Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melissa
Rode schoenen
Hoi mede-bruidjes! Ik wil graag rode schoenen onder mijn jurk dragen! Kwestie van wat van mijn persoonlijkheid in de accessoires te stoppen!Liefst met open tenen (geen sandalen). In de bruidswinkel hebben ze me afgeraden om schoenen met open tenen ...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 31-10-2011 10:39:35

Sara
Whoehoew Gevonden!!
Eventjes mijn vreugde met jullie delen! Vrijdag voor de eerste keer op jurkenjacht geweest en het was meteen prijs! Om amper twee uurtjes had ik mijn jurk gevonden. Nu is het spannend afawchten tot april wanneer ik het nog eens mag gaan passen, want ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 31-10-2011 10:30:03

An
Gezocht: Marylise Kiwako mét strik
Dag iedereen. Zaterdag ben ik voor de eerste keer kleedjes gaan passen en heb ik echt al wel een favoriet gevonden (Tosca van Marylise). Maar nu was het zo dat ik in een bruidsboekje voordien het model "Kiwako" had gezien, ook van Marylise en ik het...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 31-10-2011 9:49:08

kristof
Hoeve Dewalleff Limburg
Dag allemaal, Ik vroeg mij af of hier iemand mij wat info over hoeve dewalleff te millen kon geven. Wij zijn namelijk opzoek naar een feestzaal zijn daar al eens gaan kijken maar de reacties die ik hierover hoor zijn niet altijd even positief. ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 31-10-2011 8:26:03

Ellen
Trouwbeurs Salons Ten Boogaerde
Hey bruidjes, Wie gaat vanavond naar de trouwbeurs in Ten Boogaerde? Wij zijn alvast van de partij! groetjes Ellen
Voorbereiding Reacties: 2 31-10-2011 7:45:21

Kim
Trouwceremonie in tuin: hoe aanpakken?
Hey iedereen! 12 mei willen we een trouwceremonie doen met De Mens. Na lang zoeken naar een mooie locatie zijn we nu aan 't overwegen om de viering door te laten gaan in de tuin van mijn ouders. Heeft iemand hier ervaring mee of is nog iema...
Ceremonie Reacties: 6 30-10-2011 23:58:10

patricia
bruidsboeket calla's of aronskelk
hey allemaal! wij (ellen en patricia) willen beide een bruidsboeket. ik een echt boeketje, niet té groot... en mijn vriendin wil gewoon 1 of 2 bloemen. Het liefst gemaakt van een calla's of aronskelk. Heeft er misschien ook iemand zo'n boeket...
Bruidsboeket Reacties: 5 30-10-2011 21:51:31

Elke
Nog iemand suite kledij te koop??
Hoi allemaal! Mijn mama is nog op zoek naar suitekledij. Iemand die nog iets heeft hangen en wil verkopen mag me steeds iets laten weten!! Ik weet niet exact welke maat, ik vermoed 40/42 of 42/44 maar alles van deze maten is welkom. Groetjes!
Kledij - Suite Reacties: 7 30-10-2011 21:50:08

patricia
huwelijks uitnodiging op dvd
hey allemaal! Wij zouden graag onze uitnodiging op dvd zetten ipv zo een kaartje dat iedereen doet. is er misschien nog iemand die dit heeft gedaan? Hoe hebben jullie dit gedaan? groetjes 
Uitnodigingen Reacties: 5 30-10-2011 21:47:26

patricia
kleed linea raffaelli
hey allemaal! Ik ben opzoeknaar een kleed (rok) van linea raffaelli. Het is een grijze rok, met rechts 3 of 4 plooien en een klein sleepje, echt heel mooi! Heeft misschien iemand zo een kleed gedragen met hun huwelijk? Je mag altijd een foto d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 30-10-2011 21:44:49

patricia
teksten vrijzinnige viering
hey allemaal! Wij trouwen op 10 maart 2012 en gaan een vrijzinnige viering doen. Wij zijn naar het huis van de mens geweest en daar, ja, hoe zal ik het zeggen...veel hulp krijgen we niet :) Het moet allemaal ons initiatief zijn... Ik, die zo creatie...
Homohuwelijk Reacties: 2 30-10-2011 21:38:43

Lore
Zoektocht naar trouwkleed als je geen maatje 38 hebt ?
Hallo allemaal, Mijn nicht is vorige week haar kleed gaan kopen . Ze vertelde dat de trouwkleedjes enkel in een maat 38 beschikbaar zijn om te passen en daar maak ik mij nu al (trouwen pas in 2013) zorgen over. Met haar maat 42 kon zij er w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 30-10-2011 21:36:48

Mieke
Mijn droomjurk?
Help! Ik kan niet kiezen tussen 4 jurken. Ga ik voor de romantische, sprookjesachtige stijl of voor voor de moderne, simpele en altijd mooie stijl? Eens de stijl gekozen, wordt het misschien gemakkelijker om te kiezen.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 30-10-2011 21:13:23

Vicky
Zoektocht bruidsjurk START!
Hallo bruidjes (in spé) Zoals zovelen onder jullie begint morgen mijn zoektocht naar de droomjurk! Vind het enorm spannend! Hoe gaat dat bij mij staan, ga ik niet te dik zijn met zo een lang kleed, gaan mijn heupen er niet te fel in uitkomen, d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 30-10-2011 19:47:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...