Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
zelf catering doen of niet?
Dag allemaal, ik vraag mij af of het financieel veel verschil is tussen een feestzaal waar alles op en aan is, of een zaal waar je alles zelf moet doen? Groetjes vanuit limburg
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 14-11-2011 9:20:15

sofie
kleed past perfect!
Hallo, ik ben vrijdag mijn kleed opnieuw gaan aantrekken. Deze keer moest er gekeken worden welke retouches er moesten gebeuren. Tot ieders verbazing moest er bijna niks aangepast worden :-) Lengte ( ik ben 1.82m) was perfect, omtrek was perfe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 14-11-2011 7:33:35

Jana
op zoek naar een ceremoniemeester voor 5 mei 2012!!!
beste, ik ben nog op zoek naar een ceremoniemeester voor op onze trouwdag, ik weet wel totaal niet wat de kostprijs is en hoe het in zijn werk gaat, dus bij deze alle info is welkom! groetjes jana
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 14-11-2011 0:45:13

Nadine
eerste zoektocht trouwkleed
Hallo, Zaterdag (19/11) is het mijn eerste zoektocht achter mijn trouwkleedje. En hopelijk vind ik mijn kleed daar. Of doen jullie eerst verschillende winkels? En kiezen jullie nadien. Wat zouden jullie doen? Groetjes, Nadine
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 14-11-2011 0:21:46

Marijke
Luxeprobleem
Dag bruidjes, Een tijdje geleden vroeg ik hier advies over het Sintjansbergklooster. Nadat we een 2e keer zijn gaan kijken (bij daglicht en ingerichte zaal) hebben we toch besloten om daar niet te trouwen. De zaal was toch net iets te donker en de t...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-11-2011 23:58:17

Christophe
DJ gezocht Limburg
hoi hoi, wij trouwen op 28 juli 2012. Momenteel zijn we op zoek naar een DJ. Iemand goede ervaring met een DJ uit de omgeving Dilsen?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 13-11-2011 21:35:08

Stéphanie
vrouwenkostuum
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een wit (trouw)kostuum voor mijn vriendin. Ze denkt dat ze haar daar beter zal in voelen als in een jurk en ik sta volledig achter haar keuze. Het probleem is dat ik daar bitterlijk weinig over vind. Kan er mij i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 13-11-2011 20:43:27

annalisa
visagiste + kapster
kapster en visagiste gezocht aan huis voor maand april en ook voor proef kapsel we zijn mss met 4  kan iemand helpen ! we zijn van tussen leuven en brussel  
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 13-11-2011 20:14:45

annalisa
shoenen
hallo bruitjes , ik ben opzoek naar een winkel met bruid schoenen in vlaams brabant iemand een idee ??
Kledij - Accessoires Reacties: 0 13-11-2011 20:08:55

Sarah
Vintage ring?
Dag trouwertjes, Ik vind maar geen gepaste trouwring... Heb werkelijk al alle sites afgesurft en vind gewoon niet dé ring die ik voor de rest van mijn leven wil dragen. Mijn mooiste ringen zijn zilverkleurige van Nico Taeymans en mijn vriend vo...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 13-11-2011 15:58:45

Lien
Bedankjes
Wij trouwen op 26 mei 2012, en wij merken op dat veel koppels niet meer werken met een bedankje in de vorm van een foto, maar wel in een klein hebbedingetje... Wat is jullie mening hierover? Wat gaan jullie doen? Bedankt!
Ideeën Reacties: 27 13-11-2011 15:40:20

Anouck
zelf make-up doen op trouwdag?
Hallo mede bruidjes-to-be, Nu mijn bruidsjurk gekozen is (een korte Jesus Piero!) begin ik na te denken over de juwelen, het kapsel en make-up. Onze trouw gaat retro-chic zijn. Een beetje het jazzsfeertje van de jaren 40-50. Aangezien we op e...
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 13-11-2011 14:30:17

Evi
Trouwringen AURODESIGN
Hallo iedereen, Wij zijn ondertussen 2 maandjes getrouwd en genieten nog na van onze dag, maar hebben een beue nasleep mbt onze trouwringen. Wij hebben trouwringen gekocht van Aurodesign in palladium. We hebben niet echt bespaard op onze trouwr...
Juridisch Reacties: 2 13-11-2011 13:32:17

Vanessa
Graag jullie mening ivm feestzaalkeuze
Kort samengevat: Tijdje terug zaal geboekt, prachitge locatie, zaal verkocht, toen weer aan een andere verkocht, maar die eerste is er niet mee eens, blabla. Komt voor de rechter, want die eerste wil het hebben. Dus we zijn niet meer zeker of alles...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 13-11-2011 13:31:15

Elke
Wanneer voor bruidsboeket gaan kijken?
Hallo, Ik vroeg me af hoe lang op voorhand je moet gaan kijken voor het bruidsboeket en corsages van de mannen in de suite? We trouwen in mei 2012. Ik dacht ergens in februari/maart maar ik zie al bij veel bruidjes van mei in hun 'done'-lijstje al ...
Bruidsboeket Reacties: 7 13-11-2011 13:28:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...