Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dorien
zang + instrument
heej, vanaf het begin zijn wij op zoek naar liedjes die we mooi vinden en we zouden die dan gewoon willen laten afspelen via een cd-rom. nu vraag ik mij af of dit niet te simpel zou overkomen... het wordt een alternatieve viering voor ons met de goe...
Voorbereiding Reacties: 3 17-10-2011 20:32:39

Lynn
Privé dansles
Dag mede-bruidjes! Na een nogal wat stuntelige poging/oefening tot openingsdans, ben ik gisteren tot het besef gekomen dat we dringend wat privé-dansles nodig hebben! Kunnen jullie mij iemand aanraden in de omgeving van Aalst?
Openingsdans Reacties: 5 17-10-2011 20:19:45

An
videograaf
Ondertussen zijn we al 4 maand getrouwd en hebben we onze huwelijksvideo al even op zak maar toch kom ik hier graag even reclame malen voor Pascal Garnier. Wij hadden een geweldige huwelijksdag en houden er een prachtige herinnering aan over in de vo...
Video Reacties: 4 17-10-2011 19:37:13

Katrien
muziek in de huwelijksmis
Beste allemaal Welke liedjes gebruiken jullie tijdens jullie trouwmis? Alle originele, romantische, nederlandstalige zowel als engelstalige liedjes zijn welkom :-) Bedankt!! Groetjes Katrien
Voorbereiding Reacties: 3 17-10-2011 19:21:46

nathalie
Visagiste aan huis Evergem
Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar een visagiste die aan huis komt regio Evergem.
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 17-10-2011 17:47:52

liselot
saks&boom
Hallo mede bruidjes, Na veel zoeken en bezoeken, bekijken en berekenen... hebben mijn vriend en ik zo goed als zeker beslist dat we ons feest in Saks&boom te Meilegem (een moderne zaal die wereldkeuken serveert, geen echt traditioneel trouwfeest...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 17-10-2011 17:43:39

Marjon
Eerste pasbeurt was geen succes :-(
Hallo bruidjes en gommetjes, Juist terug thuis van mijn eerste zoektocht en pasbeurt naar m'n droomjurk, maar helaas ... :-( Ik was samen met de mama gaan kijken bij Le Chapeau in Antwerpen. Heel vriendelijk onthaald en onmiddellijk allerlei vragen g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 17-10-2011 17:16:10

Sofie
cafe costume voor de bruidegom
Hallo, Mijn trouwjurk is intussen gekozen en besteld (jipiiiee!), nu de bruidegom nog.. Heeft er iemand ervaring met Cafe Costume? Wat is de prijs ongeveer en hoe is de kwaliteit?
Kledij - Bruidegom Reacties: 11 17-10-2011 16:54:01

Stefanie
Bruidjes van juli 2012??
Met nog 284 dagen op de teller vraag ik mij af of er nog bruidjes zijn voor juli. En wat hebben jullie al geregeld? Mag gerust in detail :-) Ik ben namelijk mijn eigen lijst tientallen keren aan het overlopen om te zien of er echt niets is dat nu al ...
Voorbereiding Reacties: 18 17-10-2011 16:25:14

Chloë
trouwdecoratie te koop
Hoi allemaal, ondertussen 44dagen gelukkig getrouwd en een verhuis die mij staat te wachten, heeft als gevolg dat er hier wat zaken mogen verdwijnen. Ik hoop er iemand van jullie gelukkig mee te kunnen maken. Het gaat vooral over versiering van de z...
Voorbereiding Reacties: 3 17-10-2011 16:22:24

elke
Prachtige bruidsjurk te koop (merk Sweetheart)
Aan alle toekomstige bruidjes. Op 27 augustus zijn wij getrouwd en ik vind het zo spijtig om mijn prachtig kleedje in de kast te laten hangen. Misschien kan ik via deze weg iemand gelukkig maken met een ongeloofelijk mooi kleed. Merk Sweetheart ( n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 17-10-2011 15:55:31

Liza
Origineel intredelied
Hallo iedereen, Hier ben ik terug met een vraagje... je ziet het zijn de laatste weekjes hé ;) Wij zijn nog volop aan het zoeken voor een origineel intredelied in onze feestzaal. We huiveren van lac du connemara, van safri duo... hoor je tegenw...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 17-10-2011 15:44:16

Inge
Clair de Femme
Hallo iedereen, Heeft er iemand ervaring met Clair de Femme? Ik ga namelijk nu zaterdag eens kijken achter een bruidsjurk.. Dus moest er iemand van jullie raad of advies kunnen geven, ben ik jullie zeeeeeer dankbaar :) Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 17-10-2011 13:08:28

nico
fotolocatie gezocht regio deerlijk , vichte , kortrijk , kuurne
hallo bruidjes en bruidegommen wij trouwen op 07-07-2012 en zijn op zoek naar een moderne plaats om fotoshoot te laten doorgaan , het mag strak zijn :-) ook plaatsen waar oude fabrieken , bossen , enz zijn welkom we hebben echt geen idee waar we ...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 17-10-2011 12:05:10

Nathalie
panty's?
Hey mede-bruidjes, Ik las onlangs in een bruidsmagazine dat het een etiquette is voor de bruid om panty's te dragen en dat je deze ook al moeten dragen tijdens het passen van je jurk en tijdens het inlopen van je schoenen en dergelijke. Maar eigenli...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 17-10-2011 11:32:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...