Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Patricia
Jagré uitverkoop stockmodellen - tot -50%
Hey meisjes, Ik ging nog eens "genieten" van de website van Jagré waar ik mijn kleedje gekocht heb en zal toevallig deze advertentie: In onze zaak gelegen Antwerpen Quellinstraat 23 - Stockmodellen bruidsjurken tot -50% Kan misschien interess...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 23-11-2011 12:49:13

francis en joeri
De bruidjes van juli 2012
hoe staan jullie er voor met de voorbereidingen. want ik heb het gevoel dat ik wat vergeet ben dit hebben we al geregeld: *de uitnodigen liggen klaar *de jurk is uitgezocht * de muziek is gereld * vervoer is geregeld * de zaal * ...
Voorbereiding Reacties: 10 23-11-2011 11:19:37

julie
Verslagje van onze dag... ;-)
Dag medebruidjes allemaal, ondertussen 60 dagen getrouwd, dus het wordt eens tijd voor een verslagje van onze prachtige dag. Getrouwd op 24/09/2011 met 28°C en volle zon. De dag begon super: mooi weer en een hartje dat wat sneller sloeg eens ik ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 23-11-2011 10:59:39

Romina
Dé bruidsschoenen, maar.....
Hey hey Ben gister eens voor bruidschoenen gaan kijken bij Le chapeau in Bree. Heb er de droomschoenen aangehad.  Was op slag verliefd.  is de Allora van Rainbow Couture. http://www.debruidswinkel.nl/images/allora.jpg Maar... de prijs. Ze...
Kledij - Accessoires Reacties: 42 23-11-2011 9:27:04

benita
Kaapverdië
Hoi iedereen! De Kaapverdische eilanden, spreken me eigelijk wel aan. Maar ik lees nogal veel hier op het forum, dat daar eigelijk bijna niets te beleven valt. Is dit echt zo? Wie is daar ook al op (huwelijks)reis geweest? Wat bevelen jullie aan van ...
Locatie Reacties: 20 23-11-2011 8:00:24

tiffanie
Fijne avond gehad ondanks wat minder nieuws ...
Hallo allemaal, Gisteren mochten we bij de pastoor langsgaan om ons voorlopig misboekje eens te tonen. Onze weddingplanner was er toen ook bij, een eerste contact tussen haar en de pastoor.Het was een heel vlot gesprek, met een hele vlotte, vriendeli...
Voorbereiding Reacties: 2 22-11-2011 22:56:47

Lauren
Bruidskapper/visagist in Oost-Vlaanderen
Kan iemand mij een bruidskapper en/of visagist aanraden in Oost-Vlaanderen? Liefst niet te ver van Dendermonde en liefst eentje die aan huis komt :)
Verzorging - Kapsel Reacties: 12 22-11-2011 22:41:32

Lize
Planning van de grote dag
Dag bruidjes,mijn verloofde en ik zijn onze grote dag (die nog làng duurt) een beetje aan het plannen. De grote lijnen liggen momenteel vast. Wat denken jullie?We zijn echt nog groentjes, dus alle bedenkingen zijn zeker welkom.'t is ee...
Voorbereiding Reacties: 2 22-11-2011 21:53:56

An
Cameraman - DB pictures
Ha
Video Reacties: 2 22-11-2011 21:35:34

Vicky
Curlies
Hallo bruidjes en gommetjes Hier ben ik weer en ben wat lastig op mezelf! Vorige week was ik het net aan het afschuimen, op zoek naar originele curlies voor mijn haar bij de trouw. Vind ik daar heel mooie grijze roosjes, maar heb ik de link niet o...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 22-11-2011 21:24:13

Carrie
Superveel kapsels en make-up foto's
Deze link wou ik graag delen : http://www.haircomesthebride.com/09Bridal%20Looks.htm   op elke foto kan je klikken en dan krijg je opnieuw een pak foto's (gesorteerd per stijl)    
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 22-11-2011 20:41:48

Evelyn
RINGEN
Straks onze ringen gaan bestellen bij Fede Di Oro :-)
Voorbereiding Reacties: 3 22-11-2011 19:45:26

Rütger
Zangbegeleiding ceremonie Oost-Vlaanderen
Ik heb hier en daar rond gezocht maar zijn er mensen die ons huwelijk kunnen opluisteren met zangbeleiding? Wij trouwen 28 juli in Belzele (Evergem) . Iemand tips?
Muziek - Live Reacties: 7 22-11-2011 19:31:12

Els
fotograaf Van Mieghem
Hey bruidjes Heeft er iemand van jullie al met fotograaf Van Mieghem uit Zwijndrecht samengewerkt? Er hangen wel mooie foto's in de etalage! En ik was eerst overtuigd om een klassiek fotoalbum te kiezen, maar heb nu schrik dat we dan enkel die foto's...
Fotografie Reacties: 1 22-11-2011 17:48:40

Inne
locatie Lommel
Kent er iemand van jullie nog een leuke locatie voor binnen in de buurt van Lommel, liefst in Lommel zelf? wilden in het glazen huis trouwfoto's nemen, maar nu mag dit blijkbaar niet.. iemand nog ideeën???
Ideeën Reacties: 6 22-11-2011 17:36:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...