Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Céline
DJ met Sax
Hallo, Wij zijn op zoek naar een DJ die écht ervaring heeft om samen te spelen met sax of percussie. Blijkbaar toch niet zo gemakkelijk te vinden. Bv. Gerrit De Cock doet dat, maar is niet vrij.. Heeft er iemand ervaring mee? Of bezig ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 16-11-2011 17:34:01

Sofie
DJ Sven Kina?
Hallo, Onze traiteur raadt DJ Sven Kina aan. We geloven erin dat hij voor een spetterend feestje kan zorgen, maar heeft iemand hem onlangs aan het werk gezien? Bedankt! Sofie
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 16-11-2011 17:14:20

Lauren
Mooie fotolocaties in Oost- en West-Vlaanderen?
Ik ben op zoek naar mooie binnen- en buitenlocaties voor foto's in Oost- en West-Vlaanderen. Enige aanradertjes?
Locaties - Fotografie Reacties: 8 16-11-2011 16:56:02

Evi
originele vraag ;-)
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar voorbeelden van misboekjes, zoals zovelen onder ons ;-) Dus wie wil, mag het zijne steeds naar mij doormailen. alvast een hele dikke dankuwel! evivh@telenet.be
Ceremonie Reacties: 9 16-11-2011 15:51:46

Veerle
Tybeert in Lokeren
Dag bruidjes in spé, Wij trouwden deze zomer bij Tybeert in Lokeren en hadden een SCHITTEREND feest! Er werden van bij de aanvang heldere, concrete afspraken gemaakt en we hebben er de volle 100% van genoten. Al onze gasten waren uiterst loven...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 16-11-2011 15:51:17

Karen
houten witte klapstoelen gezocht
Beste medebruidjes, Wij zijn op zoek naar een 80-tal houten witte klapstoelen voor onze viering. Ik vind overal pvc en aluminium, maar nooit hout.Iemand een suggestie waar ik dit kan vinden. Bij voorkeur regio Oost-Vlaanderen?groetjes,Karen
Ceremonie Reacties: 2 16-11-2011 14:56:22

Elke
Mauritius in juli
Hier ben ik nog eens... Zijn er onder jullie die ervaring hebben met Mauritius in juli? We hebben een aantal offertes gekregen van ons reisbureau en qua huwelijksreis lijkt Mauritius het leukst (leuke attenties, kortingen,...), maar het klimaat is b...
Ideeën Reacties: 5 16-11-2011 13:00:14

benita
Poirier
Hoi Bruidjes! Weten jullie waar je Poirier lingerie kan kopen in Oost-vlaanderen? Alvast bedankt voor de eventuele reacties!!!
Kledij - Accessoires Reacties: 6 16-11-2011 12:56:11

Elke
Dans met broer
Dag medebruidjes Ik vroeg mij af welke vermenigvuldigingsdansen als "verplicht nummer" worden gezien. Ik zou graag -uiteraard- eerst met mijn vader dansen en mijn verloofde (dan man!) met zijn moeder. Daarna zou ik eigenlijk graag overgaan tot een d...
Openingsdans Reacties: 4 16-11-2011 12:45:27

wendy
Ervaringen met feestservice Pasko?
Hey allemaal heeft er iemand van jullie ervaring met feestservice Pasko uit Dessel? Zij bieden een interessant concept aan nl. een huwelijksfuif. Groetjes Wendy
Locatie Reacties: 3 16-11-2011 12:28:06

Diede
Kado's ouders en getuigen?
hallo, Ik zit nog steeds met de vraag van, wat ga ik als kado geven aan de ouders en aan de getuigen. Ik nog wel wat tijd (5-5-2012) maar als er iemand ideetjes heeft zijn die altijd van harte welkom. groetjes x
Voorbereiding Reacties: 9 16-11-2011 12:22:07

Lesley
Spulletjes te koop: paars-wit thema en ander gerief
Hallo iedereen, ik wil even melden dat ik enkele spulletjes te koop heb van onze trouw. Hopelijk kan ik er iemand blij mee maken. Prijzen zijn bespreekbaar! Mooie paarse avondjurk maat 38, maar kan als grotere maat gedragen worden http://www.2dehan...
Voorbereiding Reacties: 0 16-11-2011 9:39:02

Kelly
Drie grote witte paraplu's te koop!
Dag bruidjes to be, Zoals de titel het al zegt hebben wij nog 3 ongebruikte grote, witte paraplu’s met stevig handvat, die we gekocht hebben voor ons huwelijk. We verkopen ze aan 7 € het stuk of 20€ voor de drie samen. Wie interesse...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 16-11-2011 9:17:23

Heidi
Goud
Hallo allemaal ! Omdat de goudprijs zo hoog staat deze tijd, was ik thuis op zoek gegaan naar "oud goud" voor onze trouwringen. Wonder boven wonder heb ik redelijk wat kunnen verzamelen(ook enkele familiestukken), al weet ik helemaal niet of het alle...
Voorbereiding Reacties: 25 16-11-2011 9:00:02

Annelies
Tip: bruidsmode Hasselt
Hallo iedereen, Dagelijks passeer ik de nieuwe winkel "Bruidsmode Hasselt", uiteraard in Hasselt . Er is nu een actie in de maand november met 10% korting. Ook dit weekend (18, 19 en 20 november zijn er opendeurdagen).  Misschien mooi meegenom...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 16-11-2011 8:16:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...