Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

inge
Linea Raffaelli - Maat 36-40 - 450 euro; Schoenen Luca Renzi: Mt 39- 60 euro
Ik heb een  trouwkleed LINEA RAFFAELLI van het seizoen 2010 te koop: BIO 10 SET 67. Het kleedje is 2-delig (gemakkelijk als je naar ´t toilet moet ;)) en bestaat uit: - een goudkleurige rok (slanke lijn naar onder toe, loopt onderaan mo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 12-7-2011 20:31:58

Nele
Evaluatie van onze dag op 4 juni 2011
Hallo iedereen, Om toekomstige bruiden te helpen zet ik hier met veel plezier een 'evaluatie' van onze huwelijksdag op 4 juni 2011. Mijn make-up liet ik in Kontich centrum doen bij schoonheidsinstituut IOS. ( http://www.ios.rekup.net/ ) Na de ...
Fotografie Reacties: 6 12-7-2011 19:51:18

Ina
Gek Op Jou...
iemand een idee waar ik de instrumentale versie van "Gek Op Jou" van Clouseau kan vinden?   alvast bedankt voor de info   grtjs Ina
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 12-7-2011 19:32:09

Claudia
Binnenlocatie Hulshout - Heist op den Berg - Lier - Herentals
Hoi allemaal,   Met nog maar 30 dagen op de teller zijn we nog o zoek naar een binnenlocatie voor de fotoshoot voor het geval het slecht weer zou zijn. De trouw gaat door in Hulshout, dus liefst regio Hulshout - Heist o/d Berg - Lier - Herentals...
Voorbereiding Reacties: 0 12-7-2011 19:24:39

Claudia
Nog een maandje
Bij mij is het nog exact een maandje! Ik wilde toch even mijn vreugde delen na een veel te zware werkdag... Hoelijk gaat het weer wel iets beter zijn dan vandaag. Bij ons hebben er wel een aantal mensen afgezegd voor het avondfeest, maar ik ben ervan...
Voorbereiding Reacties: 6 12-7-2011 18:48:39

laetitia
Fuchsia papier
Hey,   Voor onze misboekjes en menu's zijn we nog op zoek naar fuchsia papier (= donker roos). Ik heb al verschillende winkels gedaan waaronder de AVA, maar vind de juiste kleur niet...   Mercikes!   Laetitia
Locaties - Viering Reacties: 8 12-7-2011 17:58:11

laetitia
Verkoopt iemand zijn fotohoudertjes?
Dag bruidjes en gommen,   Ik ben op zoek naar van die houdertjes (met knijpertje bovenaan) om een foto of kaartje in vast te zetten. Zijn er mensen onder jullie die die van hun willen verkopen?   Groetjes, Laetitia
Locaties - Viering Reacties: 5 12-7-2011 17:56:38

Elke
Afspraak pastoor! Wat moet ik zeker vragen??
Hoi iedereen! Straks hebben we een afspraak bij de pastoor om uur af te spreken en wat uitleg te krijgen. Hebben jullie tips van vragen die ik zeker niet mag vergeten te stellen???   Bedankt!!   Groetjes Elke
Ceremonie Reacties: 4 12-7-2011 16:35:52

Cynthia
l'amuse te Beveren
Hey iedereen,   is er toevallig iemand bekend met feestzaal l'amuse te Beveren? We zijn dit gaan bekijken maar onze meningen verschillen wat :-)   Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 12-7-2011 16:18:46

Tamara
Camera man Ko Houterman
Iemand ervaring met cameraman Ko Houterman! Graag ervaring delen!
Fotografie Reacties: 0 12-7-2011 15:49:47

Chloë
tiara/ prinsessenkroontje
Hey allemaal,   zoals de meeste al misschien weten trouw ik in een sprookjesthema, mijn verloofde gaat echt in prinsoutfit komen (soortgelijk kostuum als het Beest maar dan chiquer) Ik ben uiteraard al een prinses die dag met mijn trouwjurk die ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 12-7-2011 15:35:19

Linde
geloften schrijven
Dag iedereen, Mijn verloofde en ik hebben afgesproken dat we onze geloften zelf gaan schrijven. Een mooi gedachte maar niet zo simpel. Nu heb ik al een poging gedaan en vraag ik me af of dit een beetje çava is.. Het mag wel ontroerend zijn maar...
Voorbereiding Reacties: 15 12-7-2011 14:59:21

Cynthia
trouwzaal nabij antwerpen
Hallo iedereen,   we zijn op zoek naar een leuke zaal in de buurt van Antwerpen voor ongeveer 180 personen. Iemand die er al een paar heeft bezocht of kent?   Merci alvast!!! xxx
Locaties - Feestzaal Reacties: 18 12-7-2011 14:18:43

laura
Welke kleine italiaanse hapjes en cava serveren jullie??
Hey,   Ik ben aan het brainstromen, wat ik zou geven bij de receptie!   Kunnen jullie me een cava aanraden (niet te duur!!) En hoeveel flessen moet ik voorzien voor 280 personen?   En hapjes? Zo'n mozarella en kersttomaatj...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 12-7-2011 14:13:37

Jessie
hotel Van der Valk Diegem - Luchthaven
Hoi wij zijn onlangs gaan kijken naar de feestzaal van het hotel Van der Valk in Diegem en we waren hiervan zeer onder de indruk! Heeft er iemand al ervaring met een trouwfeest in dit hotel? Was de catering en service ok?   Alvast bedankt!  ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 12-7-2011 14:06:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...