Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Celesta
al even een voorproefje...
Ik wil jullie al even een voorproefje geven in afwachting van foto's en een uitgebreider verslagje van onze gothic-victorian wedding op 22/10/2011.  Met dank aan onze fantastische DJ!!! http://www.youtube.com/watch?v=bBlabgGN98Y
Voorbereiding Reacties: 10 25-10-2011 20:16:40

Nicky
Ceremoniewagen - Rode kever/rode geit
Ik ben op zoek naar een (betaalbare) ceremoniewagen! Ik had graag een rode kever of een rode geit :-) Iemand die er toevallig eentje heeft of weet waar ik er eentje kan huren? Wij wonen in Lommel.
Voorbereiding Reacties: 0 25-10-2011 20:13:15

Nicky
Trouwjurk? Check!
Even mijn vreugde delen: ik heb mijn jurk gevonden! JOEHOEEEE! Ik heb wel een maat kleiner besteld, wat wil zeggen dat ik MINSTENS vijf kilo zal moeten afvallen! Daarom ook dat ik pas eind augustus mijn eerste pas heb! Spannend! Dankjewel Pascale V...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 25-10-2011 19:14:04

Sophie
Hartje luchten!
hoi bruidjes, ik zit echt in een dipje! een vriendin van onze familie is vrijdag overleden aan keelkanker, slechts 21 jaar! Verschrikkelijk! Nu vrijdag is de begrafenis. Deze vrijdag ga ik voor mijn trouwkleed zien. Samen met mijn toekomstige, die...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 25-10-2011 18:42:37

Kurt
locaties trouwfoto's regio Opwijk Merchtem Meise Wemmel
Heeft iemand tips voor alternatieve locaties voor trouw foto's te nemen ? Binnen als buiten locaties zijn welkom ... Regio Opwijk - Merchtem - Meise - Wemmel Liever geen alledaagse locaties zoals park van wemmel ... Bedankt
Locaties - Fotografie Reacties: 6 25-10-2011 18:33:55

Caroline
Bruidsjurk afspraak
Aangezien ik eind april trouw wil ik vinden van een bruidsjurk niet te lang meer uitstellen. Het enige probleem is dat ik buiten mijn mama ook graag wil dat mijn zus meegaat. Zij kan echter alleen op zaterdag. Mijn vraag, moet je om op een zaterdag ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 25-10-2011 17:19:52

Melissa
KRIEBELDEKRIEBELDEKRIEB
Hoi bruidjes! Donderdag ga ik op jurkenjacht maar ik heb al zoooooo'n kriebels in mijn buik als ik er aan denk :-) We zijn al een tijdje verloofd maar als ik nu denk dat ik donderdag echte trouwjurken ga passen, hmmmm dan kriebelt het echt enorm en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 25-10-2011 16:06:12

Natalie
kapper aan huis gezocht !!!
Ik ben nog opzoek naar een kapper die aan huis komt. Voor mijn haar te doen en die van mijn dochter. Liefst iemand uit de omgeving van Turnhout! groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 25-10-2011 15:55:31

Els
Heeft er iemand ervaring met de volgende zalen in limburgb
Hallo, wij zjn nog onze feestzaal aan het kiezen en komen er niet goed uit heeft er misschien iemand van jullie ervaring met de volgende feestzalen in limburg -'t daelhof opgrimbie -Aen 't venne maasmechelen - british Bilzen Graag jullie ervari...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 25-10-2011 15:40:26

jamie
uitnodiging proefdruk en tis SUPER MOOI !!!
Hejj bruidjss.. Eindelijk na lang wachten en zagen hebben we onze proefdruk van de uitnodigingen eindelijk en het is echt de moeite waard geweest om te wachten !! Ben er super trots op, dat we zo'n speciale en originele uitnodigingen hebben !! s...
Voorbereiding Reacties: 2 25-10-2011 15:24:22

virginie
tekst huwelijksuitnodiging ?
Hallo, Wat doen jullie met de teksten voor de uitnodiging?Hebben jullie een site gevonden met orginiele manieren om aan te kondigen dat jullie trouwen. Groetjes Virginie.
Voorbereiding Reacties: 7 25-10-2011 15:00:13

gitte
eventjes een dipje :( het kleedje
Ik heb mijn kleedje een maand geleden gekocht en was er heel gelukkig mee. ik had namelijk geen mega groot budget en dit was betaalbaar en echt mijn droomkleedje. maar nu ik het op het internet heb gevonden is het een teleurstelling. Ik vond het eers...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 20 25-10-2011 14:09:57

carolien
Op zoek
Hallo iedereen, Ik ben zo al eens aan het kijken op het internet naar bruidsjurken en de collectie van Blue by enzoani vind ik wel mooi... Weet er iemand waar ze die verkopen en eventueel rond welke prijsklasse deze liggen? alvast bedankt !! Caroli...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 25-10-2011 13:29:40

Sara
tafelschikking gescheiden ouders
Hallo medebruidjes! We hebben nog wel bijna 200 dagen te gaan, maar volgend 'probleem' bezorgt me nu al kopzorgen, vandaar dat ik er zo snel mogelijk een goede oplossing voor wil vinden. Mijn ouders zijn namelijk 1 jaar gescheiden. Mijn vader heeft...
Voorbereiding Reacties: 11 25-10-2011 13:18:52

Alessia
Primo Piano Sposi Genk
Heyla, heeft er iemand recente ervaringen met Primo Piano Sposi in Genk? Heb op de beurs in Genk al kunnen kijken in hun catalogus en ik vond het wel de moeite om eens te gaan kijken, zeker omdat ik ook nog eens een kaartje van 10% heb gekregen! Alv...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 25-10-2011 13:16:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...