Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annalisa
trouwdag
ei bruidjes ,   wij trouwen voor het gemeentehuis op vrijdag is er dat nog iemand dat he doen of trouwen jullie allemaal op een Zaterdag ? wij hebben voor vrijdag gekozen ,omdat het gemeentehuis op zaterdag om 11.30 de laatste trouw doen en a...
Ceremonie Reacties: 13 26-6-2011 11:59:21

annalisa
uitnodigingen
ei bruidjes , zoals verwacht gaat het niet zo vlot van mijn ontwerp van de uitnodigingen kan iemand voorbeelden tonen om een idee te hebben ??? mercikes
Uitnodigingen Reacties: 4 26-6-2011 11:53:55

kristel
nog 4 daagjes en 12 uren
hey,   jaja het is bijna zover, en ik ben verbazingwekkend kalm.   gisteren mochten we voor de laatste pas gaan, en mijn kleedje voor de 1e juli, de burgerlijke trouw, was helemaal in orde en hangt nu in de logeerkamer/bureau bij mijn ,...
Voorbereiding Reacties: 6 26-6-2011 11:53:05

Jessica
Our weddingday 24/06 verslag
Hoi allemaal,     zoals beloofd ga ik hieronder een verslagje typen van onze trouwdag. We hadden de avond ervoor nog slecht nieuws gekregen van onze dj ... Hij had een auto-ongeluk gehad en ging niet kunnen komen, maar hij ging vervanging s...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 26-6-2011 11:35:18

tanja
Ervaringen Brouwershof in Affligem
Hoe zijn jullie ervaringen met het Brouwershof in Affligem: de verplichte traiteur, de bediening, de aanbevolen DJ, kindvriendelijkheid (poort die open moeten blijven langs drukke weg)de vrijheid om er je eigen feestje van te maken,... Alle reactie w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 26-6-2011 11:27:57

liesbeth
bijna gedaan met voorbereidingen!!! EIndelijk!!!
met nog maar 40 dagen te gaan begint het eindelijk te korten... langs een kant is het ook wel beangstigend vind ik... :) Gisteren naar Gent geweest om alles te regelen voor ons boottochtje na het wettelijk huwelijk, parking, eten, ... gaan zoeken daa...
Voorbereiding Reacties: 2 26-6-2011 11:24:18

Tineke
Eerste lezing
Hallo, Ik geraak er maar niet uit.... We moetn nog een eerste vinden. Het moet een bijbelse lezing zijn, ggen 'verbloemde' versie. Wat hebben jullie zoal? Alvastbedankt
Ceremonie Reacties: 2 26-6-2011 11:05:04

Sofie
wegwijzers
Hallo! Ik vroeg me af of iemand van jullie soms weet of je op de openbare weg zelf wegwijzertjes mag plaatsen? Wij hebben er gemaakt om op te hangen zodat de mensen hun weg zeker vinden ;-) Maar nu vroeg ik me af of je daar toestemming voor nodig h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 26-6-2011 10:54:16

Denis
Bernini As
Hoi hoi,   Gisteren getrouwd en ons feest gegeven in de Bernini. Door alle berichten die we hier lazen hadden wij iets van oei oei. Totaal onterecht. Wij zijn gegaan voor een menu met een paar kleine aanpassingen betreffende wijn en hoofdgerecht...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 26-6-2011 10:23:41

Aurelie
Trouwjurk / Tweede jurk te koop!
Dag bruidjes,   Ik zag het nog hangen in mijn kast, misschien kan ik er hier iemand een plezier mee doen ?   Ik had jullie al aangeraden, uit eigen ervaring, om zeker een tweede luchtiger kleed te nemen als je goed wilt feesten 's avonds. ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-6-2011 8:39:47

katelijne
Den blakken, Wetteren
Vorige zaterdag zijn wij getrouwd!!! Ons feest is doorgegaan in den blakken in Wetteren. Dat was de beste keuze ooit! Vanaf het eerste contact zat het goed. Johan is zeer spontaan en past zich aan aan wat je wensen zijn en wat jij verwacht. Tijdens ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 26-6-2011 0:39:56

Griet
Bruidjes uit Lauwe???
Dag bruidjes (in spé),   Gewoon uit nieuwsgierigheid, zijn er hier nog bruidjes uit Lauwe? Zo ja, wanneer trouwen jullie?   Groetjes, Griet.
Locatie Reacties: 5 26-6-2011 0:38:42

schapie
GSM-houder stoel
Beste allemaal,   nog heel even een spoedoproep: voor ons huwelijk aanstaande zaterdag zijn we nog op zoek naar 2 à 4 gsm-houders in de vorm van een stoeltje of zeteltje. Er bestaan er zo vb. van Mobistar in doorzichtig plastic... heeft ie...
Voorbereiding Reacties: 4 26-6-2011 0:04:27

Kelly
Lingerie - regio Leuven/Aarschot/Heist
Hoi bruidjes!   Nog 76 dagen op de teller, het komt dichterbij! :-) Ik heb weer een vraagje voor jullie, mijn ervaringsdeskundigen ;-) Ik ben op zoek naar een wit strapless korset voor onder mijn trouwjurk, en ik vind zo niet direct een leuke wi...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 25-6-2011 22:31:04

Katrien
Trouwringen
Hoi allemaal   Even mijn vreugde met jullie delen: onze trouwringen zijn gekozen!!! :D We weten allebei heel goed wat we willen en bijgevolg waren we na een dik half uurtje al weer buiten bij Fede Di Oro. Vriendelijke mensen, heel veel keuze en ...
Voorbereiding Reacties: 11 25-6-2011 22:22:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...