Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
Decoratie (ideeën) gezocht!
Hoi Ik ben op zoek naar decoratie voor de zaal en kerk en ja eigenlijk alles... Als je ideetjes hebt of materiaal dat je verkoopt... Ik ben zelf niet zo origineel en deco dingen zijn echt voor mij weggelegd :s Groetjes!!!
Ideeën Reacties: 10 30-6-2011 22:40:21

Linde
compleet uit mijn dak aan het gaan!
Dag iedereen, Ik vraag me soms af of ik alleen sta met mijn gevoel. Ik ben dus met de voorbereidingen van de trouw bezig. Ik geraak hier helemaal door in extase . Telkens er iets in orde is, ga ik compleet uit mijn dak! Zo blij ben ik dan. Ik ka...
Voorbereiding Reacties: 5 30-6-2011 22:17:14

gwenda
ervaringen bridal dresses
Hallo allemaal   Ik las hier enkele dagen geleden iets over Bridal Dresses, die zouden trouwjurken namaken. Heeft iemand daar ervaring mee of heeft iemand daar al een jurk bij besteld?? Weet niet goed wat er van te denken.   Groetjes ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 30-6-2011 22:12:17

nathalie
kleedje vo dochter
he hier zijn we nog eens weet er iemand een winkel waar ze echt kleine en mooi jurkjes verkopen want op dat moment zal mijn jongste dochter zes maand zijn en denk dat ze dan een maat 68 zal hebben. wel wil ik haar toch zo wat trouwjurk achtig kl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-6-2011 22:10:10

Sofie
Help! vervoer!
Hallo!   Ik heb nog een van de laatste knopen die moet doorgehakt worden... Wie zit bij de bruidegom in de auto wanneer hij naar mijn ouderlijkhuis om mij komt??? Zijn mama of mijn papa?   Ik weet echt niet hoe het eigenlijk "moet"!?! Eens ...
Ceremonie Reacties: 2 30-6-2011 22:01:44

Kathy
Nieuwe haarkam met strass te koop
Hallo bruidjes in spé,   Ik heb enkele maanden geleden een haarkam gekocht omdat hij toen perfect bij men bruidskapsel paste. Ondertussen heb ik overwogen om extensions te laten zetten. Hierdoor kan ik helaas niets meer doen met de haarkam....
Kledij - Accessoires Reacties: 8 30-6-2011 21:17:24

Ellen
1 maand
Hoi allemaal, Over een maand is het zover! Onze grote dag! Pfff nu beginnen de zenuwen toch op te komen. Vandaag ook de laatste schooldag gehad, dus de stress van eindtoetsen, klasoverdrachten, schoolfeest, ... is ook achter de rug. Nu is het de str...
Voorbereiding Reacties: 1 30-6-2011 21:11:39

joyce
te koop: trouwkleed Modeca
hallo brides to be,   Aangezien mijn droomdag al 2 maanden voorbij is (jammer genoeg) en ik een ander bruidje gelukkig wil maken met mijn trouwkleed, zal ik mijn kleedje verkopen. Het is van het merk Modeca, model van 2011 Mathilda. Nieuwprijs:...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-6-2011 21:10:01

Katrien
bestelling styleyourwedding.be
Beste medebruidjes   Ik wil jullie even laten weten dat ik zeeeeeeeer tevreden ben van de website styleyourwedding.be   Ik wou daar vuurwerkstokjes bestellen voor tijdens onze openingsdans maar het ging niet in zo'n grote hoeveelheid in ...
Voorbereiding Reacties: 2 30-6-2011 21:00:01

Alexander
Dj(installatie) van de zaal nemen of contractbreuk betalen...
Beste   Als dj zou ik graag met jullie het volgende probleem aankaarten. Verschillende zalen (vooral rondom Antw) verplichten het trouwkoppel om de dj vd zaal te nemen of diens installatie. Zoniet betaal je contractbreuk die snel kan oplo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 30-6-2011 20:38:57

dorien
bedankje
wat geven jullie als bedankje?   ik heb gisteren namelijk mijn vriend een idee voorgesteld wat ik al in mijn hoofd had  zitten tot nu toe met als antwoord ... suikerbonen is voor bij een doopsel. welk snoep gebruiken jullie dan? ik wou he...
Ideeën Reacties: 15 30-6-2011 20:36:28

Ils
Waar kan je de LED-verlichte partytafels van Brittess huren?
Ik heb me al gek gezocht naar een verhuurder van de verlichte statafels (http://www.verlichtebloempot.be/shop/brittess-led-verlichte-partytafel/285/292/2638/) bij ons in de buurt (Antwerpse Kempen) maar vind niets... Ik zou de tafeltjes geweldig vind...
Voorbereiding Reacties: 7 30-6-2011 20:21:12

Nath
Hoe maak je de wensboom en hoe laat je de ringen naar voor brengen door de bruidskindjes?
Hoi allemaal! Ik ben vandaag toch verschoten bij het zien van de tellen, 78 dagen, niet lang meer en toch nog een aantal zaken te regelen. Vandaag hebben we alles in huis gehaald voor de bedankjes, we moeten ze alleen nog maken. Het bruidsboeket ...
Ceremonie Reacties: 10 30-6-2011 19:56:21

Sofie
Geweldige fotograaf!
Beste brides-to-be,   Op 25 juni zijn wij getrouwd en ik wil jullie bij deze graag een geweldige fotograaf aanraden.    Waarom ik hem zo geweldig vind?   - Eender welke locatie kan hij omtoveren tot een geweldige foto-achtergrond...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 30-6-2011 19:07:49

Tabita
linx fashion leuven - visa
Hey Bruidjes,   weten jullie of je bij linx met visa kan betalen?   Groetjes   Tabita
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 30-6-2011 18:37:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...