Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Fantastische trouw
Hallo, Onze trouw op 21 oktober was SUPER!! volgende adresjes zijn zeker de moeite: Ceremonie Yves uit Knokke Make up Asia uit Knokke Limo Myny uit Eernegem Bloemen de duindistel uit Blankenberge Ringen FDO uit Izegem Fotograaf Jan Verbeke uit Br...
Ceremonie Reacties: 9 23-10-2011 12:19:37

Britt
Openingsdans
Hey bruidjes, ik zit wat met gemengde gevoelens ivm onze openingsdans. Mijn vriend wil ofwel Amazing van Seal of Kiss from a rose van Seal. Maar geen van beide liedjes gaat over liefde. Moet een openingsdans geen liefdeslied zijn??
Openingsdans Reacties: 6 23-10-2011 12:15:59

nathalie
tijd genoeg om alles in orde te maken?
Hallo allemaal. Wij trouwen 10 - 08 -12 Buiten de datum laten vastleggen bij gemeente en feestzaal vastleggen hebben we nog niets gedaan maar nog tijd genoeg lijkt mij. Nu ben ik toch een beetje in paniek nu blijkt dat vele van jullie al lang op vo...
Voorbereiding Reacties: 7 23-10-2011 12:06:39

Leslie
Waar vind ik de passende accessoires?
Hey bruidjes! Ik heb gisteren mijn droomjurk gevonden! De eerste jurk die ik paste is hem geworden. Ik heb er in die winkel nog verschillende aangehad maar kwam steeds terug uit bij die ene jurk. Hij is echt prachtig! Nu heb ik nog een vraagje. Waa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 23-10-2011 10:57:15

Evelien
Geslaagde test haar & make-up!
Heyhey, Ik heb gisteren een eerste test van haar en make-up laten doen door Valérie De Roeck uit Aalter. Het resultaat was prachtig!! Het was natuurlijk wel een feestkapsel en feestmake-up, en dus nog geen echter bruidsmake-up, maar het was sup...
Voorbereiding Reacties: 8 23-10-2011 10:19:24

kim
Huwelijksbeurs Genk
Hey Is er al iemand dit weekend naar de huwelijksbeurs in Genk geweest, want willen er namiddag ook naartoe? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 11 23-10-2011 10:18:14

An
Praktisch vraagje
Nog even een vervolg op mijn vraag 'waar broodjeslunch houden'.  We hebben dus besloten om 's morgens bij mijn ouderlijk huis een glaasje te drinken, namiddag gaat de broodjeslunch door in ons appartement.  Nu even een rare vraag: waar hale...
Voorbereiding Reacties: 6 23-10-2011 10:06:21

isabel
trouwring gekozen
 Hey vandaag de ring gevonden en besteld hehe dankzij een tip van iemand hier op het forum ben ik bij Christophe Caenepeel in Gent terecht gekomen. Man man man wat heeft die mooie dingen zeg.... Echt super gewoon en qua prijs veel veel voordelig...
Voorbereiding Reacties: 3 22-10-2011 21:07:03

liesbeth
trouwbeurs oostende
hey, wou jullie eventjes mijn ervaring meedelen. deze middag zijn we naar de beurs in oostende geweest. ik had het iets professioneler verwacht, maar het was toch een leuke ervaring. de standhouders waren helemaal niet opdringerig en gewoon vriendeli...
Voorbereiding Reacties: 5 22-10-2011 21:03:12

Evelyn
kiezen begint
zaterdag en woensdag al langsgeweest in 2 bruidswinkels en de laatste winkel was super! Ik ben nu zeker dat ik een Linea Raffeli kies. Morgen nog een naar de Linea Raffeli winkel en dan hak ik de knoop door. en dinsdag mogen we trouwringen gaan pass...
Voorbereiding Reacties: 5 22-10-2011 20:01:55

annalisa
Bruidkleed Gevonden
ik ben Super blij vandaag in Brussel mijn Kleed gevonden leuke ervaring heel veel gepast maar 1 had het WOUW effect ongeloofelijk !!!!! Kan nietmeer wachten om hem trg aan te doen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 22-10-2011 19:17:39

Nicky
DJ gezocht!
Kan er iemand mij een DJ aanbevelen? Liefst eentje die niet tussen de nummers zit te praten en die ook niet meezingt :-) Mijn feest zal in een loungy sfeertje zijn, maar ik verwacht onder ook 70-80-90 en hits van nu! Mijn budget is niet onbeperkt, du...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 22-10-2011 19:10:16

Sandy
Gezocht danszaal
Hallo, Wij zijn op zoek naar een leuke betaalbare zaal voor een trouwfuif. Tot nu hebben we steeds gekeken naar de zalen in combinatie met een diner, maar financieel schrikt dit ons af. (we hebben geen sponsors :) Kent iemand van jullie een leuke z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 22-10-2011 18:13:44

Lynn
TE perfectionistisch
Hey bruiden Ik zit met een verschrikkelijk probleem ... ik ben TE perfectionistisch aan het worden in verband met de trouw. Onlangs hebben wij onwe save the date kaarten op de bus gedaan, we hebben hiervoor ruim een jaar de tijd gehad en toch hebben...
Voorbereiding Reacties: 4 22-10-2011 14:04:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...