Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Shanna
Prijsverhogingen feestzaal!
Wij kregen vandaag de nieuwe prijzen van salons de romree...Wij vielen bijna van onze Stoel! Schandalig hoeveel ze zijn opgeslagen, per persoon die heel de dag komen receptie, diner en avondfeest komt er minstens 8 euro bij en voor de mensen&nbs...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 10-11-2011 19:44:12

sofie
dilemma Jurk
hallo Bruidjes. Vorige week heb ik mijn droomjurk gepast (een mooi a-model van Demetrios: prijs 1350€), maar nu ben ik aan het surfen op het internet en vind ik mijn jurk voor 164 dollar. Dat kan toch niet hé. zo'n prijsverschil. als je bv...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-11-2011 19:27:19

Anke
Bruidsjurk Linea Raffaeli te koop !
Hoi, Ik ben getrouwd op 1 juli 2011 en nu verkoop ik mijn jurk! Het is een rode (framboise) halterjurk van Linea Raffaeli. Maat 40-42. Ik ben 1m75. Prijs: 450 euro (Nieuwprijs: 900 euro) Als je je email adres even geeft, dan bezorg ik je enkele...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-11-2011 13:03:25

Vicky
Ideën voor LOW BUDGET trouw
Hey mede bruidjes, Mijn partner en ik willen het allemaal LOW BUDGET houden. We zijn maar met een beperkte groep aanwezigen dat scheelt ook al veel maar toch... We zullen maar met 40 personen ongeveer zijn. Mijn vriend gaat er ook altijd van uit dat...
Ideeën Reacties: 11 10-11-2011 12:27:53

Vicky
kapster aan huis
Hoi allemaal, Voor mijn trouw volgend jaar zoek ik een kapster aan huis voor mijn haar en dat van mijn dochter te doen. Mijn dochter haar haar zou ik graag opgestoken zien. Maar voor mezelf weet ik het nog niet. Dus ik zoek een kapster die eerlijk h...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 10-11-2011 12:08:40

Vicky
fotograaf gevonden!!! :-)
Eerst wilden we alles low budget houden... een fotograaf nemen via iemand van de familie. Maar afgelopen zondag naar de bruidsbeurs in Hasselt geweest. Er stonden een paar fotografen. Maar eentje stak er echt wel met kop en schouders boven uit. We st...
Fotografie Reacties: 2 10-11-2011 12:03:51

Melissa
Uitnodiging: enveloppeke en rekeningnummer vermelden?
Hey bruidjes en gommetjes! We hebben net het eerste ontwerp van onze uitnodiging gekregen en wauw, wat ziet ie er super uit! We vragen ons wel nog iets af...: Als geschenk willen we het liefst centjes. Momenteel staat er dus een enveloppeke als hin...
Uitnodigingen Reacties: 9 10-11-2011 11:58:22

Nathalie
graag inspiratie voor een kapsel
hey, ik heb krullend, tussen kort en halflang haar. Ik weet niet wat ik met mijn haar moet doen..... iemand foto's van zijn kapsel ? mijn kleed is wit-grijs Nathalie
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 10-11-2011 11:29:35

Liza
Ziezo... het aantal dagen zijn nu gewijzigd in aantal uren
Hallo, Zoals de titel het al verklapt. Morgen is het aan ons! Ik wil toch al op voorhand iedereen op het forum eens bedanken voor de leuke tips. Er zaten zeker veel bruikbare tips tussen. De laatste tijd heb ik wel niet zoveel meer gehad aan het for...
Ideeën Reacties: 17 10-11-2011 8:48:11

lien
huwelijksreis Kenia?
Heeft er iemand ervaring met een huwelijksreis naar Kenia? Safari spreekt ons enorm aan, gecombineerd met wat strand en rust! Is juli een goeie periode om naar Kenia te gaan? Groetjes
Huwelijksreis Reacties: 9 9-11-2011 22:06:13

Debo
cadeau's?
Dag Bruidjes en bruidegommetjes. Over 37 dagen is het bij ons al zover, de uitnodigingen zijn weg en daarop hebben we vermeld dat we liefst centjes krijgen (we wonen al 7 jaar samen én zijn aan het verbouwen). Aangezien we binnenkort de eerste c...
Voorbereiding Reacties: 22 9-11-2011 21:40:32

vansteenbrugge
Trouwbeurs
Beste bruidjes & bruidegoms, Ik ben één van de standhouders van trouwbeurs Avelgem - 13 november 2011. Ik heb nog enkele gratis kaarten liggen. Iemand interesse? Stuur mailtje naar info@tfv.be Mvg, Vansteenbrugge Philippe ...
Voorbereiding Reacties: 0 9-11-2011 21:17:15

Els
Zijn we iets vergeten???
Hallo, titel zegt het al; met nog 78 dagen wil ik even checken of we niks vergeten zijn  -ikzelf en de 2 dochters zijn volledig oke man en zoon ook behalve hun schoenen -kapster en visagiste staan in agenda voor proef -fotograaf en vervoer ok -...
Voorbereiding Reacties: 5 9-11-2011 21:09:53

Emy
feestzaal-issues
*zucht* toevallig kwam ik op een nieuw artikel terecht rond de verkoop van feestzaal Montreal (waar wij ons huwelijksfeest geboekt hebben) in Mechelen. http://www.gva.be/antwerpen/mechelen/folliez-en-montreal-vechten-verkoop-uit-voor-rechter.aspx ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 9-11-2011 20:38:09

Vicky
Bedankjes
Hallo brides to be :) Wij willen graag op het trouwfeest een origineel, maar niet te duur, bedankje geven aan onze gasten. Een foto zie ik niet zitten, omdat die foto's gewoon in een doos belanden of in de vuilbak... Wij dachten aan een leuk geschen...
Voorbereiding Reacties: 30 9-11-2011 19:37:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...