Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eveline
videograaf gezocht
Ik ben gestart aan de zoektocht voor een videograaf op onze trouwdag. Ik heb verschillende sites gevonden en prijs opgevraagd maar amai ik ben ervan verschoten hoe duur dat is! Daarom de 2de optie: doet er iemand dit als hobby? Of heeft er iemand ee...
Video Reacties: 14 22-6-2011 11:58:13

deborah
trouwkleed miss kelly te koop
  ik ben sinds 28 mei getrouwd en wil een ander bruidje gelukkig maken . mijn kleed, en onderrok zijn dus te koop !! ik heb een maatje 40, ben ongeveer 1m62 en weeg 67kg. het is géén wit kleed, het is ivoorkleurig. ( ik had schoenen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 22-6-2011 11:38:53

Deborah
stripper(man) Antwerpen gezocht!
wij zijn op zoek naar een stripper voor een vrijgezellenavond van een homokoppel. In het Antwerpse, betaalbaar... iemand tips?Bestaan er in Antwerpen eigenlijk nog striptents voor mannen?
Homohuwelijk Reacties: 0 22-6-2011 11:22:24

tima
de afstand ??
ja daar ben ik weer   sinds gisteren op zoek naar een feestzaal regio oostende -diksmuide -ieper (kweet het rare combi maar gasten komen van die streken ) nu kmoet zeggen wij hadden in gedachten de saint germains diksmuide en hof ter molen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 22-6-2011 10:10:14

nathalie
Liedje binnenkomen zaal
Dag bruidjes!   Hier nog 9 dagen op de teller.. woehoeee spannend!!   Ik ben nog opzoek naar een leuke opener om de feestzaal binnen te komen en het feest officieel te openen!   Heeft iemand leuke ideen? ik dacht om eerst de wedd...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 22-6-2011 9:51:47

Peter
Fotograaf Leuven 15-10-2011
Rijkelijk (te) laat, maar we zijn nog op zoek naar een fotograaf (15-10-2011). Vanaf zowat 10:30 tot 15:00 om het burgerlijk huwelijk (Leuven) vast te leggen, een reportage en de receptie (Leuven). Liefst met album.   Het avondfeest is in Di...
Fotografie Reacties: 13 22-6-2011 9:03:17

Tinneke
Stapvraagje
Goede morgen,   Gisteren hadden hubbie-to-be en ik een discussie over hoe je naar binnen wandelt in de kerk. We geraakten er niet aan uit. Stap je gewoon, of stap je 'met een pauzeke tussen', of...?   Hoe doe je dat, naar het altaar schr...
Ceremonie Reacties: 4 22-6-2011 8:36:51

Ina
trouwring: links of rechts te dragen?
her en der heb ik al verschillende dingen gelezen en gehoord... maar graag zou ik weten hoe het nu eigenlijk hoort: draagt men trouwring aan de linkerhand of de rechterhand? grtjs Ina  
Kledij - Accessoires Reacties: 17 22-6-2011 7:49:16

Sofie
papieren tafellakens of stof?
Na heel wat discussies hier al binnen de familie, kom ik nu jullie raad eens vragen: wat zouden we op onze tafels leggen op het avondfeest? Ofwel stoffen tafellakens huren ofwel van die dikke papieren rollen kopen bij Ava of Makro of.... Mijn groo...
Voorbereiding Reacties: 14 22-6-2011 7:40:46

katrien
Openingsdans/muziek in de kerk
hey allemaal, wij zijn dringend op zoek naar een mooie openingsdans.. Welke zijn jullie openingsdans en muziek voor de kerk? Laten jullie het me weten? Zo kan ik wat ideetjes opdoen. grtjs katrien
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 22-6-2011 0:59:38

nathalie
enveloppen doos
heb hier al veel gelezen over die enveloppen doos. nu zou ik graag weten of da heel nutig is en of er iemand ideetjes heeft over hoe ze zelf te maken.  
Ideeën Reacties: 13 22-6-2011 0:55:12

Erent
3D kaart als trouwuitnodiging of souvenir
Hey iedereen,    Iemand al gehoord van een 3D kaart als trouwuitnodiging of souvenir....of iemand reeds ervaring mee? Bekijk een voorbeeld van een 3D trouwkaart  in het weddingplan van Jeroen en Debbie (bij souvenirs klikken) : &n...
Uitnodigingen Reacties: 3 21-6-2011 23:37:16

Sandy
Onze mooiste dag... 28 mei 2011
Ik geniet altijd zo hard van al die verslagjes, dus zie hier mijn verslagje: Onze mooiste dag begon voor mij heel vroeg. Om kwart na 4 was ik wakker en als ik eenmaal wakker ben, ben ik niet meer te houden! Een warm badje om mijn stijf ruggetje (no...
Voorbereiding Reacties: 19 21-6-2011 22:52:43

Sylvie
Droomjurk
Dag bruidjes in spé   Ik hoop dat iemand hier me kan helpen want ik heb m'n droomjurk gevonden! Weet iemand van jullie waar ik in West-Vlaanderen een jurk kan kopen van Raimon Bundó? Ik ben helemaal verliefd op die jurken!!   Groe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 21-6-2011 22:45:50

Michèle
Toekomstige weddingplanner zoekt toekomstig bruidspaar!
Van harte gefeliciteerd! Jullie hebben beslist om binnenkort in het huwelijksbootje te treden. Een prachtig moment in het leven waar jullie samen vol enthousiasme naar kunnen uitkijken. Als cursist aan het erkende instituut voor de opleiding weddingp...
Voorbereiding Reacties: 3 21-6-2011 22:43:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...