Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

jamie
Morgen mn 1e pas... spannend !!!
Hejj bruidjss, Morgen mijn 1e pas, amai is me dat spannend ik denk steeds dat ik er niet in zal kunnen en te dik zal zijn :o Hopelijk komt het goed morgen groetjes jamie 9/3/12
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-10-2011 19:13:40

Melissa
betaalbare en romantische huwelijksreis gezocht!
Hey bruidjes, Omdat wij geheel zelf ons huwelijk betalen willen mijn ouders de huwelijksreis voor zich nemen. Ze zitten echter wat krapjes met budget en komen op ongeveer een 1000 euro voor een reisje, Nu zoeken wij toch een romantische en leuke best...
Huwelijksreis Reacties: 8 30-10-2011 16:57:15

Alessia
This Girl Found Her Dream Dress <3
Dag bruidjes... Telkens na het lezen van jullie verslagjes over jullie ervaringen met het vinden van DE jurk begon het serieus te kriebelen bij mij! En ja, vandaag was het dan zover! Vol spanning en de nodige zenuwen ging ik de winkel binnnen. Wij w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 30-10-2011 16:04:14

Petra
Mooie openingsdansen..
Hey iedereen, Ik ben nog steeds op zoek naar een mooie openingsdans. Er zijn zoveel mooie liedjes,maar ik zoek iets speciaals,maar wat? Eventueel modern,maar toch romantisch? Of klassiek? Hoe hebben jullie jullie openingsdansen gekozen? Groetjes,!...
Openingsdans Reacties: 10 30-10-2011 15:52:16

Petra
Bruidsjurk gevonden!!
Hallo lieve bruidjes (in spé), Ik heb sinds verleden weekend eindelijk mijn bruidsjurk gevonden.. Ik ben bij Clair de femme geweest,en ok het is misschien niet meteen in mijn buurt, Maar ik had via een vriendin deze site doorgekregen en vond me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 30-10-2011 15:44:15

Petra
Mooie locaties gezocht :)
Hey hey, Ik zoek mooie fotolocaties in regio : Aalst-Asse-Merchtem-Wolvertem-Grimbergen. Indien jullie er weten,het mag altijd,de specialere mogen ook. Het hoeft niet altijd een mooi park te zijn,wij zijn eventueel op zoek naar een oud,bouwvallig ka...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 30-10-2011 15:25:18

Carmen
Vragen voor het videogastenboek/praatpaal
Welke vragen stellen jullie of welke vragen hebben jullie al eens gehad op een feest? Ik ben wel benieuwd  !Groetjes Carmen
Voorbereiding Reacties: 5 30-10-2011 13:22:13

Astrid
Pottemaeckershoeve
dag bruidjes! Wij waren laatst op de huwelijksbeurs in oostende en zagen daar een DJ die ons zo wat vroeg waar we onze trouw gingen doen enz. Toen we zeiden dat we dit in de Pottemaeckershoeve in Meetkerke gingen doen zei hij dat hij daar al eens g...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 30-10-2011 12:53:46

Hanne
Bruidsjurk bij Koonings gevonden!
Hallo, medebruidjes! Gisteren naar Koonings Deurne (Nederland) geweest! 2u15 rijden maar volledig de moeite hoor. Super veel keuze en hartelijk ontvangst. De dame die me hielp wist onmiddellijk wat ik mooi vond en liet me heel wat passen. Ik voelde m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 30-10-2011 9:15:18

Annick
Bruidsjurk gevonden!!
Vandaag eens langs geweest bij Haute Couture Jetty in Melsele, de eerste winkel waar ik een afspraak heb gemaakt om eens te mogen kijken/passen. En ik ben meteen geslaagd!! Ik kan het nog steeds niet geloven maar heb in nog geen uur tijd mn droomjurk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 30-10-2011 0:33:42

Nicky
Eigen huwelijkssite
Hebben jullie een eigen huwelijkssite? Ik ben volop bezig met eentje te maken, maar ik had graag eens wat voorbeeldjes gezien! Deel hier je link!
Voorbereiding Reacties: 11 29-10-2011 23:18:10

Carmen
Iets anders dan dansen tijdens het dansfeest?
Doen jullie andere dingen buiten dansen tijdens het dansgedeelte? Ik kreeg daarstraks de vraag en het was blijkbaar raar dat ik niks voorzien had?Groetjes
Voorbereiding Reacties: 10 29-10-2011 23:04:31

Katrien
De kaarskensprocessie Lummen
Hoi medebruidjes en gommen  Ik ben vandaag samen met m'n verloofde gaan kijken voor onze huwelijkskaars bij De Kaarskensprocessie in Lummen en het was een echte meevaller!! Hun nieuwe zaak is echt mooi! Alles staat heel mooi en overzichtelijk u...
Voorbereiding Reacties: 8 29-10-2011 20:49:21

Nathalie
kosten retouche?
Hoi iedereen, Ik ben vandaag voor de eerste keer jurken gaan passen en dit bij JPC, zalig! Ik heb verschillende mooie jurken gepast waar er drie grote kanshebbers tussen zitten om uiteindelijk waarschijnlijk tot een keuze te komen. Maar ik heb binne...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-10-2011 19:36:12

Niki
I got the dress!!!!
Hoi allemaal, Eventjes m'n vreugde delen! Ik heb vandaag dé jurk gevonden. Ik had een afspraak om 13u30 bij Lucky Day in Terneuzen en ik kan dit echt aanraden hoor! De eerste indruk was "in wa voor ne winkel ben ik hier terecht gekomen". Zo e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 29-10-2011 18:19:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...