Nu Online
Momenteel zijn er 20 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

monica
kinderkostuums
Vandaag even op de Turkse Markt in Zolder aan het rondlopen en wat zag ik daar, kinderkostuums van 16 euro   Neen geen grapje een 5 delig pak->  broek, hemd, das, gilé en das. Ik moet zeggen persoonlijk was het de moeite. Want vori...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 22-6-2011 23:34:56

Brenda
zwaaiende servietten...
dames, het is jaren geleden dat wij op een trouwfeest waren dus keek ik deze avond eens naar 'zo zijn wij getrouwd' om in de sfeer te geraken. Heb de hele tijd smakelijk gelachen met die Annelies amai.   Maar bon, nu zag ik overal zeer spon...
Voorbereiding Reacties: 23 22-6-2011 23:25:33

Jill
Wie trouwt er op 22 juli 2011 ??
Dag bruidjes!   Ik heb bij een vorig berichtje gezien dat er nog 3 bruidjes waren die ook op vrijdag 22 juli trouwen, maar die kan ik nu niet meer 'bereiken' ...   Ik heb namelijk een vraagje ... Wat moet ik nog allemaal in godsnaam&nbs...
Voorbereiding Reacties: 4 22-6-2011 22:51:10

Cindy
aantal getuigen
Ik las dat je tussen 0 en 4 getuigen mag hebben op je huwelijk,telt dat per koppel of per persoon??  
Voorbereiding Reacties: 7 22-6-2011 22:18:47

Wendy
Wie trouwt er in juli 2012?
Gewoon uit nieuwsgierigheid en om misschien samen wat tips uit te delen!   Groetjes Wendy
Voorbereiding Reacties: 23 22-6-2011 22:11:40

Kim
allerhande gekregen van dingetjes op internet
Hey iedereen,   vandaag was het een leuke dag wat betreft de post! Heb vandaag men rode lopers binnengekregen, men foto camera's en men bedankingen ! Leuk, het begint te naderen nog 29 dagen, pfff   Spannend! 
Voorbereiding Reacties: 4 22-6-2011 22:10:49

Wendy
Wettelijk stelsel
Kan iemand dit kort uitleggen? Wat als wij ooit een huis kopen en er één van ons sterft enzo....   Groetjes Wendy
Juridisch Reacties: 4 22-6-2011 22:08:48

Liesbeth
Bruidjes mei 2012
Even horen wie er allemaal in mei 2012 gaat trouwen en hoever jullie al staan met voorbereidingen...   Wij trouwen 19 mei...   Vandaag heb ik zoveel voor elkaar gekregen...val er zelf van achterover...Volgende zaken staan nu vast: &nbs...
Voorbereiding Reacties: 16 22-6-2011 21:58:06

sophie
verslag trouw en hof ten damme
hey allemaal, wij zijn zaterdag getrouwd en alles wel geweldig. zeer ontspannend (behalve de knuffel van de burgemeester ) Ik wil vooral de feestzaal aanprijzen, wij kozen voor hof ten damme en het was geweldig. alles is perfect geregeld, iedereen w...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 22-6-2011 21:46:33

nele
nog 8 dagen te gaan, de stress slaat toe en de eerste blauwe plek is een feit!
Dag mede-bruidjes allemaal,   nog 8 dagen en het is eindelijk onze dag! Ik kijk er ongelooflijk naar uit maar nu begint stilaan de stress toe te slaan ... ik heb het dus blijkbaar toch nog lang "stressloos" volgehouden    Er moet niet ...
Openingsdans Reacties: 5 22-6-2011 21:44:17

Wendy
De laatste loodjes
Beste collega-bruidjes   Mijn examens zijn verbeterd, mijn punten en mijn commentaar zijn ingevoerd op de rapportensite en de deliberaties beginnen, dus mijn werk zit er wat op.   Ondertussen trouw ik over ong. 2 weken en ben ik vandaag mij...
Voorbereiding Reacties: 5 22-6-2011 21:18:10

caroline
Tiffo design?
Hey bruidjes,     Iemand al ervaring met Tiffo design als fotograaf?       Groetjes Caroline
Fotografie Reacties: 4 22-6-2011 20:50:13

Nancy
feestzaal bezet
We zijn nog maar net begonnen en het begint al.  Bel net naar de zaal om de optie te bevestigen, krijg ik te horen dat er een misverstand is.  De zaal is in mei en juni niet meer vrij.  Was al een optie op onze datum en de eigenaar dac...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 22-6-2011 20:31:35

kathleen
locatie foto's neeroeteren
hallo bruidjes wij trouwen op 19 mei 2012 en wij zoeken nog een locatie voor foto's te maken in de regio van neeroeteren en ook een binnenlocatie voor als het regent, heeft er iemand een idee? alvast bedankt! groetjes kathleen
Locaties - Fotografie Reacties: 4 22-6-2011 20:12:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...