Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nikki
trouwringen
heeft er iemand ervaring met de trouwringen van juwelier Geens in Heis-op-den-berg?
Kledij - Accessoires Reacties: 0 6-11-2011 21:06:19

Tatiana
Tiara/bruidsschoenen
Hey toekomstige bruidjes, Ik heb nog een mooie tiara liggen die ik slechts 1x heb gedragen (gekocht bij primo piano sposi te genk) En heb nog lederen bruidsschoentjes van Nina Fiorucci maat 40 met een strikje. Gekocht bij Pereboom te Maastricht. I...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 6-11-2011 20:20:11

Arianne
Wat een topweek!
Wauw, wat was het een topweek! Vorige zaterdag onze trouwringen gevonden en ze zijn echt prachtig!! De mijne is een specialleke: speciaal gemaakt voor mij en totaal mijn ding! De trouwringen vond ik iets te gewoon en waren niet mooi aan mijn vinger.&...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 6-11-2011 19:28:47

Karolien
Huwelijksboekje
Hallo iedereen, Ik ben opzoek naar originele teksten voor onze huwelijksmis. Als iemand zoiets zou weten of een misboekje zou willen doorsturen: lieneke.131@hotmail.com Alvast ontzettend hardbedankt! Groetjes Lieneke
Religie Reacties: 6 6-11-2011 19:10:12

Elke
Ian Stuart, Linea Raffaelli of Marylise???
Drie vraagtekens omdat ik het echt niet meer weet... Ik heb ondertussen al drie bruidswinkels bezocht en in elke winkel heb ik uiteindelijk twee jurken weerhouden. Als ik dan telkens uit die twee jurken moet kiezen dan heb ik wel steeds eentje die me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 6-11-2011 18:44:46

lien
trouwjurk te koop
Nu we zwanger zijn van een tweeling wil ik dringend ruimte maken in ons huisje. Ik verkoop mijn prachtige trouwjurk. Voor meer info en contact: http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/retro-romanti...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 6-11-2011 15:36:59

Stefanie
Prijs DJ voor ceremonie én dansfeest
Hey meiden, ik ben vanmorgen nogal van mijne stoel gevallen door de offerte van onze DJ (voor een vriendenprijsje!!! ).Aangezien wij een ceremonie doen in de tuin van onze feestlocatie zouden we al een beroep willen doen op een DJ/zijn materiaal...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 6-11-2011 14:22:07

Evelien
Spannend...
Gewoon een berichtje omdat ik de voorbereidingen zo leuk vind :-). Ik ben verloofd van september 2010 (toen nog 550 dagen op de teller) en op 14 april 2012 is het zover, dan stappen we in het huwelijksbootje! In het begin gingen de voo...
Voorbereiding Reacties: 4 6-11-2011 13:45:57

Ines
Ideetjes rond thema 'appel-appelboom-boomgaard'
Hallo toekomste of reeds geworden bruidjes wij trouwen binnenkort en onze feestzaal heet 'De Boomgaard'. We vonden het wel ludiek om te werken rond het thema 'appel-appelboom-boomgaard'. Zo hebben we onze fotoshoot gepland in een boomgaard in de buu...
Ideeën Reacties: 12 6-11-2011 13:43:22

Vicky
Huwelijksreis
Wij zijn op zoek naar een leuke huwelijksreis en willen ongeveer 14 dagen weg zijn (vlak na onze trouw in juni). Hadden gedacht aan combi Sri Lanka + Malediven. Iemand hier ervaring mee? 
Huwelijksreis Reacties: 8 6-11-2011 13:32:53

Lotte
Even vreugde delen: prachtige haarkam gekocht
Gewoon een berichtje om mijn vreugde te delen Ik heb zojuist een prachtige haarkam gekocht op Etsy.com. Ik ben helemaal in de wolken en ik kan niet wachten tot ze geleverd wordt! Alleen was ik vergeten de kleur te vermelden (dom dom dom). Ik zag he...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 6-11-2011 13:14:12

eva
Allround DJ regio Lier
Hoi, Mijn aanstaande en ik zijn op zoek naar een leuke allround DJ uit de regio Lier. Meer specifiek zijn we op zoek naar een DJ die ons bonte gezelschap (allerlei West-Europeanen, Ecuadorianen en Amerikanen) kan amuseren. Voor de Zuid-amerikaanse c...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 6-11-2011 12:32:29

annalisa
Help
hallo iedereen , kan er even niet meer aan uit . wij trouwen in april Voor de wet en in augustus in italie in de kerk nu wilt mijn schoonfamilie iedreen tegelijk uitnodigen vrienden collegas en familie om naar het avondfeest te komen met daarvoor re...
Voorbereiding Reacties: 3 6-11-2011 11:36:06

Sara
Goede fotografen over gans Vlaanderen!
Op 10/09/11 zijn wij getrouwd! Onze dag was prachtig, een echte droom!  Deze droom werd vereeuwigd door een ijzersterk fotografen-duo: Christ Vilez en Lieven Vandergheynst.  (Website: www.huwelijksfotografie.info) Christ en Lieven zijn twe...
Fotografie Reacties: 10 6-11-2011 10:52:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...