.... wat kriebelt het in mijn buikje. Mocht helemaal nik weten.. niet wie, hoelaat, wat, waar, welke kledij,... Normaal gezien ben ik degene die echt alles losgepeuterd krijgt op voorhan...
Voorbereiding Reacties: 5 18-6-2011 10:57:08

evy
wat een gevoel
vandaag is het zover: mijn grote dag... ik besef het ergens niet goed, en ergens is er een arsenaal van vlinders in men buik deze morgen naar de kapper geweest, broodjes voor onder de middag klaargemaakt, alles mooi klaargelegd en over een 25tal min...
Voorbereiding Reacties: 10 18-6-2011 10:09:55

Cindy
aiai kan niet kiezen!
pff met nog 70 dagen op de teller, of  anders gezegd exact 10 weekjes, begin ik te twijfelen!! Mijn kleed is gekozen maar nu begin ik te twijfelen of ik al dan niet toch een sluier moet nemen! Is dit echt oud? Ik vind het precies wel iets hebb...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 18-6-2011 8:17:06

Stephanie
landenbuffet...
hallo bruidjes,   We zijn bij an de laatste grote check aanbeland: de menu! We hebben gekozen voor een landenbuffet van 3 landen. Hoeveel gerechtjes zouden we moeten aanbieden per land? We hebben dus 3 landen en twijfelen tussen een buffet va...
Voorbereiding Reacties: 7 18-6-2011 2:20:54

siss
kent er iemand visagiste bianca wouters uit mortsel???
Heeft er iemand ervaring met visagiste Bianca Wouters uit mortsel? Ze werkt bij Ellegancia in mortsel?
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 18-6-2011 0:03:56

sandra
Nog 6 dagen en het is zover !!
Hallo bruidjes ,   Help !!! Ben op zoek naar een leuke binnenlocatie voor onze foto's regio Brugge , ingeval van slecht weer. Bij mooi weer nemen we foto's in de Polders ( oa Damme ). We trouwen voor de wet in Oostkamp , en hebben maar 2 uu...
Fotografie Reacties: 2 17-6-2011 23:01:19

Stephanie
Bruidjes september 2011
Lieve bruidjes van september/ eind augustus. Hoever staan jullie? 
Voorbereiding Reacties: 11 17-6-2011 21:53:25

Lien
Costuums huren grote maten
Dag iedereen,   we hadden al een aantal maanden geleden kostuums vastgelegd om te huren voor onze vaders en schoonbroers. Nu is mijn schoonbroer vorige week gaan passen en blijkt dat het grootste costuum nog te klein is voor hem. Hij is tegen d...
Kledij - Suite Reacties: 7 17-6-2011 21:47:01

elien
koonings
hallo   ik had een vraagje...Koonings bruidsmode...in google vind ik dat deze in brabant ligt maar op de site enkel nederland. Kan iemand mij helpen aub...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 17-6-2011 21:35:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...