Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
cadeautje...
Hey Bruidjes, is het de bedoeling dat de bruid voor de vriendinnen van de vrijgezellen een cadeautje voorziet? groetjes, xxx 
Voorbereiding Reacties: 11 5-7-2011 22:32:05

Celesta
De afvalrace!
Hoi allemaal,   ik wou even mijn vreugde delen ik heb mijn streefgewicht bereikt en ben dus zowaar en kleine 20kg kwijt... Vrijdag gaan shoppen aangezien alle kleren koeien te groot waren. Zalig als je opeens maatje 36 broeken moet gaan kopen! &...
Voorbereiding Reacties: 18 5-7-2011 22:02:47

Gert
Toffe locatie voor trouwparty
Hallo iedereen,   Mijn vriend en ik hebben besloten om na 15j. te trouwen. Omdat we geen klassiek touwfeest willen, maar een walking dinner gevolgd door een trouwparty zijn we opzoek naar een toffe locatie in de omgeving van Buggenhout/Dendermon...
Homohuwelijk Reacties: 5 5-7-2011 21:11:21

Esther
bruin sprayen...
Heeft iemand ervaring met het sprayen van een bruin kleurtje? (Infinity Sun) Ik zou dit graag laten doen voor de trouwdag, maar durf precies niet zo goed...   xxx
Voorbereiding Reacties: 19 5-7-2011 20:57:43

Sara
Schoenen knellen!!
Hoi Bruidjes   Vandaag ben ik mijn schoenen gaan ophalen. Ik heb rainbow club schoenen en heb ze laten kleuren in de kleur van mijn jurk! Zeer geslaagd, een echte aanrader.   Alleen bij het aantrekken van mijn schoenen werd ik het al gewaar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 25 5-7-2011 20:28:20

Sonja
Aan de Limburgse bruidjes
Hallo allemaal,   Ik heb vandaag informatie gekregen voor de feestzalen 'De vrije valk' en ' De kleine Graaf'. Heeft er iemand ervaring met deze zalen? En welke menu's er goed zijn? Graag wil ik ook mijn kerkelijk huwelijk ter plaatse d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 5-7-2011 20:16:17

Els
trouwkostuum
Hey, ik volg hier al een tijdje mee op het forum en zou eigenlijk ook graag eens om raad willen vragen. Wij trouwen in november en zijn nog op zoek naar een kostuum voor m'n vriend. En ik ken eigenlijk niet zo veel van geklede mannenwinkels en kostuu...
Kledij - Bruidegom Reacties: 19 5-7-2011 19:53:37

vanessa
3 september bruidjes
hoihoi   met nog 59 te gaan komt alles dichter bij, spannend. nu ik denk elke dag opnieuw ik ben iets vergeten, kunnen jullie mij helpen en eens zeggen hoe jullie voorbereiding is . hoe jullie dag er uit ziet , misschien vergeet ik details ...
Voorbereiding Reacties: 5 5-7-2011 19:38:36

Valérie
Vervoer?
Beste,   Ik zou graag ons trouwvervoer regelen. Kent er iemand een bedrijf regio Herentals - Heist-op-den-berg - Aarschot? Als er iemand ook weet waar ik in de regio een koets en paarden kan huren? Indien je prijzen kent moogde ze mij bezoge...
Voorbereiding Reacties: 7 5-7-2011 19:28:08

debbie
verhuur bus,...
dag iedereen na zoveel dingen al geregelt te hebben, moeten we nog vervoer zoeken. wij wouden een bus of zoiets voor een dik uur. wij trouwen enkel voor de wet. dus het is de bedoeling dat de bus ons komt op halen, naar gemeentehuis brengt en dan te...
Voorbereiding Reacties: 6 5-7-2011 19:00:03

Elissa
iemand ervaring met TheLimo.be?
hoi iedereen even snel voor zaterdag... heeft er iemand ervaring met verhuurbedrijf van limo's  thelimo.be ??? ze zijn van rumst...
Voorbereiding Reacties: 1 5-7-2011 18:02:15

Sara
tekstje/gedicht voor foto album
Hallo allemaal,   ik ben op zoek naar enkele leuke korte tekstjes/gedichtjes voor in onze trouwalbums. 2 gemaakt door de fotograaf met de officiele foto's en 1tje door mezelf met het hele dagverloop in weergegeven. Nu zoek ik allerlei tek...
Fotografie Reacties: 1 5-7-2011 17:48:48

wendy
Bruids- en suitejurk te koop collectie 2011maatje 44
Hey bruidjes in spé. Ik ben reeds een gelukkig getrouwde vrouw en stel mijn bruidsjurk te koop. Voor het wettelijk huwelijk had ik een lang rood/bordeaux kleed met halter en striklinten op de rug. Er is een bijpassende drappage voor de schouders...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 5-7-2011 17:23:06

Shanna
Zaal Romeree te Grimbergen
Hallo iedereen,   Klein vraagje ivm Salons De Romree is er toevallig iemand die daar een feest gepland heeft de komende weken/maanden ofb onlangs naar een feest is geweest en ons kan vertellen of dit ok was? De zaal is van eigenaars veranderd en...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 5-7-2011 17:03:06

Ki
foto huwelijk
Hey bruidjes en bruidegommen,   omdat ik weet hoe leuk het is om foto's te bekijken en ik bij het schrijven van mijn verslagje nog geen foto had... Hier is bij deze een foto van onze trouw die ondertussen al 53 daagjes achter de rug is. Het was...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 5-7-2011 14:08:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...