Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sabine
wegwerpcamera
Hallo,   wij zijn op zoek naar wegwerpcamera's voor op de tafels te plaatsen, weet er iemand waar we dit kunnen vinden? regio west vlaanderen alvast bedankt   groetjes
Fotografie Reacties: 18 25-6-2011 12:34:20

Cathy
Trouw 16 juli, precies nog zoveel te doen
Hey dames, heren,   Ik trouw op 16 juli. We doen geen groots trouwfeest, maar een tuinfeest voor een 40-tal gasten. Omdat alles hier thuis doorgaat, moeten we dus alles zelf regelen. De laatste voorbereidingen zijn een feit, alhoewel, als ik d...
Voorbereiding Reacties: 2 25-6-2011 11:09:28

Elke
Echt eens kijken! Neem uw zakdoekje maar klaar!!:-)
http://www.youtube.com/watch?v=XJDNos_CrXg&feature=player_embedded#at=731 Zoooo mooi!!
Video Reacties: 9 25-6-2011 10:30:21

mieke
uiteindelijk...
't Is zover... Ik heb hier wel meegevolgd maar geen berichten gelaten. Nu is't zover... ik ben der helemaal klaar voor... Nog een kwartierke en we gaan... Nog een uurke en ik ben getrouwd....
Voorbereiding Reacties: 9 25-6-2011 10:13:17

tima
1ste bezoek
hoi ik weet het waarschijnlijk al 1000 keer gevraagd maar kvind het niet direct terug op het forum  Bij het 1ste bezoek aan een feestzaal wat moet je zeker vragen ? kheb er zelf al een paar opgegeschreven maar heb zo het gevoel dak miss wat over...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 25-6-2011 9:50:51

kath
bar personeel voor je huwelijk
Hallo iedereen,   volgend jaar ga ik zelf trouwen en weet hoe belangrijk het is om goed personeel de vinden die er voor zorgen dat uw gasten bedienen. Zelf stond ik 3 jaar in de horeca en sinds kort werk ik zelf op huwelijksfeesten voor het verz...
Voorbereiding Reacties: 0 25-6-2011 9:03:51

A.
En dan toch dat slechte nieuws.....
Een 2 of 3 tal weken geleden poste ik hier een bericht dat iemand in onze familie ernstig ziek was! Woensdag krijgen we te horen dat ze enkel nog pijn had, ze dit absoluut niet wou en ging verhuizen naar palliatieve zorg. Echter heeft ...
Voorbereiding Reacties: 18 25-6-2011 8:28:05

Stephanie
Tiara of diadeem
 Hey hey,   Omdat ik een kort kapsel heb, ben ik op zoek naar een tiara of diadeem voor in mijn haren. Liefst zo 'fijn' mogelijk maar toch 'bling bling'. Wie weet waar ik een fatsoenlijke, mooie kan vinden?    Merciekes 
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 25-6-2011 8:02:29

Bart
adressen
Hallo,   wij zijn Bart & Bart, en wij zetten volgend jaar in mei de grote stap Kan iemand ons helpen aan adressen, winkels, sites, ... van kledij voor mannen (huren, kopen, ...)   Liefst regio Oost-Vlaanderen, Mercikes
Kledij - Bruidegom Reacties: 10 25-6-2011 6:10:22

Marjan en Ben
bruidsschoentjes
Hoi hoi,   Vandaag toch al eens gaan kijken naar bruidsschoentjes en heb er gevonden, ze lopen net als kussentjes, en zou er toch eigenlijk na een dag er op te moeten lopen geen last van mogen ondervinden heeft men mij verteld :-) dus ben zeer...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 25-6-2011 0:54:15

Karen
Liefde is ... samen touwspringen
Voor ons huwelijk zijn we op zoek naar de afbeelding van 'Liefde is ... samen touwspringen'. Kan iemand ons hierbij helpen? Graag mailen naar tombrasseur@hotmail.com Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 2 25-6-2011 0:49:12

Severine
bruidskindjes en kledij
Iemand 'n idee waar je schone kleertjes kan vinden voor de bruidskindjes? Regio Tielt - Roeselare?  En liefst niet té prijzig? 
Kledij - Suite Reacties: 4 25-6-2011 0:26:30

carole
openingsgedichtje gastenboek
hallo allemaal, Ik ben een mama van een toekomstig bruidje en schoonzoon en wil hun graag verrassen met een mooi gedichtje in hun gastenboek op de eerste pagina. Graag leuke en originele of sentimentele. Grtjs 
Ideeën Reacties: 0 25-6-2011 0:22:37

Linde
Fotograaf/dj hoe kiezen?
Manmanman, Hoe beslis je welke fotograaf en dj je neemt? Ik krijg er werkelijk een punthoofd van  . Ik heb bij enkel fotografen en dj's prijs gevraagd maarja, wat dan? Hoe weet ik of ze goed zijn? Deze moment denken we aan dj studio happy mus...
Voorbereiding Reacties: 7 24-6-2011 23:36:40

Vanessa
Locaties Aalst - Affligem
Hallo iedereen,   Wij zijn op zoek naar leuke locaties voor onze foto's... Regio Aalst en Affligem...   Alvast bedankt!
Locaties - Fotografie Reacties: 3 24-6-2011 22:33:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...