Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Alessia
Groupon.be
Heyla, ik keek juist even tussen mijn mails en wat zag ik daar... Een mailtje van Groupon! 8 dagen Thailand voor 429 ipv 1080 euro. Als je je inschrijft krijg je regelmatig mails met kortingen voor reizen, spa's, restaurants, uitstapjes,...Ik wou he...
Ideeën Reacties: 9 1-11-2011 12:41:41

shauni
live muziek tijdens ceremonie
hallo, ik ga trouwen op 04/08/2012 en ik zoek nog wat live muziek voor tijdens de viering in de kerk die liedjes zingen van artiesten. bv bryan adams, shania twain, ... ik hoor dat tine en marjolein een goed paar zijn, maar ik vind geen contactgegev...
Muziek - Live Reacties: 13 1-11-2011 12:11:55

Els
make up ???
Hallo bruidjes,  Voor mijn kapsel op D-day ga ik gewoon bij mijn vaste kapster zij kent mij (en mijn haren) al heel lang, maar ik heb geen idee of ze ook make-up verzorgt, en als dit niet zo is zoek ik dus nog iemand.... kunnen jullie iemand aan...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 1-11-2011 11:49:46

tine
Ouders vermelden of niet? En hoe?
Hallo, Ik heb jullie raad nodig.  Wij trouwen op 19 mei '12. Ik ben bezig aan de uitnodigingen. Wij houden het redelijk klein, voor familie en een aantal vrienden houden wij een receptie. Mijn ouders zijn gescheiden, (ma & pa hebben elk een ...
Uitnodigingen Reacties: 6 1-11-2011 11:43:05

virginie
VB SAVE THE DATE KAARTJES?
Hallo, Heeft er iemand een voorbeeld beschikbaar van de save the date magneten? Mvg
Voorbereiding Reacties: 4 1-11-2011 11:12:37

Caroline
Joepie uitnodigingen!
Hoi allemaal, Ik moet eventjes mijn vreugde kwijt. Wij hadden aan iemand gevraagd om onze uitnodigingen te onwerpen en hadden nogal specifieke eisen... Dus ik was zeer benieuwd. Gisteren mochten we gaan kijken en wauw, het was geweldig! Ik ben echt...
Uitnodigingen Reacties: 1 1-11-2011 10:53:50

Lynn
Trouwschoenen Linea Raffaelli maat 39 te koop
Hallo, Ik verkoop hierbij een paar trouwschoenen in maat 39 kleur gebroken wit van het merk Linea Raffaelli. Hoogte van de hak: 7,5cm. Deze schoenen zijn slechts 1x gedragen geweest. Nieuwprijs was € 200. Prijs is 85 euro of doe een goed b...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 1-11-2011 10:48:14

Sarah
Op zoek naar een huifkar / oldtimerbusje (voor omgeving Hasselt)
Beste, Voor onze huwelijksdag, 11 augustus 2012 zijn wij nog op zoek naar een mooie huifkar of mooie oldtimerbus ... Heeft er iemand een ideetje waar ik deze kan vinden? Wij zijn van omgeving Hasselt! Groetjes en alvast bedankt! Sarah
Ceremonie Reacties: 3 1-11-2011 9:58:32

gitte
Jullie hulp nodig!! dank je wel!!!
hey, heb nog eens een vraagje voor jullie. Ik heb dit vorige week al eens gepost maar willen jullie alstublieft nog eens stemmen ? ik heb hier onder het artikel nog eens gezet. Zouden heel graag bij de eerst 3 geraken dat ik toch nog kans maak! beda...
Locatie Reacties: 6 1-11-2011 9:00:34

laura
Bruids/suite make-up
Beste bruidjes, Als Kleur-Stijlconsulent en Visagiste ben ik altijd aan het zoeken naar leuke workshops waarvan ik denk dat de klanten dit heel graag willen doen. Nu was mijn idee om een workshop te organiseren voor bruidjes en suite die graag hun m...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 1-11-2011 8:48:08

Nathalie
Uitnodigingen
Beste Bruidjes en grommetjes, Binnen een goede 18 dagen is het zo ver. Maar wij zouden nog graag uitnodigingen maken. Voor de familieleden die 's morgens bij ons verzamelen. Om dan samen naar het gemeentehuis te trekken. Iemand een idee van wat vo...
Uitnodigingen Reacties: 8 1-11-2011 8:04:35

Vanessa
vervoer van en naar het trouwfeest
Hallo allemaal. We wonen in Mechelen en de familie van mijn vriend woont ook allemaal in Mechelen. Mijn familie zal een hotel nemen in Mechelen. Onze feestzaal is in Lier. Aangezien de meesten wel graag iets zouden willen drinken, dachten we eventue...
Ideeën Reacties: 3 31-10-2011 21:52:26

Cindy
Locatie voor viering regio Scherpenheuvel-Zichem
Hallo, Waarschijnlijk zullen we moeten afstappen van ons eerste idee. Dat was om te trouwen in de abdij van Averbode. Mijn vriend is daar opgegroeid en het was een locatie waar we nog affiniteit mee hadden. Helaas willen ze enkel inwoners van Averbo...
Locaties - Viering Reacties: 0 31-10-2011 21:11:58

Heidrun
Intredelied
Heeft er iemand ideeën voor een krachtig intredelied (huwelijksmars) om de kerk binnen te komen??
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 31-10-2011 21:04:28

stefanie
Huwelijkskaars regio West-Vlaanderen
Hallo, kent iemand een winkel waar je huwelijkskaarsen kan kopen? Graag een winkel waar ze toch een relatief ruim aanbod hebben. Alvast bedankt!
Ceremonie Reacties: 5 31-10-2011 21:01:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...