Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katrien
Gedichtje om te graveren
Beste medebruidjes   Als bedanking voor de ouders zouden wij graag een windlicht geven waar er in het glas "iets" gegraveerd staat. (Ik vond een windlicht iets leuker dan een kaars omdat ze hierin steeds een nieuw kaarsje kunnen zetten en het ni...
Ideeën Reacties: 2 19-6-2011 20:58:06

tiffanie
Toch eventjes mijn hart uitstorten...
Hallo lieve bruidjes en bruidegommen,   De voorbereidingen lopen super en ik geniet er echt van, maar iets houdt me toch bezig, maakt me droevig... Al sinds mijn 14de pas ik op mijn klein nichtje... Ze was kind aan huis bij ons thuis, haar m...
Voorbereiding Reacties: 6 19-6-2011 20:52:42

Elke
Moeder zal mij naar het altaar brengen, wat vinden jullie hiervan..?
Hoi, zit een beetje met een dilemma...Ik had men hart wat gelucht bij een familielid over het feit dat ik liever zou hebben dat mijn mama mij naar voor brengt in de kerk...de reden...mijn vader is de meest asociale mens op de wereld, blijft bij de k...
Voorbereiding Reacties: 10 19-6-2011 20:46:31

dorien
palmboom
moest er hier iemand ergens een winkeltje weten om een palmboom (in plastic) te kopen of te huren ... altijd welkom! heb net wat op internet gekeken en op  carnavalsland.nl kan je wel wat kopen blijkt mij ... heb al een leuke palmboom gezien. ...
Ideeën Reacties: 5 19-6-2011 20:32:02

charlotte
Bruidsboeket regio Leuven
Ik ben op zoek naar een bloemist (liefst regio Leuven, Jodoigne) die een mooi bruidsboeket in elkaar kan steken. Iemand tips?   Ik had graag iets laten maken met kerstrozen (of een eventuele andere typische winterse bloem). Ben al naar een blo...
Bruidsboeket Reacties: 8 19-6-2011 20:09:40

Claudia
Intrede
Hallo allemaal,   Ik zit nog steeds in de knoei met de intrede in de zaal. Mijn verloofde wil niet graag al dansend binnenkomen, maar hoe zouden we dit dan het beste aanpakken?    Groetjes, Claudia 
Voorbereiding Reacties: 3 19-6-2011 20:07:58

laura
Willen jullie mijn tekst nog eens bekijken?
  Zouden jullie dit eens willen bekijken en uw bedenkingen erbij geven! (ook mss schrijffouten nakijken!)   Zetten jullie er ook de kerk bij? hoe zou ik dit in deze tekst moeten bijvoegen? tips?   Wij kondigen aan, dat wij op zaterda...
Uitnodigingen Reacties: 5 19-6-2011 19:59:37

Elissa
dringend op zoek naar lege glazen potjes yoghurt (roze yoghurt van aldi zat erin :p)
titel verraad het eigenlijk al he... ik ben dus dringend op zoek naar lege glazen potjes yoghurt voorheen zat er dus de roze grenadine yoghurt in.. ze verkopen ze in de aldi (als ze nog vol zijn ten minste...) en ik heb ze leeg nodig... dus wie k...
Voorbereiding Reacties: 11 19-6-2011 19:56:26

Nancy
wensboom
Heeft iemand een idee welke boom ik het best neem voor een wensboom, of eventueel een ander alternatief voor een gastenboek    
Ideeën Reacties: 5 19-6-2011 19:20:10

ann
leuke tekstje?
Dag Bruidjes,   Ik ben opzoek naar een leuk tekstje dat ik kan zetten naast een fototoestel. We hebben een gastenboek met daarbij een fototoestel en de gasten mogen een foto trekken en die ineens inkleven in de gastenboek, maar ik wil daar gr...
Ideeën Reacties: 5 19-6-2011 19:18:17

Aurelie
Ons online fotoalbum
Dag meiden,   Dit wou ik jullie niet ontnemen ...   http://www.albelli.be/nl/onlinefotoboek-delen/0d08c966-5249-4a8e-b161-8c5ff7de49db    Ja dit is het fotoboek dat we uiteindelijk vandaag zélf in elkaar hebben gestoken en d...
Voorbereiding Reacties: 20 19-6-2011 19:01:12

Sofie
Fotolocatie regio Deinze - Nazareth - Kruishoutem
Hallo,   Op 16 juli 2011 trouwen we. Voor de buitenlocatie hebben we het kasteel van Ooidonk in gedachten, maar voor een binnenlocatie hebben we nog geen idee. Weet iemand van jullie soms een goede binnenlocatie regio Nazareth- Deinze- Kruisho...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 19-6-2011 18:17:21

Gwen
Farah Love
Hoi iedereen,   Ik ben volop winkels aan het zoeken waar ik mijn trouwkleed zou kunnen kopen. Zo kwam ik bij farah love. Ik heb mij laten vertellen dat zij volledige paketjes aanbied. Heeft er iemand hier ervaring mee?   Groetjes, G...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 19-6-2011 18:10:30

Astrid
Gastenboek met foto's
Dag bruidjes   aangezien jullie hier vaak met geweldige ideeën afkomen, ben ik er zeker van dat jullie ook wel een creatieve oplossing zullen hebben voor mijn "probleempje".   Ik heb een gewone fotoalbum gekocht in de Hema die we ...
Voorbereiding Reacties: 5 19-6-2011 17:48:10

dorien
happy!!!
eindelijk we hebben onze keuze gemaakt en hebben een feestzaal!!! gisteren ook nog een geweldige boek gevonden 'bruidsmagazine for lovers'  ... WAUW al heel wat in gelezen : leuk, interessant en dromen!!! ja hier ga ik nog véé...l ur...
Voorbereiding Reacties: 4 19-6-2011 17:37:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...