Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Rebecca
Tip voor de profielpagina van je account
Hey allemaal. Ik heb een aantal dagen terug een probleem gehad met mijn profielpagina. Sommigen onder jullie lieten me weten dat ze bij het klikken op mijn profielpagina telkens een foutmelding kregen en me dus ook geen berichtjes konden sturen. Ikze...
Voorbereiding Reacties: 2 27-10-2011 19:12:16

Deborah
Mooie fotolocatie
Hallo iedereen!!!! Ik zoek nog een mooie fotolocatie voor de regio Hasselt-Tongeren. Het is belangrijk dat het ook binnen opties heeft (3maart, willen geen risico's nemen) Maar omdat het ook die periode is, zijn tuinen en dergelijke natuurlijk ook n...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 27-10-2011 19:07:46

Lynn
Onderrok
Hey lieve bruidjes, Jawel, ik heb ook mijn droomkleed gevonden. Het is een LadyBird geworden bij Couture Jetty in Beveren.De onderrok die ik aanhad bij het passen blijkt 80€ te kosten. Dit is op zich geen onoverkomelijk bedrag. Ik denk dat jull...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 27-10-2011 16:20:04

Elke
waar hebben ze Nicole Colet?
Hallo, Ik heb een bruidsjurk gezien van Nicole Colet die me wel aanstaat. Welke winkels hebben deze collectie in hun assortiment? Ik ben al op de hoogte van JPC Antwerpen en van Prima Donna in Deerlijk. Weten jullie welke winkels dit merk nog hebbe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 27-10-2011 15:44:21

Stéphanie
Verloren :'(
Ik ben helemaal verloren. Mijn vriendin wil het huwelijk uit stellen... Na 10 maanden verloving  en de trouw binnen 8 maand vind ze dat alles te snel gaat... (of wat dan ook...) Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik wil haar absoluut niet...
Ceremonie Reacties: 10 27-10-2011 15:43:11

nathalie
banner + frame
Hallo allemaal, ik heb een vraag in verband met een banner. Ik heb dit bij sommige bruidjes gezien op de foto's en vind dit wel fijn. Zeker om nadien mee te nemen naar de feestzaal. Bij vistaprint kost dit absoluut niet veel maar ik vind nergens zo'...
Ideeën Reacties: 4 27-10-2011 15:10:38

Isabelle
Fotograaf regio Aalst
Hallo, wij trouwen volgend jaar in oktober en zijn al eens aan het rondkijken voor een fotograaf. Wie heeft goede ervaringen met fotografen uit de regio of met fotografen die zich wel willen verplaatsen? Wat is het budget voor een fotograaf? We zoud...
Fotografie Reacties: 26 27-10-2011 14:29:43

sofie
Locatie omgeving Hasselt
Wij trouwen 28/07/2012 en zijn op zoek naar een mooie locatie  om onze ceremonie met rent a priest te doen. HELP!!!
Locaties - Viering Reacties: 1 27-10-2011 14:18:46

sofie
videograaf
hey We zijn op zoek naar een betaalbare goeie videograaf regio Kortrijk. alle tips zijn welkom. grtjs
Video Reacties: 5 27-10-2011 11:29:02

Melissa
zelf ontwerpen uitnodigingen- welk computerprogramma?
Dag iedereen, ik zou ook graag zelf mijn uitnodigingen ontwerpen. Kent er iemand van jullie een goed computerprogramma om mee te werken? Bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 12 27-10-2011 11:19:50

Marie
Trouwkleed Ian Stuart te koop
Dag meisjes, Ik verkoop mijn trouwkleed van Ian Stuart Coco-Latte. Je kan een paar foto's vinden op het internet maar de meeste hebben een roos-bruine kleur. Mijn trouwkleed is gebroken wit (er zijn er blijkbaar heel weinig van gemaakt). Er hoort ook...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-10-2011 10:54:00

tiziana
Ugo Zaldi
Hello dames, Kan iemand me misschien helpen met mijn zoektocht naar een kleedje voor mijn gemeentelijk huwelijk op 5/05/2012? Ik ben net op de website van Ugo Zaldi geweest en WOW wat leuke kleedjes (vooral de korte jurkjes ertussen). Weet iemand va...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 27-10-2011 10:41:50

virginie
Leuke tips bundelen misboekje?
Hallo, Ik wou eens eens horen welke ideetjes onze medebruidjes hebben over het bundelen van het misboekje. Groetjes Virginie
Voorbereiding Reacties: 15 27-10-2011 10:28:45

Elsie
Tomorrow!!!
Nog 14 uur en dan is onze dag aangebroken :-) ze hebben mooi weer voorspeld, dus dat is al dik in orde!! Dat is natuurlijk altijd een risico in de herfst!! Can't wait  Ik heb totaal geen zenuwen, vind het wat raar eerlijk gezegd. Had gedacht dat...
Voorbereiding Reacties: 5 27-10-2011 10:01:25

Sara
de suite
wij zijn nu al dagen aan het puzzelen aan het bruidsvervoer en we komen er maar niet uit. Omdat we niet echt in de buurt van de auto's kunnen zetten had ik gedacht om vervoer voor de hele suite te voorzien zodat iedereen mooi aankomt enz. Dus ik dach...
Ceremonie Reacties: 8 27-10-2011 9:24:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...