Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

fanny
Oldtimer Mercedes (wit, jaren 50 of 60) gezocht voor 30/07/2011
Hallo, kent nog iemand een adres waar ik een witte Mercedes oldtimer zou kunnen huren voor 30/07/2011, omgeving Gent. we hebben hem maar nodig tussen 13h-14h.   alvast bedankt voor alle tips! Fanny
Ideeën Reacties: 1 28-6-2011 18:00:17

Ann
De Praatpaal - het videogastenboek - message in a box
Heyhey,   We hebben nog wat tijd,maar we zijn toch al aan het rondkijken om één van de bovenstaande "camera's" te boeken.   Wie van jullie heeft ervaring met één van hen ? Zowel positief als negatief. Qua prijs...
Video Reacties: 4 28-6-2011 17:37:24

Mieke
wie betaald wat tijdens de vrijgezellen
Dag medebruidjes,   Ik weet dat ik nog wat vroeg ben, maar ik zit al lang met deze vraag.   Een vriendin van mij trouwt 7 weken voor ons en we gaan elkaars vrijgezellen organisseren.  Nu vroeg ik mij af wie wat betaald? Wij zullen waa...
Voorbereiding Reacties: 14 28-6-2011 16:50:21

joke
speech
Wie ziet het zitten om zijn speech met me te delen, ofwel hier opt forum of via mail ph.joke@hotmail.com   het is niet om letterlijk te gebruiken, maar eerder om ideeen op te doen wat we behalve de bedankingen nog moeten vertellen. alvast be...
Ideeën Reacties: 30 28-6-2011 16:39:21

Tine
gaan shoppen dit weekend om suitekledij
Dit wou ik toch wel eventjes kwijt.   Zaterdag ben ik met mijn toekomstige schoonzussen en toekomstige schoonmama om kledij geweest voor de trouw. We zijn daarvoor speciaal naar Sint-Martens-Latem gereden. Daar is er namelijk een outlet van suit...
Kledij - Suite Reacties: 1 28-6-2011 16:26:38

Tinneke
Emergency kit
Helaba,   Wat steken jullie zoal in de emergency-kit voor de dag en wie houdt die bij? (mijn moeder heeft een nogal kleine sjacoche)   Groetjes,   Tinneke
Voorbereiding Reacties: 8 28-6-2011 15:59:23

Leen
Baby I'm amazed by you!
Vandaag één maand geleden hebben we elkaar ons ja-woord gegeven! Om dit te "vieren" heb ik vandaag een beetje geknutseld voor mijn ventje... Maar ik wil het natuurlijk ook met jullie delen! http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=20...
Openingsdans Reacties: 11 28-6-2011 15:46:19

virginie
videograaf Degezelle
iemand ervaring met Filip Degezelle? mvg
Video Reacties: 0 28-6-2011 15:29:31

virginie
ervaring videograaf Degezelle?
Hallo iedereen,   Iemand ervaring met videograaf Degezelle? Mvg
Voorbereiding Reacties: 0 28-6-2011 15:28:30

nathalie
1e pas
Hallo iedereen, ik heb een 2 tal weken geleden mijn kleedje gekozen bij lilian claes (heel tevreden over hun manier van werken trouwens) maar nu die 1e roes over is stel ik mij toch een vraag bij de 1e pas. We trouwen midden mei en ik moet al langs ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 28-6-2011 15:26:23

Nathalie
Wie komt wanneer... Receptie, avondfeest...
Hallo Bruidjes en gommetjes...   We zijn al volop bezig met onze dag te plannen :) alsook onze gastenlijst te maken... We trouwen in de voormiddag voor de wet, 's middags gaan we lunchen met de familie en in de namiddag trouwen we voor de ke...
Voorbereiding Reacties: 11 28-6-2011 15:03:11

fanny
Gezocht: oldtimer Mercedes (wit) voor 30/07, regio Gent
Hello,   kent niemand een adres om een (liefst witte) oldtimer Mercedes (jaren 50-60-max 70) te huren voor onze ceremonie. Regio Gent, nodig tss 13h-14h.   Dank voor alle tips! Fanny
Ceremonie Reacties: 0 28-6-2011 15:03:00

mieke
"Save the Date" magneten
Hoi lieve bruidjes,   Ik ben op zoek naar een save the date kaartje. Zou voor de mensen makkelijk zijn om te onthouden daar wij trouwen in de zomer. Nu had ik het idee om save the date koelkastmagneetjes te maken. Is leuker dan een kaar...
Voorbereiding Reacties: 5 28-6-2011 14:59:44

Ann
kapsel en jurk
Volgende week de laatste keer men jurk gaan passen Hopelijk zit alles overal nog goed :-) zijn er geen kilotjes bij of af... :-) Stel je voor dat het te groot of te klein zou zijn, ik mag er niet aan denken   En binnen twee weekjes nog eens ...
Voorbereiding Reacties: 1 28-6-2011 14:58:36

Katrijn
graag jullie mening even!
Met nog 23 dagen op de teller komt het trouwen nu wel echt heeeeel dichtbij. Ik had graag jullie mening over het tekstje dat ik heb geschreven voor onze ouders te bedanken in de kerk.      Nu we op het einde zijn gekomen van deze mooie...
Ideeën Reacties: 7 28-6-2011 14:57:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...