Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
save the date kaartjes: wat erop?
Hey, Wat zetten jullie zoal op jullie save the date kaartjes? Groetjes, Cindy
Voorbereiding Reacties: 3 2-7-2011 22:11:31

marleen
beter laat dan nooit: mijn trouwjurk!
Ook effe mijn vreugde delen: ik heb gisteren eindelijk mijn trouwkleed gekocht! Met nog 111 dagen te gaan was ik heeeel laat maar had ik uitgesteld omwille van mijn bruidswinkelvrees. Maar het is besteld en ik zal het hebben 1 week voor mijn trouw. R...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 2-7-2011 21:58:16

Sara
eerste bezoek feestzaal was zeer emotioneel
Wij hebben vandaag onze eerste feestzaal bezocht voor ons huwelijk, de hortensiahoeve. Ik kon echt bijna niet nadenken en was helemaal overdonderd. T huwelijk is nu echt realiteit geworden en das toch wel overweldigend aan emoties (allemaal positief...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 2-7-2011 21:36:59

Elissa
Wenen staat me nader dan het lachen...
pff wat maak ik dit weekend allemaal mee seg...   eerst ga ik vrijdag mijn dochters en zonen ophalen bij de onthaalmoeder... blijkt dat mijn oudste dochter met haar vingertje tussen de deur heeft gezeten... man dat ziet er niet uit!!! zo vers...
Voorbereiding Reacties: 6 2-7-2011 20:57:06

lie
Vrijgezellig
Hello,    Verleden week stond er een pakje voor de deur met een grote speelkaart als uitnodiging en de vermelding We're late, we're late for a very important date en een etiketje met Eat Me er aan. (De rode draad op onze dag zal Alice in ...
Ideeën Reacties: 4 2-7-2011 18:59:46

Katrien
Trouwkleed San Patrick
Beste medebruidjes   In welke prijscategorie vallen de jurken van San Patrick?   Heeft er iemand het model Esau? En weet iemand wat die juist kost?   Alvast bedankt!   Groetjes    Katrien
Voorbereiding Reacties: 1 2-7-2011 18:25:17

evelyne
Nog 2 uur en dan.... vrijgezellenavond!!!!
Kriebels in de buik, zenuwtjes, wat gaan ze vandaag toch met me uitspoken? Ik heb er wel super veel zin in ! Daarnet nog een kleinigheidje (bloempje) gaan halen voor mijn lieve vriendinnen die deze avond voor me organiseren. Zo meteen ga ik mijn...
Voorbereiding Reacties: 1 2-7-2011 14:36:25

nele
En het is gebeurd!
Ja, gisteren zijn we getrouwd en het was echt geweldig! Van het begin tot het einde is alles super verlopen en we hebben er 200% van genoten. Soms hoor je dat mensen op hun trouwdag geleefd worden maar dat was bij ons zeker niet het geval ... ik kan ...
Voorbereiding Reacties: 3 2-7-2011 14:19:45

rafa
riksja fiets te koop/te huur
hoi toekomstige bruidjes... wij zijn ondertussen al 57 daagjes gelukkig getrouwd, en verkopen/verhuren onze riksja fiets   ik vond dat een van het fijnste moment van de ganse dag om door mijn ventje naar de kerk en gemeentehuis gefietst te worde...
Ideeën Reacties: 2 2-7-2011 13:43:59

tineke
nog een paar dagjes
hallo allemaal op 8 juli trouwen we en alles is bijna geregeld. Ik ben blij dat ik ga trouwen, maar vind het heel erg jammer dat mijn vader er niet bij kan zijn ( na een groot gevecht tegen longkanker is mijn vader gestorven op 4 april 2011, normaal ...
Voorbereiding Reacties: 3 2-7-2011 13:35:01

ingrid
visagiste regio lochristi
Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar een visagiste, regio Lochristi voor 22 juli, aan huis voor 2 personen.Kan er iemand helpen?
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 2-7-2011 13:20:14

bruidje
bruidjes augustus..Planning??
Dag bruidjes..De teller tikt weg.. Spannend.. Stilletjes aan zoveel zenuwen!! Wat hebben jullie allemaal al gedaan? Wat moet je nog doen??   Wie wilt haar planning / draaiboek eens even doorzenden? Ik heb het gevoel dat ik wat vergeet.. Zo spann...
Voorbereiding Reacties: 10 2-7-2011 12:20:48

Carolien
liedjes voor op dvd gezocht
Hallo,   wij zijn op zoek naar leuke, romantische en bruikbare liedjes om op onze film te monteren. Heeft iemand tips?   groetjes
Video Reacties: 5 2-7-2011 12:09:57

crazy
Kapel OLV Ten Spieghele (Marke)
Hoipipeloi,   is er iemand op het forum die ervaring heeft met het huwen in Kapel OLV Ten Spieghele in Marke?   wij zijn niet echt te vinden om de kerkelijke dienst in een grote kerk te houden dus hadden we dit graag in een kapel door late...
Locaties - Viering Reacties: 5 2-7-2011 11:57:14

Anke
Hoepelrok te koop
Iemand op zoek naar een hoepelrok maatje M.? Ik heb er eentje gekocht, maar ga hem uiteindelijk toch niet gebruiken!    Voor meer info, stuur je maar een berichtje!    Groetjes    
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 2-7-2011 10:50:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...