Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tania
openingsdans
Hallo, zo opgelucht, eindelijk hebben we een denk ik toch wel originele openingsdans gevonden nl Fire van Bruce Springsteen. Is ook nog een beeyje toepasselijk door het feit dat ik hem heb leren kennen tijdens mijn autorijlessen (intussen ook al een ...
Openingsdans Reacties: 1 20-6-2011 13:03:13

sylvia
aaahhh!!!!
aaaahhhh!!!! Nog exact 11 dagen op de teller!!! het begint zo spannend te worden, volgende week zaterdag trap ik in het huwelijksbootje met de man van mijn leven... Ben zo gelukkig op dit ogenblik. Mijn papa die een zwaar motorongeval heeft gehad,...
Voorbereiding Reacties: 7 20-6-2011 12:50:27

Ine
haaraccessoire, bloem
Hallo bruidjes in spe, ik ben op zoek naar een mooie witte haarbloem (speld), ik heb al veel online gekeken, maar ik vind niet direct wat ik zoek. Kennen jullie soms nog goeie websites met haaraccessoires?   Groetjes! Ine
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 20-6-2011 12:42:09

Ellen
Aftellen!
Hoi hoi, Er staan hier bij mij nog 39 dagen op de teller! Vind het echt super spannend! We zijn nu nog bezig met de kleine voorbereidingen, maar die zijn ook super leuk! Zijn er nog bruidjes die trouwen op 30 juli? Hoever staan jullie met de voo...
Voorbereiding Reacties: 4 20-6-2011 12:31:26

Erent
Originele ideetjes als voorbereiding op jullie trouw!
Hallo beste trouwertjes in spé,  Zoeken jullie een super originele trouw? Jeroen & Debbie hebben een fantastisch weddingplan opgesteld met tal van originele aspecten, zowel qua zaal, eten, entertainment, souvenirs, uitnodigingen, v...
Voorbereiding Reacties: 0 20-6-2011 12:27:36

Sylvia
Zo zijn we getrouwd - Iris
   Beste bruidjes,   In de aflevering van zo zijn we getrouwd op vt4, was er een reportage over de trouw van Iris en Geoffrey aan de Côte d'Azur.   Het moment dat Iris uit de bruidswagen stapte, kon je zien dat ze op...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-6-2011 11:55:43

Steffie
foto album
Hoi iedereen.   Ik ben eens aan het kijken op het net om zelf een (digitaal)fotoalbum te maken. Daar er zoveel aanbod is, weet ik niet meer welk te kiezen. kan mij iemand helpen? kan iemand mij een goede site aanbevelen? Op wat moet ik alle...
Fotografie Reacties: 3 20-6-2011 11:36:38

Sylvia
Vraagje ivm kledij voor bruidegom
Beste bruidjes en bruidegommen,   Ik heb een vraagje ivm met de kledij voor mijn verloofde.  Hij heeft een zilvergrijs pak gekozen, waar hij trouwens beeldig mee staat :)   Omdat het een pak uit de collectie van 2011 is en dez...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 20-6-2011 11:36:01

Mara
Verslagje van onze Trouw!!!
  Na maanden op dit forum te hebben gezeten wil ik dan toch ons verslagje neer typen van onze GROTE dag!! 16 juni 2011, mijn verloofde afgezet bij zijn ouders ( hij sliep daar ). Mijn verloofde gaat om 19u de bruidsauto ophalen en ik om 19u mij...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 20-6-2011 11:02:59

Sharon
Nog exact 2 maanden
Spannend! Binnen 2 maanden is het onze dag... We kijken er allebei naar uit, maar vooral naar de reis die daarna volgt! Eerst nog wat stress en drukte en een ganse dag in de picture staan om dan met ons tweetjes lekker te genieten. Een dag vol adre...
Voorbereiding Reacties: 12 20-6-2011 10:48:57

stefanie
zoekt een goede kapper
hallo, kan iemand mijn een kapper(ster) aanraden? regio limburg en graag omgeving hasselt! bedankt al voor de tips!! groetjes stefanie
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 20-6-2011 10:27:52

ria
IDEE SONGS NA OPENINGSDANS
Hé bruidjes en gommetjes,   Nog 11 dagen en zijn er nog helemaal niet uit wat onze openingsdans zal worden (wel een aantal ideeën) maar vooral de liedjes met ouders en  schoonouders.   Kunnen jullie me helpen ?...
Openingsdans Reacties: 7 20-6-2011 10:16:20

Ellen
checklist
Hallo allemaal!   Heeft er iemand een checklist op de computer staan voor deze door te mailen?   Bij ons staan er nog 39 dagen op de teller en ik begin echt onrustig te slapen omdat ik het gevoel heb dat we iets vergeten zijn...  ...
Voorbereiding Reacties: 5 20-6-2011 10:15:18

Cindy
Is het te laat??
Goeiemorgend allemaal, Wij gaan volgend jaar op 25 augustus trouwen. In oktober van dit jaar laat ik een buikwandcorrectie doen (ik heb een Gastric Bypass gehad 1.5 jaar geleden en heb ondertussen een klein 'kangoeroezakje' er aan over gehouden ;-))...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-6-2011 9:46:05

Annelies
Hof ter Heulebeke
Heeft er iemand ervaring met Hof ter Heulebeke?   Wij zijn ons daar gaan informeren en hartelijk ontvangen geweest. De zaal staat ons volledig aan! Wij zijn al helemaal overtuigd maar ik vroeg me af of er misschien mensen hier ervaring mee heb...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 20-6-2011 9:40:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...