Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelore
rent a priest
Dag allemaal,   Ik lees hier op het forum dat een huwelijk via "rent a priest" niet in het kerk register komt en dat je dus niet "kerkelijk getrouwd" bent. Ik had graag onze ceremonie op onze huwelijkslocatie, de priester van de stad zelf...
Ceremonie Reacties: 5 21-6-2011 13:49:19

Sofie
uitvergroting trouwfoto op canvas laten drukken
Juist mijn uitvergroting van een trouwfoto op canvas gaan halen. prachtig gewoon. Ik had er wat schrik voor aangezien we het via het internet bij hema hadden laten drukken. Maar de fotograaf had de foto uitvergroot en een zeer goede kwaliteit gezet....
Fotografie Reacties: 3 21-6-2011 13:45:33

Kim
Verslagje 11 juni 2011
Ondertussen is onze trouwdag al 11 dagen geleden. Het was super! Zoals zo velen hier zeggen, die dag vliegt echt voorbij je kan er gewoon niets aan doen. En een paar dagen later wordt je sowieso overvallen door het gevoel van 'shit, het is voorbij en...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 21-6-2011 13:29:29

Vicky
Cosmobella
Hallo Allemaal!   Ik heb nog een hele tijd te gaan voor mijn trouwdag, maar zoals elke toekomstige bruid ben ik al volop sites aan het aflopen op zoek naar mijn droomjurk!! En die heb ik gevonden! mijn absolute dreamdress! De cosmobella 7318 ....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 21-6-2011 12:35:18

mariska
lampionnen
Nog 9 dagen en ik begin nu toch echt wel zenuwachtig te worden... Er moeten nog van allerlei kleine dingen gedaan worden en met mijn werk erbij heb ik geen idee wanneer ik dit allemaal moet doen.. Maar even een vraagje, ik ben opzoek naar van die ro...
Ideeën Reacties: 8 21-6-2011 11:53:13

anja
Comfortabele schoenen gezocht
Ik ben op zoek naar schoenen, in gebroken wit. Gesloten aan de tenen, liefst puntvormig of hoekig, en ook gesloten aan de hiel. Het belangrijkste is dat je er een ganse dag en nacht comfortabel mee kan rondlopen én dansen! Kan iemand een wink...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 21-6-2011 11:25:33

anja
Bruidsjurk tot op de knie
Hallo,   Ik ben op zoek naar een bruidsjurk, maar een tot op de knie. Mag in gebroken wit zijn, maar zonder tule of strikken of allerlei onnodige versieringen. Moeilijk te vinden. Over het algemeen zijn bruidsjurken lang. Kan iemand een wi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 21-6-2011 11:20:00

Penny
speech
Hoi,   zijn er mensen die hun speech willen delen met mij. Ik wil er graag eentje geven maar heb geen idee hoe ik er moet aan beginnen... Of iemand een goed idee?   penny.pellens@gmail.com   alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 1 21-6-2011 11:15:09

Ellen
DJ gezocht regio IEPER
Hallo   Kan er mij iemand een goeie, leuke DJ (wat iedereen wel wil waarschijnlijk :-) ) aanraden  regio IEPER.   Alle genres moeten te pas komen, van de hukkelbuk over een 80-er tot rockplaat tot een goeie recente danspl...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 12 21-6-2011 11:14:46

Sharon
Al 1 maandje getrouwd :)
Gisteren waren m'n ventje en ik al 1 maand getrouwd. Amai, het gaat toch allemaal vlug! Ik had een romantisch etentje gemaakt en we hebben er van genoten. We hebben foto's van de fotograaf gekregen en deze zal ik hier plaatsen. Ze zijn wel allemaal m...
Fotografie Reacties: 14 21-6-2011 10:58:35

Charlotte
Verslagje van onze dag 01/06/2011 - eindelijk :-)
  Hallo bruidjes en spe en inmiddels-echtgenotes, Zoals beloofd ben ik hier dan met het verslag van ons dagje 01/06/2011. Sorry dat het even heeft geduurd, maar ik wou er onmiddellijk de foto’s bij geven… vandaar! Eerst en vooral, h...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 28 21-6-2011 10:09:44

fatimma
tip BH met transparante rug of BH met onzichtbare achterkant
Hoi Dames Ik wil jullie even een tip meegeven voor als je kleedje het niet toelaat om een bh eronder aan te hebben, maar je borsten het niet toelaten om er geen aan te doen :D Ik had bij pabo een bh besteld met plastic band op de rug 7 weken late...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 21-6-2011 10:00:18

kelly
hey
Man Man Man... trouwen is blijkbaar niet goed voor de zenuwen hé ... Nog maar een paar dagen en het is voor ons zover... Gisteren plots een koppel afbellen... (zonder reden ma soit...) Dus wij dan (heel gênant) nog een ander koppel kunnen...
Voorbereiding Reacties: 9 21-6-2011 9:56:30

Sofie
Binnenlocatie foto's Beveren-Leie / Avelgem
Wij zijn nog op zoek naar een leuke binnenlocatie voor onze huwelijksfoto's. We wonen in Beveren-Leie en het avondfeest gaat door in Avelgem. Graag hadden we daartussen een locatie gevonden. Of een locatie niet ver daarvan. Indien iemand ideetjes hee...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 21-6-2011 9:44:19

Deborah
Vrijgezellenavond schoonzus...
Hoi allemaal !!! Voor de vrijgezellenavond van mijn schoonzus gaan we met La Bella Vespa met (logisch!) vespa's gaan rijden :-) wij allemaal met een zwarte en de bruid in spe krijgt een roze :-):-) de rit duurt 3 uren en we kunnen hier en daar stoppe...
Voorbereiding Reacties: 3 21-6-2011 9:37:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...