Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Foto's De Vlaschaard in Hulshout
Hallo bruidjes,   Wij trouwen op 13 augustus 2011 en geven ons huwelijksfeest in De Vlaschaard in Hulshout. We zijn bezig met onze tafelschikking.  Maar dat lijkt niet al te gemakkelijk te zijn.   Heeft er iemand van jullie foto's...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 6-7-2011 13:00:44

Sarah
Fotograaf op avondfeest?
Dag allemaal!   Wij zijn volop bezig met offertes te vragen voor fotografen en nu blijkt, een beetje tot onze verbazing, dat de meeste fotografen maar tot aan de receptie blijven. Hebben jullie die ervaring ook? Ik denk dat iedereen toch ook n...
Locaties - Fotografie Reacties: 20 6-7-2011 12:43:26

Tinne
Zwarte loper + zwarte bloemdecoratie te koop
Hallo, Ik heb nog een zwarte loper en zwarte bloemdecoratie die weg mogen. Post maar een bericht indien je foto's wenst.      
Voorbereiding Reacties: 9 6-7-2011 12:41:31

Karine
Zoektocht witte sjaal
Hey, Ik ben op zoek naar een witte sjaal die ik eventueel kan aandoen bij slechter weer op onze trouwdag. Weet iemand mooie sjaals in winkels te koop (wel een bredere sjaal natuurlijk, die ik over mijn schouders kan leggen zoals stola) of heeft iema...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 6-7-2011 12:25:43

francis
yes nog maar nog maar 1 jaar
hallo   yes yes, yes    nog maar 1 jaar te gaan vanaf vandaag  wat gaat de tijd toch snel voorbij, maar het kan me niet snel  genoeg gaan.  maar heb ook nog zo veel te regelen  volgde maand moeten we in ondertrouw ...
Voorbereiding Reacties: 14 6-7-2011 12:17:46

Sharon
Prijs bloemen
Hallo dames,   Hoeveel kosten jullie bloemen? Hoeveel bloemen hebben jullie? Enkel boeketje of ook veel versiering op tafels, in de kerk, ...?   Dankjewel Groetjes  
Bruidsboeket Reacties: 17 6-7-2011 12:02:39

Ellen
Westhinder
Hallo iedereen,   zijn er mensen onder jullie die ervaringen hebben met de Westhinder in Rupelmonde? Dit zou een boot zijn die je kan afhuren. Iemand enig idee hoe hij er vanbinnen uit ziet? Mooi gerenoveerd is? Hoeveel personen er kunnen zitt...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 6-7-2011 11:33:18

Ann
Ballonnen
Hey iedereen,   Nog 23 te gaan voor onze grote dag en de zenuwtjes beginnen af en toe toch eens te komen :-) We zijn nog bezig met de laatste hand te leggen qua decoratie enzo.   Nu hadden wij graag aan het huis, gemeentehuis en zaal ...
Voorbereiding Reacties: 4 6-7-2011 11:08:47

Mieke
zaal en kapster liggen vast
Na heel lang twijfelen en uit tellen hoeveel alles zou kosten, hebben we dan toch eindelijk een zaal gevonden. We gaan voor feestzaal Rubens in Berlaar. Deze is vlak tegenover het gemeetehuis en ook vlak bij ons huisje. Nu moeten we daar nog onze op...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 6-7-2011 11:05:51

Nathalie
Verslagje van de mooiste dag van mijn leven
Beste medebruidjes,   Het is al bijna een maand geleden. Onze dag, vrijdag 10 juni 2011, was de mooiste van mijn leven.  Ik wil jullie graag laten delen in enkele mooie hoogtepunten.  Om 7u 's morgens stond de kapster al aan de deur....
Verslag Huwelijksdag Reacties: 5 6-7-2011 11:01:49

Filipa
Voorlezen in de kerk
Hoi bruidjes en gommetjes,   Voor het printen van de misboekjes, zou ik eerst echt willen vastleggen wie wat voorleest in de kerk.  Nu was mijn vraag: wat laten jullie juist voorlezen in de kerk en door wie?    Alvast bedankt voo...
Ceremonie Reacties: 5 6-7-2011 10:26:01

jamie
prijs wedding planner/ ceremoniemeester
Hejj bruidjss..   Wij hebben al een paar maand geleden onze wedding planner vastgelegd maar ze doet ook buitenlandse huwelijken..   Elke keer ik haar bel neemt ze niet op, als ik e mail moet ik weken wachten op antwoord en als ik een ...
Ceremonie Reacties: 10 6-7-2011 10:23:35

Tineke
! Ceremoniemeester
Slecht nieuws, onze ceremoniemeester is slecht te been!! We trouwen nu zaterdag en kregen gisteren het bericht dat hij bijna niet kon stappen... Zijn er nog ceremoniemeesters vrij die dag, regio limburg....
Ceremonie Reacties: 4 6-7-2011 9:25:28

laura
vandaag proefkapsel - MAAR WEET NIET WAT??
Wie wil mij helpen??   Ik moet deze avond om 17h00 voor mijn proefkapsel gaan! Maar heb nog steeds geen idee wat!   Ik moet iets opgestoken, maar weet niet wat!!   Op internet vind ik eigenlijk altijd maar dezelfde kapsels! &nbs...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 6-7-2011 8:53:13

tima
geen ring maar horloge ?
 ooit eens gelezen op dit forum en al lachend gezegd aan mijn vriend nu is die daar volledig mee weg hij wil dus een duur horloge die gegraveerd is ipv ring  kzeg wat doe ik dan in de kerk aja zegt ie mijn horloge aandoen é huh !!...
Voorbereiding Reacties: 22 5-7-2011 23:49:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...