Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jessica
Kousenband?
Hey mede -bruid en bruidegommen, Al eventjes geleden dat ik nog een berichtje plaatste, maar nu vroeg ik me toch af hoe dat zit met de kousenband. Ik ben niet echt van plan kousen te dragen, dus voor het nut hoef ik het niet te doen. Hoeveel kost zo...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 19-11-2011 9:38:04

Nathalie
Grote dag !
Lieve Bruidjes en grommetjes , Vandaag is het aan ons. Aan het weerbericht te zien gaat het goed weer worden. Verslagje en fot's volgen natuurlijk nog ! Ik ga me klaarmaken voor naar de kapper te vertrekken. groetjes Nathalie
Voorbereiding Reacties: 10 19-11-2011 7:36:14

Sylvia
DJ Kurt Van Cauwenberghe
Hallo, Zijn er mensen die ervaring hebben met DJ Kurt Vancauwenberghe? Bedankt alvast voor de reacties!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 19-11-2011 0:11:42

Carmen
Huwelijkskaars kerk
Is de huwelijkskaars die jullie bestellen voor de kerkdienst (of gelijk andere dienst)? Onze pastoor heeft niet gezegd dat wij hiervoor moeten zorgen?
Voorbereiding Reacties: 5 18-11-2011 23:14:04

jeff
kerstkaartje
Wij hebben alle gasten laten poseren voor de foto....nu gaan we die op sturen als kerstkaartje... iedereen zal dus zijn eigen foto ontvangen... Iemand een leuk ideetje voor een kerstwens, misschien in het verlengde van onze trouw....of totaal niet m...
Ideeën Reacties: 1 18-11-2011 22:35:20

Jill
Fantastische filmpjes
Bij onderstaande filmpjes kan je toch alleen maar glimlachen he... en denken : "Waarom ben ik niet zo origineel?" :-p http://www.youtube.com/watch?v=pnVAE91E7kM http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0
Ideeën Reacties: 9 18-11-2011 22:26:01

Tamara
trouwjurk gevonden !!
Ik heb mijn kleedje gevonden, vorige week gaan passen en mijn keuze gevonden!! Het duurt alleen nog zolang voor ik nog eens mag gaan, pas begin april heb ik mijn volgende afspraak en half mei trouwen we al. Het lijkt mij zo'n korte periode. Eigenlijk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 18-11-2011 21:41:19

benita
Ervaring Pierre Yvess Aalst.
Dag toekomstige bruidjes! Als ik dat hier zo lees op het forum zijn er veel toekomstige bruidjes, die een slechte ervaring gehad hebben bij PY, ik daarin tegen kan alleen maar lof over deze zaak spreken, had een zeer lieve en super geduldige verkoops...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 18-11-2011 21:28:52

Ruth
Voorbeeld van een tweetalig (Frans - Nederlands) misboekje
Hallo! Heb al veel gelezen dat het maken van een leuk misboekje veel werk / stress met zich meebrengt.  In mijn geval moet het misboekje tweetalig zijn (Frans - Nederlands). Voorbeelden zouden super welkom zijn: ruthvandermeersch@hotmail.com A...
Voorbereiding Reacties: 6 18-11-2011 20:50:32

Nikki
zelfgemaakte uitnodigingen
wil er iemand zijn zelfgemaakt kaartje doorsturen naar mij, dan kan ik zo wat ideetjes op doen voor ons kaartje. we vinden niet echt één dat we zeggen, dat dat het kaartje is. dank u DirixNikki@msn.com
Uitnodigingen Reacties: 12 18-11-2011 20:33:05

Carrie
Waar kan ik mijn gastenboek van het forum bezien?
Misschien een domme vraag.... Een bruidje had iets op mijn gastenboek geschreven. ik kreeg hier een melding van en moest dit accepteren. maar waar kan ik nu het hele berichtje lezen? :-) Thanx voor tips !
Voorbereiding Reacties: 1 18-11-2011 20:28:23

stefanie
alles om er fantastisch uit te zien de dag zelf :)
Hallo, zoals iedereen wil ik er natuurlijk super goed uitzien op de grote dag. Wat zijn jullie allemaal van plan om jezelf er op je best te laten uitzien op de grote dag? Ga je vermageren, fitnessen, naar de zonnebank? Wanneer begin je daar dan mee? ...
Voorbereiding Reacties: 6 18-11-2011 20:15:13

Nikki
nieuw, oud, geleend en blauw?
wat nemen jullie voor de traditionele iets nieuw, iets oud, iets blauw en iets geleend? vooral het geleend is moeilijk bij mij, ik heb niets dat ik kan lenen van mijn mama. iemand ideetjes?
Ideeën Reacties: 7 18-11-2011 19:55:11

Imke
goedkope tip voor something blue!
Zoals vele bruidjes worstelde ik om mijn something blue te vinden. Ik wilde geen blauwe kousenband of geen blauwe speld in mijn haar... wat ik wel leuk vond, zijn de letters voor onder je schoenen te plakken met "I" op de ene schoen en "do" op de and...
Ideeën Reacties: 13 18-11-2011 16:24:46

Melissa
Ringen bij een vrijzinnige viering
Hoi bruidjes en gommetjes Omdat ik hier al vaak zo'n leuke en creatieve ideetjes heb gelezen, waag ik ook eens mijn kans: Wij trouwen niet voor de kerk maar houden een eigen intieme viering in onze feestzaal. Voor elk aspectje van die dienst hebben...
Ceremonie Reacties: 2 18-11-2011 14:50:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...