Nu Online
Momenteel zijn er 263 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Martine
Feestzaal 't Lepeltje in Duffel
Hallo , Heeft er iemand zijn feest gedaan in feestzaal 't Lepeltje ? Graag jullie ervaring hier mee .Groetjes Martine
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 20-10-2011 23:20:33

Effie
Bruidskapsel
Hoi brides! Ik vroeg me af dat als je 's ochtends je haar laat doen in je kapsel naar keuze(opgestoken of niet) of dat heel de dag lang precies blijft zitten. Bij ons zal de wettelijke trouw rond 11u zijn, dan foto's, dan receptie - ceremonie - avon...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 20-10-2011 23:20:18

yan
Bediening gezocht op touwfeest in Limburg
Hallo, Wij trouwen over 8 dagen en de bediening voor de avond liet het afweten. Heeft iemand een idee waar we 2 of 3 kelners kunnen vinden? Alvast bedankt... 
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 20-10-2011 23:00:15

Lesley
Onze droomdag! 15-10-2011
Hallo iedereen, ik wil jullie allemaal laten meegenieten van onze dag Voor ons was deze dag heel speciaal vermits we juist 10 jaar samen waren op die dag. De voorbereidingen waren al gestart op vrijdagavond. Mijn ventje is nog even overhuis gekome...
Voorbereiding Reacties: 6 20-10-2011 22:26:57

Niki
En daar is de eerste tegenslag...
Hallo iedereen, Normaal gezien zou ik nu super happy moeten zijn aangezien ik volgende week zaterdag samen met m'n mama & zus (getuige) mijn trouwkleedje (hopelijk) zal kiezen!! Nu is het zo dat m'n mama er niet bij zal kunnen zijn... Ze heeft d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 20-10-2011 22:08:43

Juliette
Bruidsboeket - Ik vind mijn gedacht maar niet ...
Hallo meisjes, Ik ben op zoek naar een geschikt bruidsboeket.  Honderden boeketten heb ik al bekeken, maar ik vind het precies niet. Ik ben echt wel een moeilijke wat dat betreft... :) Graag wil ik een romantisch, supe...
Bruidsboeket Reacties: 11 20-10-2011 21:31:13

annalisa
bloemist
ei dames ik ben nog steeds opzoek naar een BLOEMIST niet te duur buget vriendelijk die men boeket wil maken en de deco voor de tafels enzo kan iemand me helpen  Vlaams Brabant
Voorbereiding Reacties: 2 20-10-2011 21:25:02

gwendoline
chartelle weg geven
hallo naar het tschynt kan je de kouseband weg geven.maar hoe gaat dat in zyn werk groeten
Ideeën Reacties: 3 20-10-2011 21:16:17

kristien
witte tule te koop
Hallo trouwers in spé, onze trouwdag zit er al even op en wij hebben nog een aantal meter witte tule op overschot voor decoratie of dergelijke (+/- 80m). We vragen er nog slechts 1€/meter voor. Indien interesse mail kristiendenayer@hotmail...
Voorbereiding Reacties: 0 20-10-2011 21:08:19

Ine
Verslag van mijn huwelijk op 15 oktober 2011!
Dag lieve toekomstige bruidjes en bruidegommen, hier een verslag van de mooiste dag uit mijn leven (tot nu toe), voorbije zaterdag. Om 5u 's morgens werd ik wakker (naast mijn ventje, ja, ik heb gewoon thuis geslapen) en ben ik nog een uurtje blijve...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 20-10-2011 20:53:45

benita
bruidstaart aansnijden of niet?
Hoi bruidjes! vandaag hebben we het concept voor het buffet besproken met onze catering, en ik ben heel tevreden over het idee. voor het dessert komt er een oldtimer ijskar en is het met mini dessertjes.vind ik heel leuk, maar het aansnijden van...
Ideeën Reacties: 10 20-10-2011 20:20:18

Laurence
Dagindenling
Ik lees dat er meerdere hun dagindeling hebben geplaatst. Zelf heb ik geen ceremoniemeester en heb nu een beetje het gevoel dat mijn planning krap zit (besef dat het voor de foto's wel krap zit, maar waarschijnlijk doen we dit later wel nog eens)? Ku...
Voorbereiding Reacties: 7 20-10-2011 19:33:49

Emilie
Uitnodiging - How to start??
Hoi toekomstige bruidjes, De teller staat wel nog op 309 dagen, maar ik zou toch al graag aan de uitnodiging beginnen. Alleen weet ik niet goed waar ik moet beginnen. :-)  Ik heb al enkele ideetjes, maar ik reken op jullie ervaring voor extra t...
Uitnodigingen Reacties: 8 20-10-2011 18:13:05

Sarah
misboekje
Dag bruidjes, Hoeveel liedjes hebben jullie in totaal tijdens jullie misviering? 1 intredlied suite 2 intredelied mijn papa en ik 3 lied na eerste lezing 4 ondertekenen huwelijksregister 5 offerande 6 en 7 tijdens communie 8 uittredelied   Klo...
Voorbereiding Reacties: 3 20-10-2011 17:56:13

dorien
tamaris
weet er iemand of zij een eigen winkel hebben waar heel de collectie is of? ik heb namelijk over 2 jaar schoenen gekocht bij brantano van amaris ... zeer goed merk, ik draag het enorm graag!!! maar er begint wat slijt op te komen. omdat ik er zovee...
Voorbereiding Reacties: 11 20-10-2011 17:43:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...