Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Greet
kleine beeldjes
Dag mede-bruidjes,   wij zouden onze ouders (naast champagne met persoonlijk etiket) graag nog een klein beeldje geven als bedanking. Niet te groot, mooi in zijn eenvoud, een mooi symbool en een tastbare herinnering. Maar geen idee waar we dit k...
Ideeën Reacties: 3 28-6-2011 22:09:55

liesbeth
dans met schoonouders?
Ik ben mijn playlist voor het avondfeest aan het samen stellen, maar welke liedjes hebben jullie gekozen om te dansen met de schoonouders?  Daar heb ik geen flauw idee van...   groetjes, Liesbeth
Voorbereiding Reacties: 6 28-6-2011 22:06:26

Jolien
dringend vervoer gezocht!
Hallo bruidjes,   Voor ons huwelijk op 26-8-11 zijn wij nog steeds op zoek naar vervoer. Daar onze grootouders niet meer zo goed te been zijn en wij ook willen zorgen dat onze ouders geen parkeerproblemen hebben op onze dag willen wij nog voor v...
Ideeën Reacties: 2 28-6-2011 22:06:24

nancy
stress
stress begint in alle hevigheid toe te slaan. Sinds deze morgen zijn de tientallen weg, nog 9 dagen te gaan.   grts Nancy
Voorbereiding Reacties: 7 28-6-2011 22:05:18

Jurgen
naaister trouwkleed
Hoi,   Heeft iemand een goed adres van een naaister die trouwkleedjes kan maken? Regio Malle. Heeft iemand ook in gedachte hoeveel zo een naaister vraagt ( zal ook wel afhangen van materialen,...) ?   xxx Hadass
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-6-2011 21:53:01

anouk
collega's en hun partners...
Onze uitnodigingen zijn ondertussen al een hele tijd de deur uit. Tegen vrijdag moet iedereen bevestigen. De collega's van mijn verloofde zijn uitgenodigd op de receptie, zonder partner. (Enkel de naaste collega's op het avondfeest met partner.) Nu ...
Uitnodigingen Reacties: 5 28-6-2011 21:47:09

virginie
videograaf Degezelle
goede avond,   Iemand ervaring met videograaf Degezelle? Succes iedereen
Voorbereiding Reacties: 0 28-6-2011 21:42:58

Kelly
Dringend make-up en kapper aan huis gevraagd regio Merchtem
Hey bruidjes,   Ik ben nog dringend op zoek naar iemand die make-up (en eventueel kapsel) wilt doen aan huis voor onze grote dag (13/08/2011). Liefst ook schappelijk van prijs want val soms omver van de prijzen die ik lees op internet. Ku...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 28-6-2011 21:34:37

Roxanne
trouwjurk laten reinigen...
Hey bruidjes Wie van jullie heeft zijn trouwjurk laten reinigen? Die van mij is zeer vuil. Ik wil mijn kleed wel laten reinigen maar krijgen ze dit zeker terug wit? Door het slechte weer is mijn sleep zeer vuil geworden. Wat is de kostprijs van...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 28-6-2011 21:11:40

vanessa
Alles loopt momenteel mis!
Amai, nog 3 dagen op de teller en bijna alles wat mis kan lopen, loopt mis. Vorige week hebben we een familielid moeten afgeven na een lange ziekte Ondertussen zijn ze begonnen met heel onze straat open te breken, waardoor ook een deel van onz...
Voorbereiding Reacties: 4 28-6-2011 21:02:36

Sonia
Nog 16 daagjes op de teller ^^
Hallo allemaal, Vandaag nog 16 dagen op de teller. We zijn eindelijk bijna klaar met plannen. Donderdag proefkapsel, kleedje laatste pas + afhalen. Gastenlijst doorgemaild naar zaal. Ringen check, andere juwelen ok. Juist nog mijn ventje zijn ko...
Voorbereiding Reacties: 2 28-6-2011 21:01:22

Tinneke
Openen buffet
Hallo, Om ons dessertenbuffet te openen hebben we al een paar leuke ideeën wat betreft de muziek. We zoeken echter nog iets om het gewone buffet te openen. Iemand een idee vr leuke muziek over 'eten'? Groetjes, Tinneke
Voorbereiding Reacties: 11 28-6-2011 20:45:16

Tania
huwelijksbeloften
Wij trouwen enkel voor de wet en we vroegen ons af of er dan ook huwelijksbeloften uitgesproken kunnen worden. Ik heb vernomen dat het hele gedoe amper een tiental minutjes zou duren en ik wil dit echt wel een beetje langer laten duren:-)   voor...
Ideeën Reacties: 7 28-6-2011 20:21:02

kenneth
Dj. Bartje
Beste   Bij deze willen wij jullie hartelijk bedanken om ons feest zo goed te laten verlopen. Alles was geslaagd en hoe wij het gewenst hadden.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 28-6-2011 18:52:34

Linde
dj/fotograaf ervaringen?
Dag bruidjes, Hier ben ik al weer met een vraagje Heeft iemand ervaring met fotograaf Leentje Schoofs en met DJ Yves? Zowel goede als slechte ervaringen zijn welkom! Kwestie dat we weten waaraan we beginnen! Linde
Voorbereiding Reacties: 4 28-6-2011 18:36:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...