Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

debbie
muziek voor in de bus
dag iedereen   details, details en nog eens details. als de grote dingen geregeld zijn begin ik met die pietleutige kleine dingen in mjn hoofd te zitten. muziek in de bus.... de bedoeling is dat een iedereen wordt opgehaald door een bus. we k...
Muziek - Live Reacties: 2 10-7-2011 16:12:18

ellen
liedje ouders
hallo iedereen, ik ben nog opzoek naar een mooi liedje waar onze ouders de zaal op binnenkomen? wij komen dan als laatste en wij komen op safri duo? nu weet ik echt niet welk liedje ik voor safri duo zou doen voor de ouders? Iemand suggesties? ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 10-7-2011 16:04:37

Vicky
Fotograaf Antwerpen
Kennen jullie nog een goede fotograaf in de regio Antwerpen? De fototgraaf die we wilden was al niet meer beschikbaar op 9 juni 2012... :-(
Fotografie Reacties: 19 10-7-2011 15:06:01

Liesbet
Binnenlocatie BIERBEEK
Héla bruidjes,   Zoals de titel al wel zegt zijn wij dus nog op zoek naar een binnenlocatie in Bierbeek. Als we het aan onze fotograaf vragen meldt hij de kruidtuin en de oude treingebouwen van de nmbs voor in Leuven, maar mits wij met paa...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 10-7-2011 14:43:21

Melissa
Vrijgezellen
Hoihoi,,   Het begint te korten!! HEerlijk en spannend tegelijkertijd!!  6 augustus heb ik mijne vrijgezellen! Leuk! Nu hoe bereidt jij jezelf voor voor zo'n vrijgezellen!! Ik ben een controlefreack en ik wil zeker zijn dat ik alles heb! H...
Ideeën Reacties: 7 10-7-2011 14:13:02

Elissa
Gisteren was onze grote dag...
helaba iedereen... gisteren was onze grote dag!!! ventje gaan slapen bij zijn mama... ik heb hier thuis gewoon in de zetel geslapen...   rond 7 uur opgestaan, en nog snel de versieringen aan de haag en voordeur enzo gedaan :) Rond half tie...
Voorbereiding Reacties: 13 10-7-2011 13:25:39

Barbara
Viering Goede Herder
dag iedereen, we hebben met de Goede Herder contact opgenomen voor onze alternatieve huwelijksviering. Zijn er mensen die daar al ervaring mee hebben, en meer bepaald met Broeder Bart? Alvast bedankt!
Ceremonie Reacties: 2 10-7-2011 13:19:43

Inge
Wie kan mij helpen met mijn misboekje?
Hallo   Ik wil beginnen aan mijn misboekje maar ik kom er niet echt uit.  Ik heb wel 2 voorbeelden maar kan toch niet net het zelfde maken. Wie wil dat van hun ook eventjes naar mij sturen mss kan ik daar wel leuke teksten uithalen?  ...
Voorbereiding Reacties: 2 10-7-2011 13:15:23

Sara
suite kleding grote maten
Wij zijn nog maar helemaal in het begin van al onze bruidsplanningen en mijn ma is al aan het flippen. Ze heeft schrik dat ze geen mooi kleedje gaat vinden voor tijdens den trouw. En/ of dat zij de beslissende factor gaat zijn naar de kleur toe enz....
Kledij - Suite Reacties: 6 10-7-2011 13:07:44

ellen
speech in de vorm van de 10 geboden
Hallo iedereen, wij zouden de speech een beetje orgineel willen doen en namelijk de 10 geboden. We willen dan afwisseld een gebod zeggen maar zitten nog wat vast. Misschien kunnen jullie ons helpen? ideeën geven? aanvullen? of hebben jullie...
Ideeën Reacties: 2 10-7-2011 13:02:42

ellen
help nog 12 dagen!
nog 12 dagen amai. Ik heb al zoveel kriebeltjes en begin over alles te panikeren. even een vraagje ivm de kerk. Ik kom samen met mijn verloofde de kerk binnen maar hoe is de volgorde? Langs welke kant moet ik lopen? Welke kant moeten mijn ou...
Locaties - Viering Reacties: 1 10-7-2011 12:46:19

Katrien
Tips & ideetjes ivm tafelnamen en de presentatie ervan
Hey, we zijn nog op zoek naar originele ideetjes voor onze tafelnamen.  Ikzelf ben van het Antwerpse, mijn verloofde van Brugge (waar we ook wonen) en we werken allebei in Brussel.  Daarom spelen we met het idee om de tafelnamen naar typisc...
Ideeën Reacties: 7 10-7-2011 12:01:23

Evi
origineel de zaal binnen komen..
hallo! ik ben nog op zoek naar een originele manier om de genodigden binnen te 'roepen' op het avondfeest.. zelf hebben we ooit bij het aankomen op het feest een papiertje gekregen met de titel van een lied op en na de aperitief, als iedereen aanwez...
Ideeën Reacties: 2 10-7-2011 11:51:42

cindy
ervaringen met http://mauritiustravel.nl ?
Hey ,   De site http://mauritiustravel.nl blijft toch zowat door ons hoofd spoken , normaal gezien zouden we nooit zo via het internet en zonder eens langs te gaan boeken bij een reisbureau , maar die prijzen zijn zo een geweldig verschil dat i...
Ideeën Reacties: 9 10-7-2011 11:31:53

aurélie
Nog 5 dagen en trouw voor wet achter de rug
Ik wou even met jullie delen: onze trouw voor de wet is achter de rug! Vrijdag hebben we deze gehad. Het is echt een heel gezellige dag geworden, met de intieme familie een BBQ-tje. Heb ervan genoten! Het geeft wel wat een raar gevoel, want we voelen...
Voorbereiding Reacties: 1 10-7-2011 11:15:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...