Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Hoeveel effectieve gasten hebben jullie?
Voor de bruidjes die bijna gaan trouwen. Hoeveel mensen gaan effectief naar de feest? Eventueel met onderverdelingen?   Bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 22 13-7-2011 9:57:10

Melissa
Forget me not
Hoi allemaal!   Ik was weer eens op zoek naar trouwjurken/merken/winkels op het internet :o) Nu kwam ik enkele mooie exemplaren tegen van Forget me not. Blijkbaar verkopen ze dit merk maar in beperkte winkels in België, waaronder in Mia M...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 13-7-2011 9:55:23

Ki
op zoek naar kist
Hey bruidjes en bruidegommen,   ondertussen is onze trouw al een tijdje achter de rug. Nu hebben we een aantal foto-albums ivm onze trouw, nog wat cadeautjes voor gasten over, een aantal uitnodigingen over, ... We zouden dit graag allemaal in e...
Ideeën Reacties: 3 13-7-2011 9:34:38

Eve
Badeendjes
Hoi,   Wij zijn op zoek naar verschillende soorten badeendjes of plastic eendjes. Heeft iemand een idee waar ik die zo goedkoop mogelijk kan kopen? Wij gebruiken 'eendjes' als thema voor ons avondfeest aan de tafels omdat wijzelf verschillen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 13-7-2011 8:32:14

Eve
Badeendjes
Hoi,   Voor onze tafelversiering tijdens ons feest hebben we gekozen voor het thema 'eendjes' omdat wijzelf als huisdieren verschillende siereenden hebben. Ik ben nu dus op zoek naar winkels/groothandels waar ik verschillende soorten badeendj...
Voorbereiding Reacties: 9 13-7-2011 8:30:02

Katrijn
nog noooooooit meegemaakt!
Dag meiden!   Gisteren heb ik wat meegemaakt! 's avonds kreeg ik telefoontjes van mensen die mijn auto wilden kopen! Ik was helemaal in shock want ik had mijn auto helemaal niet te koop gezet en vroeg waar hij dan wel niet te koop stond. Op auto...
Voorbereiding Reacties: 12 13-7-2011 6:46:57

Baci
nog 2 weken en de hel barst los binnen familie
Hey bruidjes   Nog twee weken en de hel is hier aan het losbarsten... Mijn ouders zijn gescheiden.. Mijn zus heeft mijn papa al 10 jaar niet meer gesproken... Mijn zus wil niet in dezelfde kamer, mijn zus wil niet mee op de dezelfde foto, mijn p...
Voorbereiding Reacties: 18 12-7-2011 23:00:26

Julie
Grote strik voor op auto
Dag bruidjes!   Ik ben dringend op zoek naar een mega grote, bolvormige, witte strik voor op onze bruidswagen. Ik vind enkel een Nederlandse site die dit aanbiedt en vrees ervoor dat dit niet meer op tijd tot hier zal geraken ...   ...
Voorbereiding Reacties: 4 12-7-2011 22:48:35

Eline
Zelf uitnodigingen gemaakt - graag mening over voorlopig ontwerp
Ik wil graag zelf onze uitnodigingen maken. Niet dat ik zo een creatieve ziel ben, het zal een zelfgedrukte kaart worden op kaarten die ik in AVA heb gevonden. Het is dan toch een beetje persoonlijker als ze zien dat je zelf de moeite hebt gedaan om ...
Uitnodigingen Reacties: 31 12-7-2011 22:20:21

valerie
trouwkledij Lille / Rijsel
Hallo,   Maandag ging ik mee als getuige om samen met de bruid een trouwkleed te zoeken in Lille. Als je naar het office du tourisme gaat krijg je daar een lijst van alle trouwwinkels in Lille en die staan zelfs aangeduid op een kaartje. Supe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 12-7-2011 22:17:01

Evelyn
goedkope juwelen trouw
Zoeken er nog mensen mooie en niet te duren juwelen? Ik kan mss helpen....
Kledij - Accessoires Reacties: 5 12-7-2011 22:14:24

Cindy
't is bijna zover
Nog 2 dagen 2 uren en 10 min en de mooiste dag van mijn leven breekt aan! I can"t wait
Voorbereiding Reacties: 5 12-7-2011 21:50:05

Sofie
Intrede feestzaal
Hey allemaal,   Met nog maar een maandje te gaan zijn alle grote zaken al geregeld.   Een van de dingen die we nodig hebben is een liedje om op binnen te komen in de feestzaal. We hebben you-tube al afgezocht, hier op het forum gezocht, geg...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 12-7-2011 21:07:36

elien
cadeaubon Prima Donna Deerlijk
Hallo, intussen zijn wij al 52 dagen getrouwd en we kijken nog altijd met de glimlach terug naar de foto's van onze dag.   Mijn trouwkleed kocht ik bij Prima Donna (Deerlijk). Was er heel tevreden van de service, afwerking... Enkele dagen ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 12-7-2011 21:06:50

Lodi
geschenkjes voor de kindje aan de kerk
Wij zijn nog op zoek naar een origineel geschenkje voor de kindjes aan de kerk ! Hebben jullie soms suggesties?   al vast bedankt , Lodi
Ideeën Reacties: 4 12-7-2011 21:06:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...