Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Feestzaal Waasland - Oost-Vlaanderen
Dag liefste bruidjes!! Kan er iemand mij helpen met feestzalen??? Er is zo een ruim aanbod dat ik het niet meer weet!! We zijn op zoek naar een moderne, gezellige feestzaal met tuin!! Maar de keuken mag voor ons wat simpeler. Ze bieden steeds verfij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 3-7-2011 17:07:55

dorien
bruidskindjes -de jongens-
helaba!   ik zit hier met een beetje (of toch wel redelijk veel) stress voor deze avond...  we hebben namelijk om 18uur afgesproken bij kennissen van mijn vriend.  mijn vriend is een voetballer en in zijn ploeg is er iemand (tevens z...
Voorbereiding Reacties: 2 3-7-2011 16:28:09

Celesta
Proefkapsel en make-up
Net mijn proefkapsel en make-up gehad en het was SUPER! Dat komt helemaal goed dus!!!   Alweer een stapje verder in de voorbereidingen!
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 3-7-2011 14:48:30

Ellen
verslagje vrijgezellen
   hey iedereen, gisteren was het zover, om 20.00 is mijn getuige mij komen halen om mijn vrijgezellenavond te vieren. toegekomen bij een vriendin wat gedronken en gepraat, gewacht tot iedereen er was en moest ik een opdracht volbrenge...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 0 3-7-2011 14:33:21

Stefanie
betaalbare suitekledij/feestelijke kledij grote maten
Mijn moeder heeft maatje 52 en ik zoek enkele winkels (regio west vlaanderen) waar ze betaalbare suitekledij of feestelijke kledij verkopen
Kledij - Suite Reacties: 5 3-7-2011 13:13:49

Rebecca
Wie verkoopt enveloppendoos?
Dag reeds getrouwde bruidjes!   In mijn zoektocht naar een enveloppendoos heb ik gemerkt dat ze toch behoorlijk prijzig zijn... Daarom vroeg ik mij af of iemand voor een schappelijke prijs haar enveloppendoos verkoopt...   Bedankt alva...
Voorbereiding Reacties: 14 3-7-2011 12:32:02

Ellen
Verslag van een supergeslaagde vrijgezellen!!
Dag collega's   Wat ik als vrijgezellen heb meegemaakt, was nog veel plezanter dan ik ooit had durven dromen!   Het enige wat ik op voorhand wist: ik moest op zaterdag 2 juli om 10u. 's ochtends klaarstaan aan mijn voordeur. Op dat mome...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 3-7-2011 12:28:20

Kelly
Dassen suite aan goede prijs gezocht regio Merchtem
Hey bruidjes,   Ik ben nog op zoek naar dassen voor de suite voor onze trouw. Ik heb al verschillende winkels af gelopen maar ofwel hebben ze mijn goesting niet ofwel hebben ze er te weinig.   Onze voorkeur is hevig groen of blauw omdat...
Kledij - Suite Reacties: 6 3-7-2011 11:53:24

evelyne
Verslagje vrijgezellen
Zoals beloofd, vandaag een verslagje van de geslaagde vrijgezellenavond! Om half vijf moest ik bij mijn vriendinnen zijn, met een short en véél zin om te feesten. Allereerst hebben ze me verkleed als.... duiveltje! Met bijhorende horens en ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 3-7-2011 11:31:22

jeff
vrijgezellen
Gisteren vrijgezellen gehad, ingericht door vrienden en werkmakkers. Super! Lekker etentje, hadden petjes met onze naam en datum op laten borduren! Ik kreeg een massage bad eendje en een vivabox voor een heerlijke ovrnachting op hotel!   De taar...
Homohuwelijk Reacties: 1 3-7-2011 10:09:50

sarah
schoonmoeder ware aard?
Amai wat heb ik gisteren een rotdag gehad.  Alhoewel hij redelijk goed begonnen is, eerst wat sporten , een mooie gilet gekocht die zeker van pas gaat komen op de huwelijksreis . Daarna even langs de toekomstige schoonouders.. Tot hier toe alles...
Voorbereiding Reacties: 9 3-7-2011 7:53:24

tima
op zaalbezoek geweest en nu kiezen
hoi vandaag zaal bezoekjes gedaan en nu start het kiezen  het gaat tussen saint germain : zeker lekker eten , heel dicht bij (wij trouwen stadhuis diksmuide dus juist aan de overkant ook van de kerk) zaal : mooi maar zonder stoelhoezen   v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 3-7-2011 1:17:34

Kim
kindertafel
Hey ,   ik had een vraagje over de decoratie op de kindertafel, word dit gedaan? Zo iets als versiering dat het duidelijk is dat dit de tafel is voor de kindjes of niet   nog 18 dagen te gaan, als ik op dit forum kom ,ben ik echt zenuwachti...
Voorbereiding Reacties: 2 3-7-2011 1:01:11

Myriam
En dan nu... Het verslag van een onvergetelijke dag
Hey allemaal!   Onze trouwdag zit erop.  En ik ben al een hele dag aan het nagenieten.  Het was in 1 woord: ONVERGETELIJK!   Ik zal jullie eens vertellen hoe het allemaal verlopen is.  De meesten onder jullie gaan m'n verslag...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 13 2-7-2011 23:07:29

Cindy
trouwkapsel kort haar
Iemand ideeën voor zeer kort haar? In alle magazines en zo staan enkel bruidjes met lang of middenlang haar. Help!
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 2-7-2011 22:19:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...