Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Kapsel en make-up regio Schoten
Hey allemaal, Zoals jullie al kunnen lezen ben ik nog op zoek naar iemand die haar en make-up doet aan huis komt in regio Schoten. Zelf heb ik het liefst 1 en dezelfde persoon als dit moest kunnen. Heeft er iemand ervaring met Evy's rijdend haarateli...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 15-11-2011 23:19:19

glanzend
prijsklasse bruidsjurk mathyro
ben benieuwd naar de prijs van dit kleed (zie link hieronder) aangezien er nooit prijzen bij staan, ben ik benieuwd of er bruidjes in spe dit kleed al gezien hebben en mij ongeveer een idee kunnen geven van prijsklasse. http://www.bruidsbeurzen.n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 15-11-2011 22:52:01

Kim
Beetje vervelend gevoel...
Hallo medebruidjes. Ik heb men jurk begin september gekocht en ben er helemaal gek van! Ondertussen ben ik al wat kilootjes bijgekomen en de foto's van men jurk waren mislukt (net die dag ging de camera stuk). Nu belde ik om een afspraak maken om...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 15-11-2011 22:41:28

lien
Betaalbare videograaf?
Hallo iedereen, We zijn aan het twijfelen om eventueel toch een videograaf te nemen op onze trouwdag (eerst gingen we dit niet doen...)Kennen jullie een betaalbare videograaf (het hoeft niet overdreven professioneel te zijn). We trouwen in West-Vlaan...
Video Reacties: 8 15-11-2011 22:31:13

nathalie
Spijt
hoi dames, even hartje luchten. Nu 2 maanden na ons  huwelijk heb ik spijt over de grote dag.Niet zozeer over het feit dat we getrouwd zijn (ben heel gelukkig met mijn mannetje) maar eerder over de dag zelf. Al als kind droomde ik over een groo...
Ideeën Reacties: 8 15-11-2011 21:59:51

Nancy
trouwringen
Heeft er hier iemand ervaring met het juweelatelier in Lier.  Vind de ringen van Ines B. wel mooi maar weet niet in welke prijsklasse ze vallen, kwaliteit, ...
Voorbereiding Reacties: 5 15-11-2011 21:49:22

Sophie
199 dagen nog !!!
Hoi hoi, de teller staat hier ineens op 199 dagen! Dit lijkt zoveel sneller dan verwacht! Heb ook weer zin om kei veel al te regelen, maar soms denk ik dat ik al teveel heb gedaan. Zijn er nog zo'n bruidjes in spé? xxx Sophie
Voorbereiding Reacties: 4 15-11-2011 21:41:14

sven
andere
joepie huwelijksreis ligt vast 2 weken dominicaanse in september en nu aftellen naar onze mooie dag in augustus grtjs vanessa
Voorbereiding Reacties: 6 15-11-2011 20:53:03

Nikki
muziek voor in de kerk
welke liedjes hebben jullie voor in de kerk? met welk liedje komen jullie binnen, vooral de bruidjes :-)
Ceremonie Reacties: 14 15-11-2011 19:59:27

dorien
huwelijksreis... naar waar?
zijn er hier mensen die al eens naar Jamaica zijn geweest? hoe zijn jullie ervaringen geweest? is er veel te zien/te doen? raden jullie eventueel goede hotels aan? laat maar alles weten! x
Huwelijksreis Reacties: 12 15-11-2011 18:05:53

Lauren
Kleed zelf ontwerpen
Zijn hier bruidjes die hun kleed zelf hebben laten ontwerpen? Waar ben je daarvoor geweest? Hoeveel heb je uiteindelijk betaald?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 15-11-2011 17:59:00

Sandra
Jimmy Choo Bridal - voor de echte stars to be?
Hallo bruidjes, Vanochtend kreeg ik onderstaande link van mijn bruidsmeisje in spé: http://eu.jimmychoo.com/icat/briderow De bridal collectie van Jimmy Choo...ooooh, zitten mooie schoentjes tussen maar de prijs is minder... Als ik daar m...
Kledij - Accessoires Reacties: 17 15-11-2011 16:43:30

Lauren
Ervaring met het Kasteel Van Lebbeke, Malpertus of Scala?
Heeft iemand ervaring met één van deze drie zalen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 15-11-2011 15:27:43

Lauren
Terra nostra rozen
Ik wil heel graag terra nostra rozen in mijn bruidsboeket. Deze zijn chocoladebruin. Heeft iemand ze toevallig al gezien tijdens een bezoekje naar de bloemist?
Bruidsboeket Reacties: 6 15-11-2011 15:24:14

Nick
Fotograaf regio Limburg
Hallo, Ik ga trouwen met Andrea op 22/09/2012, en we zijn nog op zoek naar een Fotograaf. We zijn afkomstig van Riemst, en zouden het liefst een fotograaf uit de buurt willen. Dit is gemakkelijk voor een vrijblijvend gesprek en waarschijnlijk kent h...
Fotografie Reacties: 12 15-11-2011 15:19:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...