Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

stefanie
zoekt trouwkapper
zoekt een trouwkapper die aan huis komt regio hasselt ( limburg) alvast bedankt!! gr stefanie
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 9-7-2011 1:04:02

Orily
Al 62 dagen getrouwd ..... En nog steeds aan het nagenieten van onze dag!
Hallo bruidjes en bruidegommen!   Ons dagje is idd nu ondertussen al 62 dagen geleden ... Het was een ZALIGE dag! Wel heel vroeg in de ochtend. Om kwart na vijf liep onverbiddelijk de wekker af. Aangezien ik de avond ervoor maar om 12u in mijn...
Voorbereiding Reacties: 12 8-7-2011 22:17:42

Caro
Vrijgezellen - teleurgesteld!
Dag bruidjes   Ik heb even nood om hier mijn beklag te doen, aangezien ik het tegen mijn vriendinnen niet kan zeggen. Mijn schoonzus heeft daarnet haar mond voorbij gepraat en ik weet nu waar mijn vrijgezellenfeestje zal plaatsvinden. Ben ec...
Voorbereiding Reacties: 14 8-7-2011 20:14:13

annalisa
uitnodigingen
wie kan er goe werken met Kaart2go aub
Uitnodigingen Reacties: 0 8-7-2011 19:32:48

Tabita
Bruidskleed gekocht
Hey Bruidjes,   vandaag met mijn getuige naar Leuven gegaan (LinX). We zijn daar super onthaald door een zeer vriendelijke verkoopster.   Heb daar dus mijn kleedje gekocht, en ben er zeer gelukkig mee :-)    
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 8-7-2011 18:50:52

karine
DRINGEND GEZOCHT........sterrenschijters
Met nog 14 dagen op de teller ben ik dringend op zoek naar 150 sterrenschijters!! Wij zouden dat graag aan de mensen geven tijdens onze openingsdans!! Ben al bij 3 carnavalswinkels, ava, paradisio en zelfs enkele bakkers gaan kijken maar noppes, of e...
Voorbereiding Reacties: 6 8-7-2011 18:20:33

Esther
DJ
Hey lieve trouwertjes!   Wat ben ik slecht gezind vanavond   Omdat mijn verloofde en ik niet zo héél veel geld kunnen uitgeven aan onze trouwdag, hadden we mijn broer gevraagd om dj te zijn op ons dansfeest, hij kan dit namelijk g...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 8-7-2011 18:06:49

tima
:-( juist toen ik de knoop ging doorhakken
 juist toen ik de knoop ging doorhakken ivm trouwzaal krijg ik een mail van een vriendin ze had het eens aan een kennis gevraagd die al dikwijls in de salons denotter heeft geten wat ze er van vond het antwoordt drank en eten gematigd maar wel b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 8-7-2011 17:56:24

kim
Menu
hey medebruidjes, graag had ik eens van jullie wat ideetjes gekregen in verband met de menu voor ons dinner. Wat hebben jullie gevonden of wat gebruiken jullie? Hebben jullie allemaal kleine menukaartjes voor op tafel, of een grotere kaart aan de in...
Ideeën Reacties: 4 8-7-2011 16:09:34

dorien
als ik terug kom, dan ben ik getrouwd
dag bruidjes, morgen is het dan zover. onze mooie dag. wat heb ik hier naar afgeteld. ik moet zeggen dat ik op dit moment weinig zenuwen heb. Heb mijn nageltjes al laten mooi maken, en dadelijk gaan we het laatste doen in de zaal en de kerk nog...
Ideeën Reacties: 6 8-7-2011 15:31:39

Valérie
Gezocht duo videograaf + duo fotograaf
Hoi,   Heb al veel fotografen en videografen gecontacteerd. Wil een duo voor beide. Liefst één die mooie en originele foto's maakt. Heeft er iemand nog ideeën waar ik prijzen kan gaan vragen? Kan maar niet beslissen. Groetjes. ...
Fotografie Reacties: 11 8-7-2011 15:23:35

Forier
te koop nieuwe stola in ivoorkleur
Hoi Bruidjes, bij deze laat ik weten dat ik mijn stola in ivoor kleur verkoop, heb deze niet gebruikt gehad. dus volledig nieuw.
Kledij - Accessoires Reacties: 6 8-7-2011 15:07:35

shana
gastenboek en ringkussentjes of doosjes
dag bruidjes, weet er iemand waar ik een mooie gastenboek kan kopen of bestellen? ook ben ik nog opzoek naar ringkussentjes of doosjes. kan iemand mij helpen?   dank u!
Ideeën Reacties: 3 8-7-2011 14:58:27

Melodie
Bart Claes - geruchtenmolen (voor de bruidjes die twijfels hadden een hart onder de riem te steken)
Bart Claes Catering reageert op de geruchten Het bedrijf Bart Claes catering heeft al enkele maanden te maken met een geruchtenstroom over een mogelijk faillissement. Omdat de verhalen bleven opduiken heeft Bart Claes besloten om met een krachti...
Voorbereiding Reacties: 4 8-7-2011 14:25:08

Jill
Fotoshoot op trouwdag
Hallo bruidjes,   Hoeveel tijd trekken jullie uit op jullie dag voor de trouwshoot en de foto's met de familie?   Jill
Locaties - Fotografie Reacties: 4 8-7-2011 13:15:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...