Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

jamina
voor de kerk trouwen - maar liever ceremonie aan de feestzaal
Hallo iedereen, volgend stappen we in het huwelijksbootje, joepie!! ik zou graag voor de kerk trouwen, uit pure romantiek, men vriend daarentegen helemaal niet, dus zoeken we een compromis, heeft iemand ervaring met een ceremonie aan de feestzaal ze...
Ceremonie Reacties: 8 7-7-2011 9:40:21

Fien
Manicure Gent-Wetteren
Hoi,   Heeft iemand een goed adres voor een manicure in het Gentse (Wetteren-Gent)? Ik wil geen gelnagels, maar mijn nagels mogen eens mooi geknipt en gelakt worden.   Bedankt!
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 7-7-2011 9:38:58

Jessica
feestzaal 't veilinghuis Sint-Truiden
Hey Dames, en Heren,   Hoewel de zaal waar wij voor kozen, behoorlijk gewild lijkt te zijn. Heb ik nog maar weinig feedback gehoord, gezien, gekregen van mensen die er hun of een trouwfeest hebben meegemaakt. Hopelijk circuleren er hier bruidj...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 7-7-2011 8:57:20

Marlies
kinderfeest
Even een ideetje dat al een tijdje in ons hoofd speelt, alle meningen zijn welkom! We trouwen in oktober 2012, maar zijn al een tijdje bezig met de voorbereidingen, zodat we op alle vlak ons eigen feest ervan kunnen maken. We hebben zelf een kindje...
Ideeën Reacties: 3 7-7-2011 7:43:17

Stephanie
Iemand ervaring met een hond op het vliegtuig?
Iemand ervaring met reizen met een hond? Wij komen van het buitenland en brengen onze hond mee naar Belgie voor onze trouw. Nu blijkt dat de dierenarts al een jaar verkeerde informatie heeft geven, met als gevolg dat we met een tijdsprobleem zitten v...
Voorbereiding Reacties: 5 7-7-2011 5:04:21

Sara
Schoenen impregneren?!
Hoi    Hier ben ik weer met mijn schoenen...   In de richtlijnen voor onderhoud staat dat ik mijn schoenen met impregneren met een textielspray conform gebruiksaanwijzing.   Nu heb ik een spray in de kast staan nl. woly protector ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 6-7-2011 22:56:05

Jan
Make up aan huis dringend! regio Poperinge
Hallo Kennen jullie iemand die make up aan huis doet in de regio Poperinge. Iedereen die ik contacteer is op jaarlijks verlof. Het is redelijk dringend want onze trouwdag is al op 23/7 Merci! Sien 
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 6-7-2011 22:37:51

Lobke
ceremonie stadhuis Gent
Beste allemaal, wij trouwen binnen een maand in het stadhuis in Gent. omdat we niet om 9 uur al in het stadhuis wilden staan, hebben we dan toch gekozen voor de dienst "met ceremonie" zodat we om elf uur kunnen trouwen. Nu begon ik mij af te vragen w...
Voorbereiding Reacties: 4 6-7-2011 22:22:45

A.
<< check... check... check.. >>
And i love it!!!!!!   Ondanks dat ik de hele week gewerkt heb, heb ik enorm veel van mijn 'to do' lijst kunnen afvinken: - kaars is gehaald en ze is echt mooi voor maar 25 euro << kaarskesprocessie Lummen >> - traiteur weet wat...
Voorbereiding Reacties: 7 6-7-2011 22:12:52

Inge
Juwelen zijn binnen
Joepie toen ik vandaag mijj brievenbus opendeed kwam er meteen een glimlach om mijn lippen toen ik een postpakketje zag zitten. Eindelijk mijn juweeltjes zijn toegekomen,heb ze meteen bekeken ze waren zeer mooi ingepakt in een mooi doosje met strik ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 6-7-2011 22:07:34

Vicky
Help liedje aub
Beste bruidjes en gommetjes, Ik ben volop bezig met een powerpoint voor onze save the date! En ik zou heel graag het liedje van Kenny G, forever in love hierop zetten. Nu krijg ik het nergens gedownload. Zou iemand mij aub dringend willen helpen wan...
Voorbereiding Reacties: 3 6-7-2011 21:18:02

Gunther
DJ Geert Biesemans - Discobar BSL
Op 11 juni 2011 zijn wij getrouwd en één van de moeilijkste dingen was het kiezen van de geschikte DJ.  Er zijn er heel veel te vinden, maar welke zijn de goeie en welke niet.  Toch wel een aantal gecontacteerd en met Geert Biesem...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 6-7-2011 21:09:37

Gunther
Lindenhof Baal
Op 11 juni 2011 zijn wij getrouwd en na lang zoeken en vergelijken voor een geschikte locatie vlakbij Hulshout, zijn we terecht gekomen bij Lindenhof in Baal.  En dat hebben we ons niet beklaagd.  Duidelijke afspraken, simpel af te spreken ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 6-7-2011 20:57:43

sofie
Fotograaf gezocht
Wie weet leuke en betaalbare fotograaf regio Kortrijk?
Fotografie Reacties: 11 6-7-2011 20:46:40

vanessa
tekst voor op kaars
we geven aan ons getuigen een kaars maar willen daar een kort zinnetje op zetten voor hen te bedanken, iemand een idee want ik heb geen inspiratie meer   mercikes
Voorbereiding Reacties: 2 6-7-2011 20:32:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...