Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jana
Uitnodigingen: via internet of toch maar via de drukker??
Hey bruidjes,   Graag had ik willen informeren naar jullie drukkers of websites die goed te vertrouwen zijn met het drukken of afprinten van uitnodigingen! Zelf heb ik hier en daar al eens gekeken maar nog niet echt mijn gedacht gevonden van ...
Uitnodigingen Reacties: 4 7-7-2011 15:19:06

Lilabluestar
Foto omzetten in 'tekening'
Dag bruidjes (en gommetjes), ik wil graag een schilderij maken voor een vriendin die gaat trouwen. Nu ben ik op zoek naar een programma op de computer waarbij je afbeeldingen kan omzetten zodat ze lijken op een aquarel, op een pentekening, zwart-wit ...
Ideeën Reacties: 5 7-7-2011 14:52:01

Jill
Goedkope organza-zakjes
Hoi bruidjes,   Dit wou ik toch even meegeven met jullie... Ik was aan het rondneuzen op het internet op zoek naar leuke bedankjes. En ik dacht om zelf iets in elkaar te steken. Zo zakjes met een snoepje in ofzo. Ik op zoek naar leuke zakjes. E...
Ideeën Reacties: 5 7-7-2011 14:47:23

Nancy
gezocht info praatpaal
hey kan iemand me wat meer info geven over een praatpaal vind dit wel een leuk idee voor op ons avondfeest. laatst las ik op dit forum iets van een 250€ maar ik vind op allerlei sites er alleen van 375€   kan iemand me helpen &n...
Video Reacties: 9 7-7-2011 14:21:50

mieke
The count-down:-)
Dag lieve bruidjes   Hier een ontzettend gelukkig bruidje vandaag! Er staan nog 365 dagen op de teller!!!!!!! Joehoe!!! Onze -1ste huwelijksverjaardag dus vandaag. Ik heb deze morgen mijn aanstaande eens goed verrast. Wij zijn een welnes...
Voorbereiding Reacties: 4 7-7-2011 14:16:01

Eline
Na lang twijfelen, nu wordt onze dag ECHT onze dag, met betekenis!!!
We hadden dus 1 september 2012 als trouwdatum. Maar sinds vandaag is het 23 juni 2012 geworden, de dag dat dan ook net 6 jaar samenzijn!!!!!!!!!!! Het heeft toch net dat tikkeltje meer betekenis! De zaal en DJ konden gelukkig mee veranderen. We wilde...
Voorbereiding Reacties: 3 7-7-2011 14:14:09

Lindsy
Afspraak jurk gemaakt - wanneer kijken voor kledij rest suite?
Hoi medebruidjes,   Ik belde net naar een bruidswinkel om eerste afspraak te maken voor deze maand. Er werd mij echter heel eerlijk verteld dat de collectie momenteel zo goed als uitgeput is en dat ik beter wacht tot oktober, wat nog ruim op ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 7-7-2011 13:56:32

Claudia
Antennelintjes maken
Hallo,   Kunnen jullie mij misschien helpen. Ik wil zelf antennelintjes maken. Dus zo slierten lint met een roosje aan, maar hoe kan ik die roos het best bevestigen en hoe maak ik ze dan vast aan de antenne? Of hoe maken jullie antennelintjes...
Voorbereiding Reacties: 7 7-7-2011 13:43:02

Baci
AAAH paniek wachtwoord email geweigerd
Hey dames   Ik heb een groot probleem... Sinds vanmorgen doet mijn hotmail-account het niet meer :( Ik typ het e-mailadres en het wachtwoord en alles wordt geweigerd!! :(   Grote paniek natuurlijk want de bevestigingen voor de trouw, alle ...
Voorbereiding Reacties: 4 7-7-2011 13:16:49

ilse
baby bij huwelijk betrekken
Wij trouwen op 02 sept en ons zoontje gaat dan 3 maand zijn.  Ook al is het onze grote dag wil ik toch hem een beetje erbij betrekken, alleen weet ik enkel niet hoe.  We trouwen enkel voor de wet dus we kunnen hem niet echt in een...
Voorbereiding Reacties: 3 7-7-2011 12:57:01

Sara
niet christelijke getuigen
Wij zijn volop bezig met de eerste stapjes van het plannen van on huwelijk en er gaat nu al  vanalles mis. Buiten onze zoektocht naar zalen, zijn we nu op een ander 'probleem' gestoten. Mijn vriend wil als zijn getuigen een Nederlander vragen. ...
Ceremonie Reacties: 7 7-7-2011 12:47:32

Ann
trouwkleed
Deze namiddag ga ik voor de laatste maal men trouwkleed passen! Hopelijk gaat het goed zijn... nu zijn we echt aan het aftellen begonnen.   En volop bezig met menu's en naamkaartjes te maken! Ook zouden we op iedere tafel een blad leggen waa...
Voorbereiding Reacties: 9 7-7-2011 11:04:30

nathalie
Onze mooiste dag!
Lieve bruidjes,   Geniet mee van het filmpje van onze mooiste dag op 2 juli 2011   Met bijzondere dank aan Jef Celen die alles perfect in kaart wist te brengen.     Groetjes, Nathalie
Locaties - Fotografie Reacties: 48 7-7-2011 10:11:03

Inge
Slows van 1 minuut?? Help :)
Mijn gommetje en ik trouwen in Italië. We hebben daar geen dj en werken op het avondfeest met een playlist. We zouden graag traditioneel eerst onze openingsdans doen en dan vermenigvuldigen. Bij het vermenigvuldigen duren de liedjes normaal maa...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 7-7-2011 9:53:39

Sara
Last-minute Mustang vinden
Hey   Mijn man-to-be vindt een Mustang zowat de mooiste auto die er is. Daarom had ik graag een Mustang als trouwvervoer geregeld. Omdat mijn ventje niet echt geld wou uitgeven aan het vervoer, mochten we echter een leuke bruidswagen lenen van ...
Voorbereiding Reacties: 4 7-7-2011 9:44:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...