Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nathalie
locatie foto's
We zijn op zoek naar binnen en buiten locatie voor foto's. Dit regio Diksmuide/ichtegem.    
Fotografie Reacties: 1 11-7-2011 19:47:14

Sara
Bevestigingen uitnodigingen... Wanneer reminder sturen?
Hoi allemaal   Onze deadline voor te bevestigen is op 15 juli, nu vrijdag dus... Echter heeft de helft van de mensen nog maar iets laten weten  Ik weet ondertussen dat dit vrij normaal is, en dat je er meestal zelf nog achteraan moet.  ...
Uitnodigingen Reacties: 10 11-7-2011 19:44:31

nadia
Zaal ZONDER Catering
Hallo .. Van plan om volgend jaar te trouwen ! Ben op zoek naar een mooie zaal (max. 250 personen) regio limburg ZONDER catering ? Kan iemand mij helpen ..
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 11-7-2011 19:25:31

vicky
zal een stralend bruidje zijn op 10 september 2011
jeej mijn eerste pas (waar ik zo lang naar heb uitgekeken) zit er op  maar waauw wat is mijn kleedje mooi, nog mooier dan ik had gedacht. toen ik mijn kleedje mocht aandoen had ik zoiets van dit wil ik nu al een hele dag dragen. en mijn schoenen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 11-7-2011 19:08:18

dorien
sos boodschap in een fles
iemand een idee waar je veel lege en goedkope flessen kan halen? perkamenten papier zou dit gemakkelijk zelf te maken zijn? ik weet dat wij dit vroeger deden met papier en langs alle kanten even met wat vuur langs gaan ... of kan je dit ook ergens ...
Uitnodigingen Reacties: 6 11-7-2011 18:49:44

stefanie
zoekt een auto
hallo, wij zoeken iemand die een klassieke of oldtimer auto heeft en die 10 september ons wilt rond rijden word zeker vergoed hiervoor!! je laat maar weten alvast bedankt!! stefanie
Ceremonie Reacties: 3 11-7-2011 18:23:52

an
Dringend jullie mening...
Heey iedereen   12 augustus trouwen we. Twee weken daarvoor is de vrijgzelleavond. Een serieuze domper net te horen gekregen...   De beste vriend alsook getuige wordt de dag voor de vrijgezelle geoppereerd en kan er dus niet bij aanwez...
Ideeën Reacties: 7 11-7-2011 18:18:02

Brenda
heel dringend : wat kost julie DJ ???
dames   helemmaal uit he oog velroren : straks zien we onze DJ. Is iemand die we via via hebben (draaide super goed op vriendin haar verjaardagsfeest) dus hij heeft geen vaste prijs omdat hij dit normaal niet doet voor mensen die hij niet ken...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 17 11-7-2011 16:17:20

Julie
Waar komt bruidegom mij afhalen?
Hallo bruidjes,   Ik ben nieuw op dit forum en trouw op 03-03-2012. Nu was ik rustig enkele berichten van jullie allen op het forum aan het nalezen en kwam ik tot de constatatie dat geen van mijn beide ouders (ze zijn gescheiden) nog in de s...
Voorbereiding Reacties: 8 11-7-2011 15:23:01

sylvia
onze trouwdag 2 juli 2011
Beste bruidjes,   nu wij op huwelijksreis zijn, en het is de laatste dag, wilde ik toch nog een klein verslagje van onze dag hier neerzetten. Wij zijn op huwelijksreis in rome, het is hier verschrikkelijk warm. Mijne "man" is zo eene zonneklo...
Voorbereiding Reacties: 2 11-7-2011 15:06:39

mieke
Fotograaf gezocht voor 5 augustus 2011 regio Midden-Limburg!!
Dringend een fotograaf gezocht om toch een mooi aandenken aan onze trouwdag te hebben. Omdat wij ons huwelijk vrij snel gepland hebben, op enkele maanden tijd, ben ik nog enkel op zoek naar een fotograaf die deze dag mooie kiekjes van ons kan nemen....
Fotografie Reacties: 12 11-7-2011 14:11:46

Rütger
Cossmo
Ben onlangs eens langs geweest bij een winkel waar men cossmo pakken verkoopt. Voor "slechts" 1000€ had je al een pak. Nu zit ik wel met de vraag als je er één koopt, wordt het dan op maat gemaakt? Want anders is het wel een zeer duu...
Kledij - Bruidegom Reacties: 10 11-7-2011 13:59:49

Sharon
Spannend en vrijgezellig!
Joepie, zaterdag is mijn vrijgezellenfeestje, of vrijgezellendagje. Ik weet nog van niets, enkel dat ik die dag moest vrijhouden. Mijn partner zijn vrijgezellen is diezelfde dag... We slapen zelfs niet samen. Ik hou niet zo van zatte mensen en hij ga...
Voorbereiding Reacties: 6 11-7-2011 13:07:26

ellen
Volgorde van "THE DAY"
Beste bruidjes en partners,   Wij trouwen 21 Mei 2012/ Ondertussen al Lokatie en Kleed gevonden... Maar... Probeer nu men dag wat ordelijk te schikken maar gebeurt toch wat moeizamer dan ik had gedacht: Mijn dilemma: 1-2?   1) brunch...
Voorbereiding Reacties: 5 11-7-2011 12:11:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...