Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Brenda
uitnodigingen : no jeans vermelden ?
hallo tijdje geleden had ik hier topic over opleggen van de dresscode cocktailkledij of niet en we kozen uiteindelijk voor een ruimere omschrijving. (Hoofdbedoeling van die dresscode was de jeansbroeken vermijden)   Maar nu waren we gisteren...
Uitnodigingen Reacties: 24 3-7-2011 23:15:41

kristel
al 2 daagjes getrouwd!
hey,   ik ben niet iemand die mooie verhaaltjes kan schrijven, maar onze huwelijksfeesten waren geweldig!   vrijdag naar het gemeentehuis, en daarna naar het fenikshof in grimbergen waar we een lekker kalkoentje aten en genoten van heer...
Voorbereiding Reacties: 6 3-7-2011 22:45:09

Joke
fotolijst
Hoi iedereen ,   Weet er mss iemand waar ik zo een gouden lege fotolijst kan vinden die de gasten zo voor hun hoofd moeten houden voor de foto's?  
Ideeën Reacties: 3 3-7-2011 22:14:47

Lesley
Fotograaf gezocht provincie Antwerpen, maximum €500 (mag ook hobby of student zijn)
Hallo iedereen,   ik ben nog volop op zoek naar een fotograaf voor ons huwelijk op zaterdag 15 oktober 2011, wij wonen in Borsbeek. Ik zou er maximum €500 aan willen uitgeven, maar er moet niet persé een fotoalbum bij zijn (liefst wel...
Fotografie Reacties: 20 3-7-2011 21:55:55

Claudia
Met jurk in auto
Goedenavond allemaal,   Ik heb nog eens een vraagje... Onze dagplanning moet voor de zoveelste keer weer eens veranderd worden. We hadden eerst een grote bus gehuurd voor met heel de suite op fotoshoot te gaan. Nu willen we enkel met zijn twee o...
Voorbereiding Reacties: 4 3-7-2011 21:50:48

vanessa
verslagje van ons geweldig dagje!
Hallo allemaal,   Gisteren was het dan eindelijk zover.  Onze huwelijksdag! Ik had redelijk goed geslapen, maar om 6 uur was ik toch wakker.  Badje genomen en nog wat versiering buiten opgehangen. Om 8 uur kwam de kapster.  Mi...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 3-7-2011 21:35:01

Lesley
Welke kleur van bruidsboeket bij een paars kleed?
Hallo iedereen,   ik heb een kleed met 2 tinten paars en op de bustier en de rok zijn er allemaal pareltjes in die tinten op genaaid. Nu vraag ik mij af welke kleur en welke bloemen ik er het beste bij kan doen om het niet al te bombastisch te l...
Bruidsboeket Reacties: 6 3-7-2011 21:34:51

Katrien
leuke, kindvriendelijke locatie (zonder catering)
Dag allemaal,   mijn vriend en ik wagen volgend jaar ook de grote stap. We zijn er niet heel vroeg mee, want we hebben al drie kleine kindjes. Daarom zoeken we een kindvriendelijke locatie (ik heb geen zin om dan de hele dag te moeten stressen w...
Locatie Reacties: 3 3-7-2011 20:57:49

dorien
ideeën rond uitnodigingen
een tijdje geleden heb ik al enkele in een word-document gezet van welke kaartjes ik dacht... dat heeft wel iets! nu heb ik daarjuist alle sites opnieuw overlopen ... nu blijkt het dat mijn smaak toch al wat veranderd is.  er is nog wel iets da...
Uitnodigingen Reacties: 1 3-7-2011 20:09:18

Wendy
Professioneel fotoalbum: website gezocht
Hallo,   Ondertussen zijn we al een tijdje getrouwd en we hebben ondertussen ook de foto's van onze fotograaf ontvangen. Volgende stap is om nu van al die prachtige foto's een fotoalbum te maken. Onze fotograaf heeft alle foto's reeds bewer...
Fotografie Reacties: 8 3-7-2011 20:05:58

karel
Opdrachtjes Trouwfeest
Binnen een 2tal maanden trouwt mijn schoonmoeder met haar vriend   nu willen we het koppel een paar opdrachten laten uitvoeren tijdens het feest (ze mogen het toch niet te gemakkelijk krijgen hé) nu zoeken we natuurlijk nog een paar leuk...
Ideeën Reacties: 2 3-7-2011 19:48:00

Marie
Drukker rond Leuven
Hallo iedereen,   wij zoeken nog een drukker voor uitnodigingen in de buurt van Leuven. Hebben jullie goede ideeën of referenties?   alvast bedankt!   Marie en Tom
Uitnodigingen Reacties: 5 3-7-2011 18:43:25

Debbie
Alternatief Wuppies
Hallo allemaal,   wij zijn volop aanbeland in de eindfase van de voorbereidingen...   Er zijn vele ideëen voor bedankjes op tafel voor onze genodigden. We hadden ons gedacht nu gezet op wuppies. Ze zijn schattig en ze kunnen nog gebru...
Voorbereiding Reacties: 2 3-7-2011 17:57:03

Kim
Trouwen met een moslim
Zijn er bruidjes die ook gaan trouwen met een moslim? Hebben jullie enkele problemen? Pm mij want ik heb raad nodig:)
Religie Reacties: 2 3-7-2011 17:11:28

Elke
help... dringend op zoek naar een openingsdans
Hey allemaal   Met nog maar 6 dagen op de teller zijn de meeste dingen van mijn to-do lijst geregeld...   Mijn vriend had ook zo'n lijstje (alleen heel wat kleiner), maar daarop staat op deze moment veel meer dan op het mijne... aangezi...
Voorbereiding Reacties: 12 3-7-2011 17:10:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...