Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ina
De feestcameraadjes... help?? ik krijg geen antwoord op mijn mailtje :(
maandag jl. heb ik een mailtje gestuurd naar de feestcameraadjes vermits wij interesse hadden in het "huren" van fotocameraadjes en/of videocameraadjes, maar tot op heden heb ik nog steeds geen reactie gekregen op mijn mail... vermits de de teller s...
Fotografie Reacties: 3 8-7-2011 13:09:20

Roxanne
Foto's van de mooiste dag van mijn leven
Na meer dan 365 dagen af te tellen is onze mooie dag voorbij.. Het was een prachtige dag!  Voor de nieuwschierige bruidjes hier enkele foto's   De feestzaal: Slootjeshoeve in Berlaar http://www.facebook.com/photo.php?pid=7254550&l=f637...
Voorbereiding Reacties: 12 8-7-2011 12:47:21

Lesley
Schoenen van Ivory te koop maat 38 (provincie Antwerpen)
Hallo dames,   ik had via www.brandos.be 2 paar schoenen gekocht waarvan er eentje dus echt te hoog is voor mij. Ik heb al eens een keertje schoenen retour gestuurd en ook op tijd mijn geld enz terug gekregen, maar het zou natuurlijk nog handig...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 8-7-2011 12:37:51

Celesta
De ringen...
Gisterenavond heb ik de ringen ontvangen... Ze zijn prachtig, in zwart titanium en de mijne met een zwart steentje... Ik had ze besteld in Amerika en een vriend heeft ze meegebracht naar België. Groetjes, Celesta
Kledij - Accessoires Reacties: 5 8-7-2011 12:21:38

Lindsy
Muziek intrede suite kerk
Hoi bruidjes,   Wij gaan hier zachtjesaan aan ons misboekje beginnen werken.   Voor de intrede van mn papa en mezelf in de kerk hebben we gekozen voor Forever Love van Gary Barlow, we willen dit pas laten starten op het momen...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 8-7-2011 12:09:48

Cindy
101 reden boekje!
Hallo,   ik heb hier al eens gelezen dat sommige bruidjes hun bruidegom een 101 reden waarom (ik van je hou / ik met je trouw) boekje geven. Hoe gaat dit in zijn werk? Hoe begin je eraan? Kan iemand me helpen? Dankuwel! Groetjes,  ...
Ideeën Reacties: 16 8-7-2011 11:45:30

Vicky
getuigen vragen
Heeft er iemand een origineel idee om de getuigen te vragen? Grtjs
Ideeën Reacties: 7 8-7-2011 11:44:10

A.
AVA goedkoopste?!?!
Aangezien we de zaal zelf moeten verzorgen qua aankleding e.d. vroeg ik me af of AVA het goedkoopste is om servetten, tafelpapier, tafellopers,... te kopen?
Voorbereiding Reacties: 9 8-7-2011 11:37:55

Katrien
Feestzaal Antwerpen
Hey,   ik ben op zoek naar een locatie voor ons avondefeest te laten doorgaan.  Eerst wordt er gegeten met de familie, en vanaf het dessertenbuffet komen de vrienden erbij.  De gastenlijst staat nog niet op punt, maar het zal ongevee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 8-7-2011 11:21:48

Monica
Mini's
Hallokes, Wij zijn op zoek naar het verhuren van mini's. Buiten dockx vind ik precies zo niemand of waar prijzen bij staan. Hebben jullie nog een ideeke waar je deze kunt huren?  Wij wonen tegen st.niklaas maar mag ook regio Antwerpen.  Thx...
Voorbereiding Reacties: 6 8-7-2011 11:05:05

Stefanie
Live muziek kerkdienst
Hoi allemaal, Kan iemand mij een band/zanger(es) aanbevelen voor tijdens de kerkdienst? Met nog 385 dagen op de teller hebben we nog wel tijd, maar ik wou toch al eens op zoek gaan :) Liefst regio Limburg, de trouw is in Houthalen.   Groetj...
Muziek - Live Reacties: 11 8-7-2011 10:01:47

joke
Gastenboek
Iemand een idee hoeveel blz een gastenboek nodig heeft? Schrijven ze op voor en achterkant?    
Ideeën Reacties: 8 8-7-2011 9:37:36

laura
Italiaans misboekje
Goedemorgen,   Beschikt er iemand over een italiaans misboekje??   Dan zouden jullie me al goed op weg kunnen helpen ;-)   Mvg   Laura Cavaliere laura.cavaliere@live.be
Ceremonie Reacties: 3 8-7-2011 9:37:19

laetitia
Franstalig evangelie
Hey,   Ik ben nog op zoek naar een Franstalig evangelie. Liefst een 'modernere versie'. Heeft iemand een paar leuke voorbeeldjes?   Alvast bedankt!   Groetjes, Laetitia  
Ceremonie Reacties: 1 8-7-2011 9:31:41

Ki
cadeautip verloofde/echtgenoot
Hey medebruidjes en bruidegommen,   ondertussen ben ik al eventjes getrouwd. Graag geef ik mijn echtgenoot af en toe eens een klein of iets groter cadeautje. Jammer genoeg is mijn inspiratie soms eens ver te zoeken. Wat hebben jullie je verloof...
Ideeën Reacties: 9 8-7-2011 9:30:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...