Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elise
Dansles regio dendermonde
Hoi, Wij willen als openingsdans een wals dansen. youtube kan wel een beetje ter hulp schieten maar ik vrees dat we professionelere hulp nodig hebben ;p Kan iemand dansles aanbevelen in regio dendermonde? bedankt! groetjes, Elise
Openingsdans Reacties: 2 4-11-2011 21:16:27

Hilde
Droomjurk gevonden !!!
Zo blij ben ik !! M'n trouwjurk gevonden.. en dat al op de 1ste dag van mijn zoektocht, in de eerste winkel... Het is er eentje geworden van Linea Raffaelli - Brugge. Fantastisch onthaald geweest, super vriendelijke verkoopsters ! In februari mag ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 4-11-2011 21:07:27

Hanne
intredelied suite
Dag bruidjes, ik zoek een liedje voor de intrede van de suite. Ik kom binnen met mijn nonkel (papa overleden) op from this moment van shania twain. Dat heeft zo een mysterieus begin. Dat mag gerust ook bij het liedje van de suite. Ik dacht liefst e...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 4-11-2011 18:54:39

Heidi
Op zoek naar een cocktailbar met bartender...
Hallo allemaal, Dit forum is echt fantastich! Mijn vriend en ik gaan trouwen in feestzaal Horta. Aangezien hij Amerikaans is, gaan er logischerwijs veel Amerikanen komen, en het idee van een cocktailbar is daarom belangrijk voor ons. Op Amerikaanse h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 4-11-2011 17:30:14

Bruidje
BRUIDJES VAN 28/4/2012 - videograaf Freddy VDC !!!!
Lieve bruidjes van 28 april 2012, Aangezien we momenteel op het punt staan een nieuwbouw huis te kopen en we, ondanks een mooie cent van beide ouders, alsnog een gedeelte van de trouw zelf betalen, zijn we aan het twijfelen of we alsnog voor een vid...
Video Reacties: 1 4-11-2011 17:26:34

Imke
Trouwringen te duur?
Wij hadden mooie trouwringen gezien bij Wim Meeussen. Toen ik die aan ons mama liet zien, zei ze dat ze die wel heel erg duur vond. De mijne zou 515€ kosten en die van mn partner 770 €, beiden geel goud en zonder steentjes. Is dat dan zoveel geld? Bi...
Voorbereiding Reacties: 17 4-11-2011 17:13:25

clara
Spijt van Feest?
Hey Allemaal, Ik lees steeds graag de verslagjes van trouwfeesten en het valt me op dat iedereen altijd zeer laaiend is over hun eigen feest (logisch), maar ik vraag me af of er hier reeds getrouwde mensen zijn, die achteraf toch spijt hebben - niet ...
Voorbereiding Reacties: 10 4-11-2011 15:52:25

Dorien
Discobar Corona (Aalst)... Ervaringen?!
Hey iedereen!!! Zoals jullie weten trouwen wij 13 Juli volgend jaar , daarom zijn we nu volop op zoek naar een DJ voor het avondfeest, jammer genoeg kunnen wij hiervoor niet meer dan 400 euro geven aangezien we alles zelf moeten betalen en ik nog st...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 4-11-2011 15:06:20

Sharon
Site voor dans bij liedje?
Hallo! Ik heb een vraagje. Weten jullie misschien of er een site bestaat waarop je aan de hand van een zelfgekozen liedje kunt achterhalen welke dans daarbij hoort? Wij zijn pas met dansles begonnen, en kennen/kunnen (nog) lang niet alle dansen. We z...
Openingsdans Reacties: 5 4-11-2011 13:58:40

Sofie
enkel voor de wet - planning?
Hallo, Mijn vriend en ik trouwen enkel voor de wet, niet voor de kerk. We hebben datum en uur al vastgelegd (26 mei 2012 om 15u), maar nu zit ik een beetje in de knoop met de planning. We worden vanaf 18u in de feestzaal verwacht, tussen 1...
Voorbereiding Reacties: 6 4-11-2011 13:57:02

David
zaal voor trouwfeest...
Hallo,  Ons huwelijk is nog een stukje van ons verwijderd maar we kijken er toch al naar uit. Om verder te kunnen voorbereiden is een zaal vastleggen toch een van de belangrijke dingen! Een traiteur hebben we waarschijnlijk al maar nu zoeken we...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 4-11-2011 12:50:45

Hanne
"more than words' extreme
Dag bruidjes, wat vinden jullie van het liedje more than words voor tijdens het ondertekenen van het huwlijkregister? Ik heb al paar keer goed geluisterd naar tekst en weet niet zo goed of het wel toepasselijk is voor een huwlijksmis. Graag jullie...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 4-11-2011 12:20:12

Annelies
Suitekleed te koop - Mathyro (Nicky Vankets)
Hallo, Vermits ik af en toe de vraag hier tegenkom voor een (2e hands) suitekleedje zet ik hier even nog eens een algemeen berichtje voor het kleedje van mijn mama. Het is een kleedje van Mathyro (Nicky Vankets). Het bestaat uit een lange rok met k...
Kledij - Suite Reacties: 0 4-11-2011 12:05:01

Vicky
Hulp lied celine dion
Beste bruidjes en gommetjes, Ik heb een presentatie gemaakt met foto's van ons en nu zou ik hier graag het lied "because you loved me" van "celine dion" opzetten. Ik heb op youtube de perfecte versie gevonden (na ingeven de 3de versie) die 4min37 du...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 4-11-2011 11:27:53

Sandra
Toch vertrek bij ouders? Planning...
Hallo allemaal, Even een grappig postje tussendoor...gisteren reageer ik hier bij iemand dat ik er steevast van overtuigd was dat ik zou vertrekken vanaf ons eigen appartement...ga ik gisteren bij mijn ouders iets eten en beginnen ze daar in geuren ...
Voorbereiding Reacties: 7 4-11-2011 10:13:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...