Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Draaiboek
Hallo alemaal,   Ik weet dat dit hier alle meerdere keren op dit forum werd gevraagd, maarja je hebt het natuurlijk ook maar nodig eens je ervoor staat! Ik zou dus graag een draaiboek voor mijn huwelijk opmaken, maar weet niet goed waar begon...
Voorbereiding Reacties: 15 1-7-2011 11:26:32

anja
Winkels bruidskledij zonder afspraak gevraagd/ Naaister gevraagd
Hallo,   Weet iemand winkels voor bruidskledij zijn waar je geen afpsraak moet maken? Ik heb namelijk morgennamiddag nog tijd over, maar wil vastgepind zijn op een uur... Graag regio Oos-Vlaanderen, West-Vlaanderen, Antwerpen, Brussel.  ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 1-7-2011 11:17:34

virginie
trouwen kerk
Hallo bruidjes,   Hoelang duurt de misviering in de kerk ongeveer? mvg
Voorbereiding Reacties: 7 1-7-2011 10:54:34

sharon
Morgen vrijgezellen en helemaal verkouden....
Morgen hebben zowel ik als mijn toekomstige onze vrijgezellendag. Best wel spannend toch...   Mijn vriend moet om 12u30 klaarstaan en ik om 13u en ben eigenlijk wel blij dat hij eerst wordt opgehaald dan zie ik hem toch vertrekken.   We...
Voorbereiding Reacties: 2 1-7-2011 10:54:06

Sharon
Occidental Grand Aruba en 't Klooster Curaçao
Hallo allemaal,   Ik ben een keertje op zoover gaan kijken naar de hotels die we gekozen hebben voor onze huwelijksreis. Voor 't Klooster (een B&B) in Curaçao staat er allemaal positieve commentaar op. Maar voor Occidental Grand Aruba...
Voorbereiding Reacties: 5 1-7-2011 10:49:45

sharon
Schoenen nog niet binnen... grrrr
Net een slecht smsje gekregen van de bruidswinkel... Ik ben 2 weken terug voor de 1ste keer mijn kleedje gaan passen en had een paar schoenen reeds gekocht in gewone schoenenwinkel maar die kwamen toch niet zogoed uit. Ik heb mij toen laten overhalen...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 1-7-2011 10:49:39

BenMar
Wed shopping
Hallo,   Iemand ervaring met: http://www.wed-shopping.com/nl/?top=0 Er staan enkele leuke dingen op en prijs valt wel mee, iemand aar al eens bij besteld?   Groetjes.
Voorbereiding Reacties: 0 1-7-2011 10:26:04

cin
huwelijksreis Mauritius , iemand ervaringen met volgende hotels?
Nu moeten we toch echt onze keuze gaan maken , we hebben er super lang over aant twijfelen geweest welk land we zouden kiezen , dit is dan uiteindelijk al gelukt Nu het hotel nog!   We zijn aant kiezen tussen volgende hotels : the grand mauriti...
Huwelijksreis Reacties: 7 1-7-2011 8:06:48

Sarah
Winterbruidjes planning
Dag bruidjes,   Gewoon eens om te checken of ik een beetje op schema sta. Wat hebben jullie allemaal al gedaan? Zijn er dingen waar ik dringend werk van moet maken? Toen we pas verloofd waren heb ik enorm veel dingen geregeld waardoor alle me...
Voorbereiding Reacties: 2 1-7-2011 7:39:51

vanessa
Nog 17 uur!
Ja ja, nog 17 uur en dan breekt de dag aan waar we meer dan een jaar naar hebben uitgekeken! Wat is het er opeens snel. Vandaag nog de laatste dingen in orde brengen en dan hopelijk genieten!   Alvast bedankt iedereen voor alle hulp en tips ...
Voorbereiding Reacties: 7 1-7-2011 6:21:34

Léonore
Tip bruidskapsels
Hallo iedereen, Na lang zoeken heb ik eindelijk een site gevonden met echte, mooie bruidskapsels en die wil ik graag met jullie delen! Kijk even op: http://www.trouwplaza.be/beauty/bruidskapsels-fotogalerij.html   Veel plezier!   L&#...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 30-6-2011 23:59:33

evy
zenuwen
hallo iedereen,   nu doet bijna alles zo goed als gedaan is, begin ik serieus zenuwen te krijgen..... nog maar twee nachtjes en het is zover.... en dan te weten dat ik een jaar en half verloofd ben geweest.... het gaat precies allemaal opeens z...
Voorbereiding Reacties: 3 30-6-2011 23:41:46

alessia
graag ideeén voor vrijgezellenavond
hoi bruidjes.   .wie goeie tips heeft voor een vrijgzellenavond mag het me altijd laten weten. kheb het nooit meegemaakt en nu moet ik mee helpen met ideeen mercikes:-)  
Ideeën Reacties: 6 30-6-2011 23:25:05

cin
Op welke binnen en buiten locaties hebben (of gaan) jullie fotos laten trekken?
De regio maakt niet uit , gewoon uit nieuwsgierigheid   En wieweet kunnen we er ook nog wat inspiratie uitputten Groetjes!
Ideeën Reacties: 12 30-6-2011 22:53:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...