Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Niki
Op zoek naar...
Hallo iedereen!   Aangezien ik eventjes niets meer kan doen voor onze trouw (omdat ik tot sept moet wachten voor een afspraak bij de pastoor en pas in oktober/november ga kijken voor een kleed) begin ik alvast te denken aan dingen NA de trouw!...
Ideeën Reacties: 7 4-7-2011 11:03:11

daniella
lang met haar met tiara
hey ik trouw in augustus en weet nog neit wat ikmet mijn haar moet doen ik heb een tiara en zou graag wat foto's hebbe van mensen met lang haar met tiara in kunne juie mij verder helpe
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 4-7-2011 10:44:14

Filipa
Grrr....Er zijn toch echt grove mensen op de wereld
Hoi mede bruidjes en gommetjes,   Ik moet even mijn gedachte zeggen omdat ik dit echt niet vind kunnen... ik zal hier geen namen vermelden maar wie geïnteresseerd is mag mij altijd een bericht sturen...  Een tijdje geleden had ik een ...
Voorbereiding Reacties: 27 4-7-2011 10:40:52

mklklkmm
trouwjurk volledig betalen voor 1ste pas?
Hoi iedereen,   Graag had ik van jullie even jullie mening wat betreft de betaling van mijn huwelijksjurk. Ik kreeg gisteren een e-mailtje van de winkel waar ik mijn bruidsjurk kocht met de mededeling dat deze was aangekomen en dat ik deze kon...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 4-7-2011 10:26:53

ann
2 juli was geweldig!!!!!!!
En dan was het zover.....vrijdagavond na een klein etentje met onze engelse gasten kwamen we thuis en was de tuin en voorgevel intussen prachtig versierd door mijn allerbeste vriendin,haar ouders en mijn ouders... Toen we dan zaterdag opstonden flap...
Voorbereiding Reacties: 8 4-7-2011 9:29:17

kristel
nog even de link van de fotootjes van 1 & 2 juli
hey,   nu wel bereikbaar: (de officiele foto's zijn voor het einde van de maand)   vrijdag: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150691192490713.692500.582050712 zaterdag: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.101506936519657...
Voorbereiding Reacties: 2 4-7-2011 9:24:50

Sara
locatie met trappen, grootmoeder slecht te been
wij zijn gisteren gaan kijken naar hofke van bazel voor onze trouw en we zijn echt helemaal weg van de locatie. We hebben echter 1 groot negatief punt en 1 kleintje waar we niet goed weten wat we hier mee moeten doen.   Het grote probleem zit a...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-7-2011 9:14:21

Filipa
Eerste pas achter de rug + Vrijgezellen-BBQ
Hoi mede bruidjes en gommetjes,   Nog eens een feel good berichtje!  Zaterdag ben ik met mijn schoonzus naar de bruidswinkel geweest voor mijn eerste pas...  wow wat is die jurk toch mooi! Ik ben nog altijd zo blij met mijn keuze (ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 4-7-2011 7:58:21

cin
Trouwen in intieme kring
Zijn er nog mensen die in heel intieme kring trouwen? Wij zijn in totaal met 13 ( ouders , grootouders en onze getuigen) Hoe hebben jullie deze dag ingedeeld? Wij trouwen om 16.30 uur (voor de wet , we trouwen niet voor de kerk) , dus redelijk laat ,...
Voorbereiding Reacties: 5 4-7-2011 7:57:18

Valérie
Voorbereiding gestart! Veel vragen?
Hoi, Hoi, Dit weekend heb ik mijn Save-the-date-kaartjes gemaakt allé toch de nederlandse versie. Kheb ze dan ook besteld. Heb via vistaprint gewerkt. Nu moet ik nog een franse en duitse versie maken (maar ben daar niet zo goed in) Iemand teks...
Voorbereiding Reacties: 3 4-7-2011 7:50:01

dorien
http://www.trouwkaarten.nl
ik had deze site zo juist overlopen, en elke kaart die ik mooi vond had ik momenteel bij 'mijn favorieten' gezet ... nu zie ik terug en heb nogmaals enkele keren geprobeerd maar mijn favoriete kaartjes komen niet in die map te staan...   hebbe...
Uitnodigingen Reacties: 14 4-7-2011 1:31:22

nathalie
problemen
wie had er ook problemen met het stadhuis? we trouwen binnen twee maand en hebben nog altijd niet de akte gaan tekenen omdat er de eerste keer missingen in stonden. ik had ma een dochter en heb er twee de jongste stond er op. en dan nog ma te zwijgen...
Juridisch Reacties: 3 3-7-2011 23:57:41

Wendy
Welke das?
Hallo,   Welke das gaan jullie verloofde aandoen? Mijn kleed is ivoorkleuring dus zijn hemd ook..... Ik wil een bruidsboeket met kleurige bloemen,... roze, rood,....   Groetjes
Bruidsboeket Reacties: 5 3-7-2011 23:29:43

Brenda
super locatie feestzaal Gent - vrij van catering
hallo wij waren gisteren op een trouwfeest in Gent en de locatie was echt super super super. Cultureel Centrum Meulestede (www.ccmeulestede.be)  Zijn ze momenteel volledig aan het verbouwen maar de feestzaal boven en de tuin is reeds klaar. ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 3-7-2011 23:28:23

mariska
Geweldige trouwdag
Terwijl ik nu in t vliegtuig zit richting LA met mijn man zal ik mijn verslag eens typen. Na goed geslapen te hebben ben ik om 07.15 uur uit bed gegaan, het stond keihard te regenen en te onweren, maar ik had nog steeds goede hoop... 8 uur kwam de ...
Ideeën Reacties: 14 3-7-2011 23:20:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...