Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annalisa
vraagje
heb een vraagje wie maakt zen kaarten om kaarten2Go ????  
Uitnodigingen Reacties: 0 29-6-2011 21:20:30

Jurgen
afspraak lilian claes?
Hoi,   Ik schrijf hier wel op mijn vriend zijn account maar soit... :) Ik ben van plan om morgen met mijn mama even naar Lilian Claes te gaan in Herentals. Men vraagje was of je daar nu eigenlijk een afspraak moet maken of niet want dit staa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 29-6-2011 20:08:01

Maaike
Bedankjes - Enveloppendoos
Hello lieve bruidjes!   Ik ben op zoek naar een bedankje voor de gasten, maar ik heb totaal géén idee! Wie heeft leuke ideeën? Alles is welkom!   En wie kan mij vertellen waar een enveloppendoos wordt gezet? Ik heb op nog gee...
Ideeën Reacties: 8 29-6-2011 20:01:45

Nathalie
Fotograag gezocht
hallo, wij trouwen pas volgend jaar in augustus maar ik ben volopaan het zoeken naar een fotograaf. Ons budget is niet supergroot en daarom ben ik ook niet van plan om daar een grote hap aan te spenderen voor foto's. Ik had graag gewoon de foto's op ...
Fotografie Reacties: 14 29-6-2011 19:59:47

Grace
grrrrrrrr
Wij trouwen volgend jaar en vandaag is de eerste keer dat mijn ouders mijn schoonouders zullen ontmoeten.  Mijn schoonouders komen eerst naar hier eten en daarna voor taart en koffie bij mijn ouders.  Ze zijn ANDERHALF uur te laat!  En...
Voorbereiding Reacties: 5 29-6-2011 19:21:53

Meg
gedicht ivm kus
hallo bruidjes, met nog net iets minder dan drie maanden te gaan ben ik nu druk bezig met de uitnodigingen. We gaan ze zelf maken en dan laten drukken. Op de voorkant van de kaart komt een Jugendstil prent van 2 kussende personen. en ik zou dan o...
Uitnodigingen Reacties: 24 29-6-2011 19:01:58

Sharon
Something Old, something new, something borrowed en something blue...
Hoi hoi,   Ik weet niet waar te beginnen, wat hebben jullie hiervoor? En waar hebben jullie dat gevonden?   Alvast bedankt Doei Sharon
Ideeën Reacties: 21 29-6-2011 18:06:31

Esther
Dipje
Hoi hoi!   Vandaag overvalt mij weer een dipje ivm de voorbereidingen. Soms heb ik gewoon helemaal geen zin meer in al die voorbereidingen  De combinatie met werk en huishouden vergt echt wel veel energie vind ik...   D...
Voorbereiding Reacties: 8 29-6-2011 17:59:06

dorien
mei 2012
ik wil al zoveel plannen op voorhand maar wat kan ik nu allemaal al doen? we hebben al wel wat vast liggen en enkele zaken in optie maar ik wil vooruit! 
Voorbereiding Reacties: 7 29-6-2011 17:56:29

Chloë
zoontje als bruidsjonker
Hoi allemaal, mijn zoontje bijna 13 maanden oud zal op onze trouwdag de belangrijke rol van ringendrager krijgen :) Nu heb ik nog geen idee wat ik hem kan aandoen. Iemand een leuke winkel in de omgeving van Mechelen?   Groetjes!
Kledij - Suite Reacties: 9 29-6-2011 17:02:01

Miriame
Onze dag :-)...klein verslagje
Hallokes iedereen,   Bij deze een klein verslagje van onze mooie dag :) Avond voordien weinig tot zeer weinig geslapen maar was beetje van de zenuwen wss, zal alles in orde zijn, etc... Wekker gezet om 4.30 maar was vergeten dat die alleen maar ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 29-6-2011 16:40:52

deborah
te koop
hallo iedereen, onze prachtige dag is ook alweer gepaseerd, ik heb beslist om mijn trouwjurk te verkopen Heb die nieuw gekocht bij prima donna is eentje van linea rafaelle Kleur wit/chapagne Maat 40 achteraan speciaal met lintjes Sleepje maar niet ov...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 29-6-2011 16:27:00

dagmar
weet het even niet meer
hey bruidjes met nog 8 dagen op de teller krijg ik nu echt wel twijfels of alles geregeld is   het volgende is geregeld zaal eten / hapjes drinken kledij bruidskindjes vervoer bloemen juwelen dj / openingsdans cup cakes dec...
Voorbereiding Reacties: 3 29-6-2011 16:24:52

Tinneke
Grmbl!
Helaba,   Voor ons feest zijn wij op zoek naar afbeeldingen van oudere televisieseries in goede resolutie om ze op een A4 af te drukken, maar ik vind de goede afbeeldingen in de goede resoluties niet :-s Als ik ze vergroot, trekken ze op niks m...
Voorbereiding Reacties: 6 29-6-2011 15:47:55

Cindy
Hondenverzorger "doggysit" regio Torhout
Wij zoeken dringend iemand die kan komen thuis wachten bij onze hond tijdens de trouw, hij is al redelijk oud en heeft veel aandacht nodig, daarom dat we hem ook niet naar een hondenpension kunnen doen omdat hij het alleen thuis gewend is. Als je ie...
Voorbereiding Reacties: 0 29-6-2011 15:36:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...