Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sophie
openingsdans
hallo, we zijn er nog helemaal niet ... nog bijna een heel jaar voor de boeg ... maar toch kan ik het niet laten om al allerlei dingen te plannen ... we zijn belange nog niet uit aan het liedje voor de openingsdans ... wordt nog even zoeken ... wille...
Openingsdans Reacties: 4 23-6-2011 23:33:45

debbie
tekst uitnodiging
hallo, nog steeds lig ik overhoop met de tekst van mijn uitnodigingen. wij trouwen om 16 uur  enkel voor de gemeente gevolgd door receptie en eten. hoe kan ik nu vermelden dat de gasten deze dag met ons door mogen brengen? alle ze worden om kwa...
Uitnodigingen Reacties: 3 23-6-2011 23:01:18

Stefanie
HELP WELKE ZAAL KIEZEN
Wij zijn  van regio kortrijk en wij zijn aant twijfelen tussen T Vijverhof, Alta Ripa, Ter Biest, Hof ter Heulebeke en Den Oesterput. Zelf ben ik nog naar geen 1 feest geweest , behalve naar een receptie in t vijverhof. Maar da was toen buiten o...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 23-6-2011 22:47:52

Ci
Welke Rembo is dit?
Rembo Styling 2010, maar welk model?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 23-6-2011 22:22:40

Sara
Even algemene post ivm gebruikersnamen nav Jana haar post.
Hoi Bruidjes en gommekes   Jana poste net een vraag mbt haar profielpagina. Deze vind je normaliter door je avatar aan te klikken. Ik heb gemerkt dat heel wat bruidjes hun profielpagina niet werkt om de simpele reden dat ze een speciaal teken in...
Voorbereiding Reacties: 5 23-6-2011 21:53:27

lies
1 en 2 juli bruidjes...
Ja mannekes... nu kort het echt af hé! Nog 8d en enkele uren... Net strikjes rond de misboekjes gebonden, kom een klein beetje tekort dus morgen nog wat lint bijhalen. En zo zijn er heel veel kleine dingen die nu nog gedaan moeten worden, maar...
Voorbereiding Reacties: 10 23-6-2011 21:49:05

Severine
Getuigen kadootje of niet
Bruidjes,   hier zijn we met weer 'n vraagje, we waren redelijk overtuigd dat een getuige een kadootje verdiend, ... tot we onze uitnodigingen gingen bespreken. voor onze ouders vond ik dit meer dan logisch, en had dat ook in gedachten voor...
Voorbereiding Reacties: 14 23-6-2011 21:44:29

shana
motors van harley davidson
dag bruidjes, kent er iemend in de buurt van west vlaanderen een motorbende van harley davidson? mijn toekomstige is zot van die motors en zou hem mss willen verassen ermee, alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 0 23-6-2011 21:42:17

Annelore
priester
Kent iemand een priester die de ceremonie wil doen op de feestlocatie zelf (en dus niet in de kerk) ?
Ceremonie Reacties: 5 23-6-2011 21:25:47

Katrien
Nieuwe collectie 2012 !! :-)
Ik kijk net op www.cosmobella.com en wat zie ik?? De nieuwe cataloog 2012 staat er op!! :-) Allen daarheen voor al een eerste impressie :-)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 23-6-2011 21:23:20

Wendy
Iemand die ringen gekocht heeft bij Perles d´Amour
De titel zegt het al   Ik zou er zeker en vast mijn zin vinden!   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 23-6-2011 21:22:16

kelly
ringen fede di oro
hallo allemaal,   weten jullie of je bij fede di oro mooie trouwringen kan kopen voor ongeveer 1000 euro? Liefst witgoud.   Alvast bedankt   groetjes
Voorbereiding Reacties: 13 23-6-2011 21:21:31

Jana
hoi, mag ik eens iets vragen?
dag bruidjes   Ben net nieuw op de site, maar vind niet goed hoe het werkt. Zie dat iedereen zo'n mooie pagina's heeft met forumberichten en roze achtergrond. Ik voel me een beetje stom, want weet niet goed hoe het in zen werk gaat. Alle hulp...
Ideeën Reacties: 9 23-6-2011 21:03:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...