Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sara
zaal horta, toegang
even een kort vraagje, iemand ervaringen met zaal horta? ik zag een gigantische trap op een van de fotos op de website staan. Iemand enig idee of er toegang is voor gehandicapten daar? Anders moet ik zelfs al geen afspraak maken.
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 11-7-2011 11:47:21

Cindy
pffffffffff
Hallo bruidjes en gommetjes,   ben het even echt beu nu!! Pfff!Zit je maar zo alles te plannen en te doen en dan zeggen de mensen maar af!! Echt niet leuk he!!Even uitleggen... Ik heb een jaar voor datum naar de familie( want die wil je er ...
Voorbereiding Reacties: 8 11-7-2011 11:34:47

Ann
prijsklasse Linea Rafaelli
Weet iemand in welke prijsklasse je hun trouwjurken kan vinden? Is hier iemand al in Cermo in Turnhout geweest? Graag positieve/negatieve commentaar. Doen zijn ook modeshows?   Alvast bedankt.   Ann
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 11-7-2011 11:34:42

Virginie
Wie er enkel voor wet trouwt? Doen jullie iets speciaals?
Hello   Degene die niet voor kerk trouwen, maar enkel voor de wet.  Doen jullie iets speciaals? Qua versiering gemeentehuis? Als de ringen opgestoken worden,... Bedankt voor de nodige tips
Locaties - Viering Reacties: 20 11-7-2011 10:45:29

Sarah
jobstudenten
Hallo   Onze feestzaal is zonder personeel... Om dit probleem op te lossen hadden we gedacht aan jobstudenten (is alleen maar om de gasten ontvangstdranken aan te bieden). Ik had hiervoor al naar de verzekering gebeld om te vragen of een verze...
Ideeën Reacties: 8 11-7-2011 10:40:38

stefanie
Liedjes ceremonie
Hoi iedereen!   Oké oké ik weet het, ik heb nog 354 dagen te gaan tot onze trouw maar wilde jullie mening vragen over de liedjes die ik gekozen heb voor de ceremonie. Hoe meer meningen, hoe beter e ;).   Wat vinden jullie hier...
Muziek - Live Reacties: 5 11-7-2011 10:28:49

Wendy
Bruidswinkel Lecoq in lommel.
Hallo   heeft er al iemand ervaring met bruidswinkel lecoq in lommel.     groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-7-2011 9:33:09

Annelies
Stressssss !
Help ! Met nog 60 dagen op de teller begint het nu toch wel wat te korten. Ik maak me zorgen omdat door omstandighden onze uitnodigingen nog niet uit de deur zijn ! En nu met de vakantie zijn er verschillende mensen op reis... heb schrik dat ook niet...
Uitnodigingen Reacties: 8 11-7-2011 9:24:50

jamina
Gasthof ter Venne
Hallo, wie heeft er nog zijn trouwfeest gehouden in gasthof ter venne? Wij gaan vandaag een bespreking volgen, maar hebben al zoveel verschillende commentaren gelezen, dat we niet goed mer weten, hoe of wat?  de feesten (van het werk enzo) ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 11-7-2011 9:17:36

joke
Drankje na de viering
Op dit moment begin ik te twijfelen of het toch niet leuk zou zijn dat de gasten bij het buitenkomen van de kapel een glaasje aangeboden krijgen. Nu weet ik niet echt hoe ik dit praktisch aan moet pakken. Hebben jullie ideeën?
Ceremonie Reacties: 6 11-7-2011 9:07:21

Katrien
Nu moet het er echt eens uit..
Hey bruidjes,   Ik wist niet goed waar ik dit mocht zetten op het forum, heb maar iets gekozen.   ik zit al een hele tijd (zeg maar 3 jaar) met een hele hoop stress (licht uitgedrukt) en heb daarnet voor de zoveelste keer nog eens ...
Voorbereiding Reacties: 17 11-7-2011 8:16:27

Filipa
hulp nodig playlist
Hoi bruidjes en gommetjes,   Met 11 dagen en 16 uur op de teller wordt het nu bijzonder spannend!  Dit weekend nam de DJ contact met ons op en hij vroeg of wij een playlist (een kleintje) konden doorsturen met de titels die we absoluut zou...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 11-7-2011 7:45:52

Marijke
Verslagje van de grote dag
Hoi bruiden en bruidegommen ;) Mijn dag zit er al op en wat hebben we geluk gehad met het weer. Dat is al het eerste wat ik kwijt wil. De hele nacht van 8 op 9 juli was een nachtmerrie. Elk uur werd ik wakker om vrij vaak de regendruppels hard tegen...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 11-7-2011 7:08:54

Angel
HELP!!!
Wij zijn volop bezig met het denken over de tekst die op de uitnodiging moet komen... maar wij hebben enkele vraagjes....   Wij trouwen enkel voor het gemeentehuis. Worden alle mensen naar het gemeentehuis meegevraagd of niet? Hoe wordt dat dan...
Uitnodigingen Reacties: 5 10-7-2011 23:55:31

Anne
hoeveel voorschot?
dag iedereen   we moeten dringend eens kijken voor een zaal ! we hebben nog geen concrete datum ...zal een beetje afhangen van de zaal denk ik ... maar wat ik me afvroeg : hoeveel voorschot moesten jullie betalen? een vriendin van me moest ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 28 10-7-2011 23:09:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...