Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Chloë
Bruidegom met grote schoenmaat
Hoi iedereen,   mijn toekomstige heeft schoenmaat 50 en het is verschrikkelijk moeilijk om hiervoor mooie geklede schoenen te vinden, iemand tips hiervoor?   Groetjes
Kledij - Bruidegom Reacties: 9 30-6-2011 16:34:45

Myriam
STRESS!!
Over precies 24u. zal bij ons de huwelijksceremonie aflopen.  En dat brengt vandaag veel stress met zich mee!  Hoewel alles eigenlijk geregeld is hoor!  Ik ben maar bang dat ik iets heel stoms ga vergeten morgen (bv. m'n oorbellen wiss...
Voorbereiding Reacties: 10 30-6-2011 15:48:51

Jili
Hoe zouden jullie dit regelen?
Beste bruidjes,   Onze trouwzaal, ceremoniemeester, dj liggen eindelijk vast... JIPPIE Jeaaaaaaaaah...   Nu nog op zoek naar trouwvervoer...   ik had het volgende in gedachten: - 32 man in een bus - suitewagen voor broer + vrie...
Ceremonie Reacties: 5 30-6-2011 15:12:27

Griet
Dresscode?
Dag bruidjes,   Wij hebben elkaar een aantal jaren terug leren kennen op een 'fout feest' dat ik gaf voor mijn 30ste verjaardag. Het thema van ons trouwfeest zal dan ook 'fout' zijn. De tafels krijgen namen van foute liedjes, die zeker ook die a...
Ideeën Reacties: 8 30-6-2011 15:10:25

nathalie
kapster in gentbrugge
mag ik eens iets ragen weet er iemand een goede kapper zijn in gentbrugge dat ook trouwkapsels doet meestal ga ik nog bij mijn oude kapper ma da is zeker een half uur rijden en voor die dag zelf zie ik da echt ni zitten of ze mag ook aan huis komen.
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 30-6-2011 15:06:46

Tinneke
Kaartjes tafelschikking
Hallo,   Bij het binnenkomen in de feestzaal krijgen onze gasten een kaartje met een afbeelding die overeenkomt met de afbeelding die op hun tafel staat. Nu vraag ik mij af, zetten wij de volledige naam van de mensen op dat kaartje of enkel de ...
Voorbereiding Reacties: 8 30-6-2011 14:32:02

nicky
huwelijkskaars
Hey   Waar hebben jullie de huwelijkskaars gekocht of besteld? Er is zoveel keuze dat ik niet kan kiezen. Ik zoek iets modern en niet te groot zo van die windlichten vind ik ook wel mooi maar kan dat als huwelijkskaars of maakt dat niet uit. ...
Religie Reacties: 12 30-6-2011 14:23:53

Cindy
Doggysit regio Torhout !!!
Wij zoeken dringend iemand die kan komen thuis wachten bij onze hond tijdens de trouw, hij is al redelijk oud en heeft veel aandacht nodig, daarom dat we hem ook niet naar een hondenpension kunnen doen omdat hij het alleen thuis gewend is. Als je ie...
Voorbereiding Reacties: 1 30-6-2011 14:15:19

nicky
Fede di oro
Hey   Weet er iemand of je hier met visa kan betalen als je de ringen gaat gaan afhalen, aangezien het nogal een groot bedrag is en ik met mijn andere kaart maar tot een bepaald bedrag per week kan betalen met bancontact zou ik het graag met d...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 30-6-2011 14:15:03

Niels
Tip videograaf
Wij zijn in de eerste helft van juni getrouwd, en hadden voor ons huwelijk een videograaf geboekt. Eigenlijk zelfs twee, want Pascal Garnier van www.huwelijksvideos.be komt samen met zijn college Bram filmen. Ze zijn zeker niet de goedkoopste, maar w...
Video Reacties: 4 30-6-2011 13:46:07

Ils
Hoeveel tijd tussen burgerlijk en kerkelijk huwelijk?
Hey bruidjes en bruidegommen!   Na al een tijdje lid te zijn van dit forum en veel gelezen te hebben, is het zover dat ik ook met een vraag zit. 14 januari is het zover, in putje winter wordt het 'onze dag'. We hebben bewust gekozen voor de w...
Ceremonie Reacties: 10 30-6-2011 13:00:31

nataja
verkopen of nie
Hey bruidsjes,    Ik ben op 18juni 2011 getrouwd. En ben nu aan het twijfelen om mijn kleed te verkopen en waar?  
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-6-2011 12:44:37

jeslov
Stress stress
Goooh ik weet echte niet meer wat ik moet doen Ik heb het voel dat niet meer helder kan denken vul stress it is killing me inside!!!!!!!!! ik ben echte hopelosssssssssssssss help, help, help maar aan wat?
Voorbereiding Reacties: 5 30-6-2011 12:37:39

Jana
Droomjurk maar via internet!
hey iedereen,   Heb net mijn droomjurk gezien op het internet, maar je moet deze via internet ook bestellen en je maten ingeven. Kan ik daarop vertrouwen?? zijn er soms bruidjes die dat zo geregeld hebben???   Groetjes xxxJana
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 30-6-2011 11:20:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...